Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mp näistä tiedoista?

Vierailija
08.10.2023 |

169cm, 18v, 57kg, hiukan lihaksikas ei todellakaan mikään muskelimies, puolipitkät korville menevät ruskehtavat hiukset :D jos joku nainen (toki mieskin voi) sanoa oman mp:nsä et onko hyvät lähtökohdat näin niin ku ulkoisesti deittailumielessä jos ei oteta sitä tosiasiaa huomioon että henkinen olemus on tärkein eikä ulkonäkö, oma ulkonäkö vain asia joka itseä mietityttää

Kommentit (9)

1/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 165 senttiset naiset on poissa laskuissa. Yksikään nainen ei näyttäydy julkisesti itseään lyhyemmän miehen kanssa ja korkokenkien vuoksi miehen pitää olla muutaman sentin pitempi.

Tuon voi paikata ainoastaan paksulla lompakolla.

Vierailija
2/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä on. Olet kuitenkin vasta 18-vuotias. Tärkein asia deittailumielessä on kuitenkin käytös ja juuri  ne henkiset ominaisuudet. Ei siis kannata olla huolissaan mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowmanin false flag - ketju tämäkin.

4/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sentään yksin vastaa kaikista viesteistä.

Vierailija
5/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyky poseerata valokuvissa alkaa olla tärkeämpi kuin miltä "oikeasti" näyttää

Vierailija
6/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastaakaan kaikista mutta ylilautamaisista mp - huutiks - yrjiksistä sekä rummoista vastaat vain sinä, inniepakottaja

7/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastaakaan kaikista mutta ylilautamaisista mp - huutiks - yrjiksistä sekä rummoista vastaat vain sinä, inniepakottaja

Oletko varma ettet ole itse tehnyt niitä ketjuja? En edes tiedä mitä ihmettä tarkoittaa huutiks, rummo ja inniepakotus. Joku toinen kuin minä on tainnut olla ylilaudalla.

Vierailija
8/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori, joten massaa varmasti tulee iän myötä. Itse olen sinua 5cm pidempi, mutta 23kg painavampi. Olen huomannut, että naiset tykkää kun on vähän enemmän massaa eikä tuuli vie mennessään.

Vierailija
9/9 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet ole itse tehnyt niitä ketjuja? En edes tiedä mitä ihmettä tarkoittaa huutiks, rummo ja inniepakotus. Joku toinen kuin minä on tainnut olla ylilaudalla.

Kyllä sä tiedät, älä nyt woketa itseäsi, peniksellinen ;)