Nainen, miksi tajuat miehen arvon vasta, kun olet menettänyt hänet?
Miksi et voinut rakastaa ja ottaa toista huomioon suhteen aikana? Miksi havahdut omaan saamattomuuteesi vasta, kun peli on jo menetetty?
Kommentit (55)
Vastaan tuohon, että ennen eroa olisin voinut seistä vaikka päälläni miehen takia, mutta jos miestä ei kiinnosta, niin ei ole mitään miten voisin yksin suhdetta parantaa.
Kyllä siihen aina tarvitaan kahden ihimisen panostus, ei se muuten ole parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan se on yleensä nainen, joka jättää miehensä ja tutkimusten mukaan naiset myös kokevat olonsa onnellisemmiksi sinkkuina kun miehet.
Tutkimusten ja tilastojen mukaan vapaaehtoisesti sinkut velamiehet ovat onnellisempia.
Nainen tarvitsee miehen ollakseen onnellinen.
Hear, hear! M28
Naimattomat, lapsettomat naiset näyttäisivät olevan kaikista onnellisin ihmisryhmä. Näin ainakin väittää onnellisuusprofessoriksikin tituleerattu Paul Dolan, London School of Economics -yliopiston käyttäytymistieteen professori.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jos Paul kertoo, että en ole onnellinen, niin sen täytyy olla totta. Kiitos! Oli valtava virhe olla vapaaehtoisesti sinkku vela! Ainoastaan naiset ovat onnellisia sinkkuina! M28
Unohdat, että olet jakanut palstalla ajatuksiasi. Olet paljastanut monta kertaa, että haluaisit pysyvän kumppanin, mutta et kykene sitä saamaan, et ainakaan pitämään. Esitä mitä esität, ei se sisimpäsi toiveita muuta.
Jos joku ei kykene saamaan tai ainakaan pitämään, niin ne ovat "vapaaehtoisesti" sinkut suominaiset. Minä olen onnellinen. Ja olen onnellinen, kun olen vapaaehtoisesti sinkku vela.
Deal with it. Me nuoret miehet olemme voittaneet naiset tässä 10-0. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan se on yleensä nainen, joka jättää miehensä ja tutkimusten mukaan naiset myös kokevat olonsa onnellisemmiksi sinkkuina kun miehet.
Tutkimusten ja tilastojen mukaan vapaaehtoisesti sinkut velamiehet ovat onnellisempia.
Nainen tarvitsee miehen ollakseen onnellinen.
Hear, hear! M28
Naimattomat, lapsettomat naiset näyttäisivät olevan kaikista onnellisin ihmisryhmä. Näin ainakin väittää onnellisuusprofessoriksikin tituleerattu Paul Dolan, London School of Economics -yliopiston käyttäytymistieteen professori.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jos Paul kertoo, että en ole onnellinen, niin sen täytyy olla totta. Kiitos! Oli valtava virhe olla vapaaehtoisesti sinkku vela! Ainoastaan naiset ovat onnellisia sinkkuina! M28
Naisia ärsyttää vapaaehtoisesti sinkut miehet, jotka ovat onnellisia ilman naista. Se suututtaa naisia.
Miksi mua suututtaisi se? Kyllä se on ihan naisten turvallisuudenkin kannalta hyvä asia että miehet ovat elämäänsä tyytyväisiä, eivätkä riehu tuolla kaduilla.
Mies on onnellisin sinkkuna. Sitä ei incelinaisten feikkit tutkimukset muuta. Ciao! M28
Uuh, tajusin todellakin hänen arvonsa vasta eron myötä: arvoton.
Itsellä ainakin ekat 3kk kun tapailin yhtä POIKAA oltiin nuoria, niin se oli todella ihastunut muhun ja halusi seurustella jne. Mun edellinen suhde silloin oli ollut tätä poikaa neljä vuotta vanhemman "miehen" kanssa. Tuntui siltä, että rima menisi alemmaksi :D Tää poika ei siis loppu peleissä todellakaan ollut mikään helmi. Se anto mulle vaan niin paljon huomioo ton 3kk aikana ja sitten kun lopetin jutun, tuntui todella tyhjältä. Toivon etten olisi mennyt takas sen luo, oli kunnon sarjapettäjä sen seuraavalle tyttösytävällekkin jne. Uskokaa intuitioon jos haluatte erota..
