Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhukokemus hostellista

Vierailija
28.12.2006 |

Olin kerran pääsykokeissa vieraalla paikkakunnalla ja päätin majoittua hostelliin, koska pääsykokeet kestivät kaksi päivää.

Hostellissa minut otti vastaan vanha nainen ja hänen hieman omituisen oloinen poikansa. Minun lisäkseni hostellissa ei ollut muita vieraita. Kun näin huoneeni, järkytyin. Joka paikassa oli pölyä, sängyssä lakanat olivat reikäiset ja tuhriintuneet ja kun avasin kylppärissä hanan, sieltä tuli ruosteista tummanruskeaa vettä.

Menin heti alakertaan ja pyysin saada rahani takaisin. Poika raivostui ja sanoi, että oli juuri laittanut minulle aamupalan (illalla?) valmiiksi. Hän kieltäytyi palauttamasta rahoja ja puhui minulle hyvin loukkaavaan sävyyn.

Olin matkasta niin väsynyt, että annoin olla ja painuin ulos. Onko kenelläkään sattunut mitään vastaavaa? Onko mitään keinoa, jolla olisin voinut saada rahani takaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tuo oli? Minkäniminen?

Vierailija
2/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kokemusta vaan ulkomailta ja ne vain positiivisia. kun suhteuttaa paikallisiiin oloihin. esim. irkutskissa (kuten muuallakin siitä itäänpäin) ei viemäriverkostot ole tarkoitettuja vessapaperille. käytetty wc-paperi pitää laittaa vessan roskikseen, jotta pönttö ei ala tulvimaan.

Vierailija
4/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottiinkohan aapeelle sherryä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan