Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi ihastuneensa toiseen naiseen

Vierailija
08.10.2023 |

Ollaan seurusteltu noin 1,5 vuotta. Eilen hän kännipäissään kertoi olevansa ihastunut toiseen naiseen, kaverinsa tyttöystävään. Sanoi ettei mitään ole tapahtunut ja kun kysyin miksi hän minulle sen kertoi, vastasi että halusi kertoa ennenkuin mitään tapahtuu. Hän kuitenkin sanoi että se on vain ihastus, joka luultavasti menee ohi. Halusi kuitenkin jatkaa meidän suhdetta. Mitä mun pitäis tehdä? Rakastan miestä mutta tavallaan minusta tuntuu petetyltä. Tämä nainen sattuu vielä olemaan sellainen henkilö jonka kanssa minulla usein tulee riitaa ja josta en pidä yhtään. Tuntuu kurjalta. Olisi ollut parempi ettei hän olisi kertonut.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yksipuolinen ihastuminen.

Mutta se on totta että jotkut ihastuu helposti. Jos miehesi on tällainen?

Vierailija
62/71 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!! eihän miehillä ole lupaa ajatella muita naisia saatika ihastua vaikka se ei eteenpäin johtisikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet niin vähän aikaa että teidän pitäisi olla vielä alkuhuumassa. Pitkissä liitoissa, kuten omassani, luonnollisesti on tullut "ihastumisia" vastaan, mutta aina tietoisesti olen päättänyt että rakastan miestäni ja en koskaan ole antanut "ihastumiselle" tilaa. Uskon että toisinkin päin, ollaanhan tässä tallattu samaa polkua ensi vuonna 30 vuotta yhdessä. Koskaan en ole miestäni loukannut kertomalla, sillä asia on ollut mitätön ja merkityksetön sillä en ole suunnitellut tai edes haaveillut meneväni pidemmälle.

Se, että miehesi kertoi on sinällään huono ja hyvä merkki. Nyt pallo on sinulla mutta toisaalta mies työnsi vastuun omista tunteistaan sinulle. Suosittelen eroa.

Vierailija
64/71 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sentään kerrottiin. Mä sain selville sen flirttailun kun myönnän, uteliaisuudesta tarkistin salaa puhelimensa ja erään sovelluksen viestiosion. Tosin olin silloin raskaana ja pikkuvauva arkea elettiin. Nyt on varmaan hiipunut jo mutta pahalta se tuntui kun jälkeenpäin sai selville. Nainen ei antanut vastakaikua mutta vituttaa silti. 

Vierailija
65/71 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sentään kerrottiin. Mä sain selville sen flirttailun kun myönnän, uteliaisuudesta tarkistin salaa puhelimensa ja erään sovelluksen viestiosion. Tosin olin silloin raskaana ja pikkuvauva arkea elettiin. Nyt on varmaan hiipunut jo mutta pahalta se tuntui kun jälkeenpäin sai selville. Nainen ei antanut vastakaikua mutta vituttaa silti. 

Vierailija
66/71 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrrrrrrrrrrrrrrrrr

Vierailija
67/71 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi miten kävi, kerro sille muijalle että miehesi on juoppo.

Vierailija
68/71 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa kyllä muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhteen.

Samaa mieltä!

Vierailija
69/71 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olis vaikeeta tehdä päätös. Alkais niin paljon jo ällöttäänkin, että ei enää tavattais.

Joo, samoin täällä!

Vierailija
70/71 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissään avautumista ja läheisten loukkaamista. Riitelyä.

Elätte wt-unelmaa.

Vierailija
71/71 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu uskomaan mun pelkojen kuiskutteluja enää. Vaan uskon siihen mitä sä sanot, ja teet ja miten sä toimit. Rakastan sua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän