HÄTÄ! Toimiva shampoo ja hoitoaine 40v naisen luonnonkiharille hiukselle??
Raskauden myötä entinen suora hius takaraivosta yhtä pöheikköä. Mikä shampoo pesee, ja hoitoaine selvittää?
EI Kerastasea
Kiitos
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Wella color motion oli itselleni positiivinen yllätys. Olin saanut kampaamosta pienen näytepakkauksen tätä ja hiukseni on aivan ihanan tuntuinen tuon käsittelyn jälkeen. Mulla myös luonnonkihara tukka.
Redken all softia mullekin on tyrkytetty ja en ollut tyytyväinen . viimeisin kampaajani sanoi, ettei suosittele mulle sitä.
Kampaajat ei tunnu tietävän mistään mitään. Joskus ne ehdottaa jotain tuotetta mutta sitten joku toinen kampaaja sanookin että se on huono
Tutustu curly girl -metodiin ja tuotteisiin. Ei silikoneja, kuivattavia alkoholeja, sulfaatteja, vahoja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy kampaajaltasi.
Ei kaikilla ole varaa käydä joka viikko kampaajalla ja maksaa paria sataa euroa siitä.
Ei kai se kysyminen mitään maksa.
Mä olen ottanut tehohoidon kampaamossa. Omaan luonnonkiharaan tepsii ja huomaan tehon. Muuten menee tosi kuivaksi äkkiä, vaikka käyttäisi mitä hoitoainetta vaan. Samoin joku kampaamosta ostettu pumpattava hiuksiin jätettävä tuote on ollut hyvä
HUOM! Kiharille hiuksille kaiken a ja o on kosteutus. Ennen suihkua kannattaa harjata hiukset (takkujen välttämiseksi) ja pestä sopivalla shampoolla ja hoitoaineella - mihin sitten päädytkään. Tämän jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin lisäät hoitoainesuihketta ja curl cream -tuotetta (ja mahdollisesti geeliä). Hiukset olisi hyvä kuivata diffuuserilla lopuksi.
Mulle ei sopinut Saaren taika. Meni ihan lättänäksi
Paras kiharien hiusten shampoo ja hoitoaine on Davinesin Love Toinen hyvä tuote on Flow:n Marigold palasaippua.
Olaplex ja Redken All soft eivät toimineet ollenkaan.
T: Kiharapää 42v
Mulle ei myöskään sopinut Saaren taika. Hiukset meni lättänäksi. En kyllä käsitä miten voi olla niin paljon ylistäviä arvosteluja. Varmaan ostettuja
Ap taisi kysyä raskauteen liittyvästä vaikutuksesta hiuksiinsa, eikä niinkään ikääntymisen vaikutuksista.
Hormonit vaikuttaa toki molemmissa tapauksissa.
Luonnonkihara hius tarvitsee kosteuttava. Tsekkaa, ettei ole sulfaatteja ja osa taitaa vältellä myös silikoneja myös. Muutoin sitten raskauteen liittyen tulee mieleen hajusteeton, että kannattaa tutustua etukäteen, että miten ja mitä kestät.