Mitä sinulle tarkoittaa lähes meikittä?
MTV uutisoi Katariina Sourin tulleen suoraan lähetykseen lähes meikittä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/katariina-souri-saapui-suoraan-lahe…
- Jätin luomivärit ja muut nyt kokonaan pois. Vähän laitoin kulmia, koska olen niitä nyppinyt aikoinaan niin ne eivät kasva enää. Laitoin vähän pohjaa ja ripsiväriä. Mitään muuta en ole laittanut.
Minulle tuo on perusmeikkaus, ei lähes meikittä.
Kommentit (28)
Jos vain yhtä meikkituotetta laitan niin ehkä silloin voisin sanoa lähes meikittä.
"Lähes meikittä" tarkoittaa toiselle pelkkää ripsiväriä ja toiselle sitä, että jättää silmämeikin pelkkään ripsiväriin ja kasvoihin sutaisee pelkän meikkivoiteen. Eli tuo on hyvin verrannollinen siihen, kuinka paljon on tapana meikata.
Mulle "lähes meikittä" tarkoittaisi pelkkää meikkivoidetta ja ehkä kevyttä sipaisua ripsaria. Tavallinen meikkini on meikkivoide, puuteri, vähän varjostuksia ja kunnolla ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes meikittä, eli on vähän ripsaria, kulmat laitettu ja vähän huulirasvaa.
Minä uskallan mennä tuolla kauppaan viikonlopulla.
Mun työmeikki, kauppaan voin mennä meikittä.
Lähes meikittä on itselleni hieman sävytetty aurinkovoide ja voidemainen huulipuna, jota tupsautan myös poskille. Jos olen nukkunut huonosti, peiteaine silmänalusille. Koetan siis saada kasvot hereille :D
Mulle se on,että en laita mitään. Kulmat on kyllä tehty ,mutta ei niitä poiskaan saa. Ihan menen näin mihin vaan jos en jaksa laittaa.
Mulla on hyvä iho
Jos laitan lisäksi vähän meikkiä,pistän huulipunaa.
Jos meikkaan kunnolla niin ripsiväri,huulipuna,meikkivoide ja sipaisu aurinkopuuteria.