Oulun uimahallissa miessiivooja naisten puolella
Tytär (teini) oli ollut tänään Raksilan uimahallissa kaverinsa kanssa ja kun olivat olleet suihkussa, niin suihkutiloihin oli paukannut miessiivooja, joka vieläpä oli "ei kantasuomalaista" alkuperää. Mutta riippumatta kansallisuudesta, niin onkohan tämmöinen kovinkaan yleistä muualla Suomessa, että miehet siivoavat naisten puolella ja mitä mieltä olette asiasta? Tyttärelle jäi ainakin erittöin huono kokemus asiasta, koska siivooja ei todellakaan kulkenut ns. laput silmillä, vaan ihan päinvastoin.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu tunnistettavasti ihmisestä ja paikasta.
Vihjaat, että mies vilkuili sillä silmällä.
Tuo on aika vakava syytös ja sinä voit saada tuollaisesta perättömän pupun levittämisestä syytteen.Onhan ap:lla teinin sana todisteena.
Ja teinihän ei voi kuvitella omia tai puhua silkkaa paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. On ap.n omia fantasioita tämä.
No aika hyvin tyttö näyttelee järkytystään, eikä halua enää mennä sinne halliin ollenkaan, niin uskon kyllä häntä. Mutta en toki itse ollut paikalla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.
Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.
Miehethän ovat vaan innoissaan tuollaisesta tilanteesta missä joku nainen näkee heidät nakuna.
Ei varmaan haittaa sitten, jos vähän manspreadaa pukkarissa kalu pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika hyvin tyttö näyttelee järkytystään, eikä halua enää mennä sinne halliin ollenkaan, niin uskon kyllä häntä. Mutta en toki itse ollut paikalla..
Ap
Sano sille, että internetissä on miljoonia naisia vitut levällään ja tissit ojossa. Jos hän yhden siivoojan takia lopettaa uinnin, niin hän on kohta burkhassa myös kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu tunnistettavasti ihmisestä ja paikasta.
Vihjaat, että mies vilkuili sillä silmällä.
Tuo on aika vakava syytös ja sinä voit saada tuollaisesta perättömän pupun levittämisestä syytteen.Onhan ap:lla teinin sana todisteena.
Ja teinihän ei voi kuvitella omia tai puhua silkkaa paskaa?
Minäkin mietin, että aika rajut syytteet, mutta onko näyttönä vain vauhkon teinitytön kuvitelmat ja järkyttyminen, kun näki mies siivoojan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo ei ole mitenkään sopivaa. Tee valitus uimahalliin.
Oulun uimahallissa Raksilassa on naiset siivonneet vuosikymmeniä miesten puolella, joten miten sinusta ei ole mitenkään sopivaa toisinpäin ? Myös Raksilan uimahallin mies siivoojista on ollut myös lehdessä ja kaupunki on vastannut että ovat siivoamassa jatkossakin.
Miksi ei samantien yhteisiä suihkutiloja molemmille sukupuolille? Ei herranjumala:D
Se siivoaja joutuu työssään näkemään tosi rumaa ja roikkuvaa läskiä. Ei käy kateeksi muuta kuin nuorten tyttöjen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap arvostaa itsensä ja tyttärensä liian korkealle. Ei niissä kehittymättömissä tisunaluissa ole mitään tuijotettavaa kenellekään on lähtömaa mikätahansa.
No joo, en hyväksy tätä että vastakkaisen sukupuolen edustaja on siivoamassa toisen sukupuolen pukkareissa, mutta kun naissiivoajat ovat miesten puolella, niin miksipä ei toisinkin päin?
Ja ihmisen selkäytimessä on tsekata alitajuisesti jokaisen vastaantulijan alakerta.
Vierailija kirjoitti:
Se siivoaja joutuu työssään näkemään tosi rumaa ja roikkuvaa läskiä. Ei käy kateeksi muuta kuin nuorten tyttöjen osalta.
Just näin, ei sillä varmaan järki kestäisi muuten.
Naisen ja miehen välisessä kohtaamisessa on nainen aina altavastaajana. Eli naissiivoaja miesten puolella on todennäköisesti enemmän ahdistavaa sille naiselle, edelleen.
On ihan fakta että miehet raifkaa naisia kirkkaasti enemmän kuin toisinpäin. Etenkin mies joka on sellaisesta kulttuurista, missä ei naisia kunnioiteta, etenkään toisen kulttuurin naisia, etenkään alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jo on herkkä tyttö, näkee siivoojan ja saa traumoja.
Ei naissiivoojastakaan ole kiva siivota miesten saunoja ja vessoja, mutta kun siivoojat mielletään vain käsipareiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita tiloja ei voisi siivota yöllä kun toimintaa ei ole
Siivoojilla on niin surkeat palkat että tarvii olla jotain luontoisetuja. Tässä tapauksessa silmäniloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap arvostaa itsensä ja tyttärensä liian korkealle. Ei niissä kehittymättömissä tisunaluissa ole mitään tuijotettavaa kenellekään on lähtömaa mikätahansa.
Tietyissä lähtömaissa oikein himoitaan näitä kehittymättömiä neitsyitä.
Luulen, että tuollainen liittyy ennemmin erään tietyn puolueen juttuihin. Mikäköhän se olisi? Niiden aktiiveilla riittää noita rikostuomioitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naissiivoojastakaan ole kiva siivota miesten saunoja ja vessoja, mutta kun siivoojat mielletään vain käsipareiksi.
Valehtelin pomolle etten osaa uida kun yritti saada uimahallin puolelle hommiin. Niin inhoja kokemuksia on ollut kollegoilla juurikin uimahallissa siivotessa miesten puolella. Minulla on muutenkin huonoja kokemuksia miehistä joten en halua altistua varsinkaan alastomien miesten armoille. Tykit esillä. Inhottaa ajatuskin
Jos minä olisin siivooja, minua ei varmaankaan kiinnostaisi katsella sen enempää kenenkään tissejä tai tussuja. Keskittyisin vaan työhöni, enkä mihinkään muuhun.
Ja eikös täällä nyt ole ajettu kuin käärmettä piippuun että ei saa harjoittaa sukupuolista syrjintää missään työssä. Minua ei ole tähän päivään mennessä häirinnyt jos toisen sukupuolen siivooja tms tulee johonkin sosiaalitiloihin tekemään työtään. En esittele alastonta vartaloani, eikä minun tarvii vastaavasti peitellä. Ei minussa ole varmaankaan mitään tuijottamisen arvoista? Työntekijä tekee vaan työtään ja minä harrastan.
stadikalla oli joskus miessiivooja naisten puolella, mut siitä jo vuosia...en edes muista millon oon viimeksi käynyt uimahallissa, ainahan ne on kaikenlaisia pervoja täynnä
Voin siivoojana todeta että ihmiset paskoo, kusee, oksentaa tai muuten vaan sotkee oli se kaupungintalo tai uimahalli. Ei paikkaa katso. Tässä työssä oppii että ihmiset ovat sontiaisia