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna. Sitä ei incelinaisten feikkit tutkimukset muuta. Ciao! M28
Nämä palstanaiset haluaa kontrolloida miehiä. Tuo naisten narsismi ja kontrollointi on jo niin sairasta, että kertovat miehille, että ainoastaan nainen voi tehdä miehen onnelliseksi ja vapaaehtoisesti sinkut velamiehet valehtelee itselleen. Naiset vain manipuloi miehiä. Eivät voi sietää vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä.
Elämä on ihanaa, ollaan oltu jo 22 vuotta yhdessä ja hyvä meininki jatkuu.
Oman ja tuttavapiirin kokemusten perusteella sanon seuraavaa: naiset kestää erot hyvin (paitsi jos parilla on lapsia ja mies on pettänyt ja jättänyt puskista, silloin yleensä joutuu läpikäymään jonkinlaisen shokin). Miehet hyvin harvoin tuovat yhteiseen pöytään sen vertaa mitä ottavat, ja ero usein tarkoittaa naiselle eroa toksisesta riippakivestä, jonka eteen on pitänyt tehdä valtavat määrät sietämistä ja emotionaalista työtä, ja joka on sen päälle sotkenut naisen kodin ja syönyt naisen ruuat. Eron jälkeen nainen upgreidaa itsensä ja elämänsä, on terveempi ja onnellisempi, näyttää paremmalta, vaihtaa parempaan duuniin ja mahdollisesti parempaan mieheen jos vielä miestä mielii.
Mies taas eron jälkeen downgreidaa, alkaa juoda ja elää sotkussa. Stalkkaa entistä naistaan pakkomielteisesti ja ajautuu muutenkin hunningolle.
Tajusin nykyisen kumppanini arvon vasta, kun olin menettänyt hänet hetkeksi. Olin suhteen aikana liian kiinni ex-miehessäni, joka oli tehnyt elämästäni helvetin ja yhä välillä yrittää sitä. Onneksi uusi mies ymmärsi tilanteen ja nyt etenemme rauhallisesti pienin askelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstanaiset haluaa kontrolloida miehiä. Tuo naisten narsismi ja kontrollointi on jo niin sairasta, että kertovat miehille, että ainoastaan nainen voi tehdä miehen onnelliseksi ja vapaaehtoisesti sinkut velamiehet valehtelee itselleen. Naiset vain manipuloi miehiä. Eivät voi sietää vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä.
Kyllä se on te miehet itse, jotka aina selitätte kuinka miehen täytyy pitää jatkuvasti verkot vesillä ja yrittää kaikkea mikä liikkuu, jotta saa edes jonkunlaisen naisen. Naisia tuollaiset turhat tyytymissuhteet vain traumatisoi. Hyvä vaan jos ette tee sitä enää.
Tajusin sen vähäisen arvon vasta kun viimein pääsin eroon.
Tosiaan jätin kiltin miehen ja otin varakkaamman miehen joka sitten kohteli huonosti. Tein tyhmästi ja kadun sitä loppuelämäni ajan. Nyt se kiltti mies ei enää halua minua vaikka olen suunnilleen rukoillut sitä takaisin.
Erosta 7v aikaa ja olen edelleen sitä mieltä, että exä on exä syystä. En haikaile.
Näitä tutkimuksia on erilaisia ja tulokset vaihtelee. Erään tutkimuksen mukaan lapsettomat heteroparit ovat kaikkein onnellisimpia ja vasta sen jälkeen sinkut naiset. Ja kai näissä pitää ottaa huomioon sekin minkälaisessa maassa tutkimus on tehty, mikä on naisen asema.