Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maanantaiaamu, ihana tulla töihin. Kylmä toimistorakennus, ja lisäksi paska haisee ja banjot soi.

Vierailija
09.10.2023 |

Okei, liioittelin hieman. Banjot ei soi. Mutta voi jumanlavita tätä rakennusta. Varmaan joku suunnittelun ihmelapsi ollut parikymmentä vuotta sitten asialla, laittanut sormet ristiin ja toivonut parasta. Ja nykyään täällä haisee silloin tällöin viemäriltä (eli paskalta) ja on aina kylmä.

No mutta. Onneksi on sentään työpaikka. Toistaiseksi. Ei varmaankaan pitäis valittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa valittaa, älä todellakaan sensuroi itseäsi. Jotkut asiat vaan ovat pielessä, ja niistä saa valittaa.

Vierailija
2/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai aamut on silkkaa sadismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantai aamut on silkkaa sadismia.

Paitsi jos nauttii työpaikastaan.

Vierailija
4/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee kyllä näin :paska haisee ja balalaikka soi lähetys Moskovasta alkaa voi.

Vierailija
5/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet itsesi sinne hommannut, vai pakottiko joku??

Vierailija
6/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako ap Pietarista?

Vierailija
7/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mietin, että ootko mun entisellä työpaikalla, mutta siellä ei kyllä kukaan ajatellut, että onneksi on sentään työpaikka. Tsemppiä, mä olen menossa kolonoskopiaan, ankea aamu täälläkin.

Vierailija
8/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 23 astetta kuitenkin? Sinä kääriydyt villahuiviin ja paksuun takkiin ja vingut että on kylmä, kun muille lämpötila on sopiva? Ota joskus se takki pois hetkeksi niin kehosi pääsee säätelemään lämpöä terveellä tavalla.

Vierailija
9/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 23 astetta kuitenkin? Sinä kääriydyt villahuiviin ja paksuun takkiin ja vingut että on kylmä, kun muille lämpötila on sopiva? Ota joskus se takki pois hetkeksi niin kehosi pääsee säätelemään lämpöä terveellä tavalla.

Haha, no ei ole muillekaan sopiva lämpötila. Täällä muutama työntekijä on hankkinut toimistokoppiinsa (avokonttori meillä) sähköisen lämmityslaitteen. Minä sinnittelin kolme vuotta, ja tänä vuonna lopulta hankin sellaisen. 

Ja olen ihan Suomen länsirannikolla, en Pietarissa, kiitoksia kysymästä.

Vierailija
10/10 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäristä vetää kaasuja sisäilmaan sen takia, että teillä ei ole tarpeeksi korvausilmaa ja ilmanvaihto on alipaineinen. Tavanomainen virhe yli 10 vuotta vanhoissa ilmanvaihtojärjestelmissä.