Hei. Lääkäri on hakenut henkilö- ja osoitetietoni väestörekisteristä
Vaikka kiellot ja salaukset päällä.
Olen saanut väärän lausuman postitse, ja vaihdan lääkärikeskusta.
Kumoan ja jäävään tuollaisen puoskarin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Nussi itseäs vaikka perseeseen. Ketä kiinnostaa.
Minua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti...
Väärästä lausumasta ei tule sakkoa. Vankeutta voi tulla.
Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että poliisia kiinnostaa?
jos ilmoitus on väärä tai aiheeton, niin mikäs huoli sinulla sitten on... lääkäri teki velvollisuutensa hakiessaan tietosi ja ottaessaan sinuun yhteyttä ja sinä sitten teet mitä täytyy ja todistat, ettei kenenkään tarvitse olla huolissaan. Jos viranomaiset toteavat saman, niin sitten sen jälkeen hankit jatkoseuraamukset, jos sinua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Hammaslääkäri sanoi asentavansa mikrosirun minun hammasjuureen. Näin Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
jos ilmoitus on väärä tai aiheeton, niin mikäs huoli sinulla sitten on... lääkäri teki velvollisuutensa hakiessaan tietosi ja ottaessaan sinuun yhteyttä ja sinä sitten teet mitä täytyy ja todistat, ettei kenenkään tarvitse olla huolissaan. Jos viranomaiset toteavat saman, niin sitten sen jälkeen hankit jatkoseuraamukset, jos sinua kiinnostaa.
Tiedot on. Minut saa kiinni. Ilman lupaani kukaan ei hae mitään tietoja.
Oikeusturva-asia.
Juuri näin. Haet Amerikan malliin massssiiiiiviset korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joudut suljetulle. Näkisi olevan tarvetta.
Taltioitu.
Vierailija kirjoitti:
YLLÄPITO, HOI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Tää on tää blondi, hoikka, lyhyehkö miestyyppi, joka aina ottaa kuvakaappauksia kun tekee töitä ja sitten ilmoittaa verottajalle mukamas pimeänä tulona, vaikka oikeasti henkilö itse ilmoittanut tulonsa oikein eli perättömiä ilmoituksia tekee ja aivan turhaan. Samoin käy oven takana pimpottelemassa ovikelloa ja sitten yrittää ottaa kuvan ikään kuin siinä olisi jotain rikollista ja hämärää kun on kotona ilmoittamassaan osoitteessa.
Ei niitä saisi hakeakaan, on varmaan virhe kyseessä. Ainoastaan jos koetulos on vakava, ehkä joku voisi haluta ilmoittaa ettei ihminen kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joudut suljetulle. Näkisi olevan tarvetta.
Taltioitu.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Tää on tää blondi, hoikka, lyhyehkö miestyyppi, joka aina ottaa kuvakaappauksia kun tekee töitä ja sitten ilmoittaa verottajalle mukamas pimeänä tulona, vaikka oikeasti henkilö itse ilmoittanut tulonsa oikein eli perättömiä ilmoituksia tekee ja aivan turhaan. Samoin käy oven takana pimpottelemassa ovikelloa ja sitten yrittää ottaa kuvan ikään kuin siinä olisi jotain rikollista ja hämärää kun on kotona ilmoittamassaan osoitteessa.
Mitä vittua selität? Sun jutuista ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedot on. Minut saa kiinni. Ilman lupaani kukaan ei hae mitään tietoja.
Oikeusturva-asia.
viranomaiset saavat hakea painavista syistä.
Labrat otettu, samat viitearvot jo vuosia. Olen halunnut hoitoa erinäisiin vaivoihin, kuitenkaan mitään saamatta. Lisäksi olen sulkenut näkymän omakannassa ajat sitten, ja silti sielläkin on paljon sekavaa settiä.
Mutta, minä kiitän tästäkin hienosta kokemuksesta, enkä liene ainoa.
Illan jatkoja!
Siis soitti minulle ja lärpätti huoli-ilmoituksesta jonka joku joka tunsi jonkun joka oli kuullut jotakin joltakin oli ehkä tehnyt.
Pitää pyytää kirjallisena noitten väitettyjen huolien ilmoituksien laatijoitten kappaleet.
Pelkkä puhe ei nyt oikein mene läpi, kuten ei mikään muukaan.
Vaikuttaa rikosasialta.