Mitä mieltä olette elokapinoitsijoista?
Kommentit (75)
Ideologialla aivopestyjä keskenkasvuisia teinejä jotka on koko lapsuutensa saanut huutamalla ja häiriköimällä kaiken mitä on koskaan halunnut ja nyt kuvittelee olevansa jotenkin parempi ihminen ja kuvittelee omaavansa jonkunlaista määräysvaltaa kaikkiin muihin kun vaatii kaikkia toteuttamaan omaa idelogiaa huutamalla, häiriköimällä täysin syyttömiä vielä näin "aikuisenakin"
Mitä pelastamista tämä pallo kaipaa?
Hyvä homma! Asiaa on hyvä pitää esillä. Jos voisin olla autoilematta, olisin autoilematta. Silloin ei tarttis maksaa bensaakaan.
Aina voi olla autoilematta. Mutta miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma! Asiaa on hyvä pitää esillä. Jos voisin olla autoilematta, olisin autoilematta. Silloin ei tarttis maksaa bensaakaan.
Niiden pitää brändätä juttu noin! Bensanmaksulakko!
Ovat vaarallisia tapauksia jos pääsevät politiikkaan. Tulevia Halosia ja Tuomiojia haudotaan ja se ei ole hyvä.
Vakautuneena ympäristöhippinä en varsinaisesti pidä elokapinan tavasta toimia, vaikka ymmärrän mikä tuohon johtaa. Ympäristönsuojelu saa muutenkin kärsiä mainehaittaa erilaisten saastuttavien paskalafkojen lobbaamisen seurauksena ja nämä nököttämistempaukset ei auta asiaa yhtään. Sitten persut ja muut tiettyjen ryhmien lobbaukselle alttiit käyttävät elokapinaa esimerkkinä kaikesta ympäristönsuojelusta.
Summa summarum: sydän oikealla paikalla, toimintapa huono.
Juurikaan ketään muuta kun elokapinalaisia ei kiinnosta v*ttuakaan, vaikka me ollaan tuhoamassa kaikki elämän edellytykset lapsiltamme. Kiistaton fakta. Liian rankkaa faktaa aikuisille lapsille.
Lapsenlapsenne kusevat haudoillenne kun jätitte perinnöksi auton, talon ja +60 asteisen paskanhajuisen maapallon.
Ne vois mennä käännyttämään Putinin, kun se saastuttaa aivan törkeästi Ukrainassa. Lisäksi räjäyttelee ja myrkytttää maan missä pitäisi pystyä kasvattamaan ruokaa ihmiskunnalle.
Ihan perseestä koko huuhaa porukka, ihan naurettavaa näpertämistä lillukan varsi toimintaa.
Juna rata on heille oiva paikka istuskella, varsinkin vähän ennen pedoliinon saapumista.
Niiden kannattais mennä Venäjälle istumaan.
Kannatan Vihreitä eläinrakkaana, mutta elokapinan hölmöä autoilijoiden kiusaamista vastustan. Huonontavat ympäristönsuojelijoiden mainettakin, aivan järjetöntä touhua. Ja kaikkialla ei sitä paitsi pärjää julkisten varassa, joten auto on pakollinen.
Lähtis sinne paasaamaan missä siittä voisi olla maailma tasolla hyötyä eli kiinaan, intiaan tai jonnekin vastaavaan
Kyllä minä ihailen, että joku yrittää edes pelastaa tämän maapallon. Toki varmaan olisi parempiakin keinoja, mutta on parempi tehdä edes jotain. Itse olen jo luovuttanut. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut elää hyvää elämää näin hienolla planeetalla, ja olisi ehkä kohtuutontakin vaatia enempää.