Mitä sinulle tarkoittaa lähes meikittä?
MTV uutisoi Katariina Sourin tulleen suoraan lähetykseen lähes meikittä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/katariina-souri-saapui-suoraan-lahe…
- Jätin luomivärit ja muut nyt kokonaan pois. Vähän laitoin kulmia, koska olen niitä nyppinyt aikoinaan niin ne eivät kasva enää. Laitoin vähän pohjaa ja ripsiväriä. Mitään muuta en ole laittanut.
Minulle tuo on perusmeikkaus, ei lähes meikittä.
Kommentit (28)
Lähes meikittä, eli on vähän ripsaria, kulmat laitettu ja vähän huulirasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan mennä tuolla kauppaan viikonlopulla.
Mulle tarkoittaa ripsiväriä ja huulikiiltoa.
"Laitoin vähän pohjaa", ainakin itselläni tarkoittaisi että olisi meikkivoide tasoittamassa ihon sävyä.
Onkohan Katalla kestorajaukset?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on arkimeikkini, miinus kulmat, niille en tee mitään.
Kata on ihana, ollut Playboyssakin!
Telkkarimeikiksi tuo on juurikin lähes ilman meikkiä. Ettekö ole ikinä nähneet studiomeikattua ihmistä. Niin miehet kuin naiset meikataan vahvasti koska valot syö kaiken. Selittäkää nyt joku ammattilainen tää paremmin.
Minulle lähes meikittä tarkoittaa että laitan kulmat (koska sama ongelma kuin Katalla), päivävoiteen jossa on suojakerroin ja joka tasoittaa ihon väriä ja mahdollisesti jotain värillistä huulirasvaa/kiiltoa.
Minulle lähes meikittä olisi joku bb-voide ja ehkä vähän poskipunaa jos olen ihan kalpea (tai sitten vain nipistelen vähän poskia). Ei mitään ripsaria ja kulmia ja ja ja....
Että laitan vain aurinkopuuteria tai poskipunaa ja huuliin kevyesti punaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä uskallan mennä täysin meikittä kauppaan
Lähes meikittä:
- cc tai sävyttävä päivävoide
- kulmien harjaus
- ripsiväri
- huulirasva
Kun meikkaan käytän lisäksi meikkivoidetta, rajauskyniä, luomiväriä, kulmageeliä ja poskipunaa.
No meikkihän tuo on.
Itse meikkaan useimmiten vain huulet, eli rajaan ne kynällä ja laitan väritöntä kiiltoa. Lisäksi taivutan ripset ja harjaan kulmat.
Onhan tämäkin meikki, tosin käytän enempi sanaa EHOSTUS, kun varsinaista meikkiä on niin vähän.
Välillä, esim. bileisiin mennessä laitan ripsaria ja silloin kastan kulmaharjan geelissä, niin sopivat paremmin niihin näyttäviin ripsiin mitkä ripsiväristä tulee.
Myös valokynä silmän sisänurkkaan on hyvä jos laittaa ripsaria.
Edellinen lisää: minusta siis ei ole olemassa mitään LÄHES MEIKITTÄ kun on vaan meikkiä tai ei.
Jos sulla on vaikkapa ripsaria tai iholle laitettu jotain, niin sinulla on meikkiä.
Ehkä se on voimakkaasti meikanneille julkkiksille sitten eri, mutta vähän naurettavaa kyllä. Olisi sanonut, että tuli kevyellä meikillä eikä raskaalla kuten ennen.
Kevyt meikki voi olla, mutta ei sellaista kuin lähes meikitön.
Mulle se tarkoittaa pelkkää kulmien tummentamista. Mulla siis vuosikausien nyppimisen jälkeen olemattomat ja vaaleat kulmat, muuten olen tumma. Niin tummennan niitä kulmakynällä vähän. Joskus jaksan tehdä pohjan, sekin on tosin meikkivoide, puuteri ja aurinkopuuteri. Tohon kun lisää ripsivärin siinä on mun työmeikki. Juhlimaan jos lähden teen lisäksi luomivärillä smokey eyesin (mulla samanväriset silmät kuin Katalla,kiva korostaa niitä), eyelinerillä kissamaiset rajaukset, vähän kajaalilla tummaa alaluomiin ja tekoripset ja olen kuin eri nainen. Tunnistan siis Katan kommentit tummasta silmämeikistä ja silmien korostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on arkimeikkini, miinus kulmat, niille en tee mitään.
Tietty, pick-me-tytön meikkiin kuuluu sipaisu väritöntä vaseliinia huuliin ja max yksi kerros ripsaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä uskallan mennä täysin meikittä kauppaan
Sama. Myös töihin.
Itselläni niin arki- kuin juhlameikkiin kuuluu hentoinen ja elegantti kakkumaskaran sipaisu kevyesti taivutettuihin ripsiin, yksi äärimmäisen kevyt harjanveto väritöntä kulmageeliä ja ihan pieni sipaisu häivähdyksenvaaleaa homeopaattista poskipunaa. Huuliin sivelen äärimmäisen kevyesti väritöntä ja kiillotonta huulituotetta.
Näin näytän viehkeältä ja sensuellilta pitkin päivää, ja miehetkin toki kehuu oikeastaan kaikkialla, kuinka houkuttelevan upealta näytän. Säälittää niiden naiset kaikkine irtoripsineen ja kynsilakkoineen.
Perusmeikkiä tuo on.