Tapailumiehen poika kutsui minua kuulleni herkkuperseeksi, miten reagoida?
Ihan asiatonta ja vastenmielistä. Ajattelin ottaa puheeksi miehen kanssa kun hän palaa kotiin ja opettaa pojalle miten puhua naisista.
Kommentit (27)
Esimerkiksi näin: kerrot tapailumiehellesi pojan hienon ja kunniottavan kommentin. Ja kysyt miten teillä muuten kotona puhutaan miehen ja naisen suhteesta? Kuinka suhtaudutaan toisen ulkonäköön? Onko näistä kotona puhuttu, vai ollaanko täysin ymmärrystä vailla?
Vai laitetaanko tapailuputken päähän sokea laikka?
Tapailunaisen tytär vinkkasi mulle silmää.
Apua mitä teen?? KERTOKAA HYVÄN TÄHDEN MITÄ TEEN???
Teini kokeilee vähän rajojaan ja tuhmien puhumista isin ystävälle. Minä vastaisin, että siistipä suutasi, jos tyttöön tajdot tehdä vaikutuksen. Ei tuo niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Isäpuoleni sanoi minua lapsena herkkuperseeksi, kuten muitakin herkuilla mässäilijöitä. Seksi siihen ei liittynyt mitenkään.
Sellainen isukkipuoli siellä. Taisitte nussia kun et ollut enää sakkolihaa, ehkä jopa aiemminkin. Nautit teininä herkkuperseesi heruttelusta daddylle, etkö nauttinutkin sinä likainenpikkuhuora :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäpuoleni sanoi minua lapsena herkkuperseeksi, kuten muitakin herkuilla mässäilijöitä. Seksi siihen ei liittynyt mitenkään.
Sellainen isukkipuoli siellä. Taisitte nussia kun et ollut enää sakkolihaa, ehkä jopa aiemminkin. Nautit teininä herkkuperseesi heruttelusta daddylle, etkö nauttinutkin sinä likainenpikkuhuora :)
Olet kyllä sata kertaa sairaampi kuin yksikään sukulaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin tapailumiehen, hän ei ilmiselvästikään osaa kasvattaa lapsia.
Nykyään ei saa edes kehua?
Jos ei ole porvoolainen isä ja poika, niin ota keskustelu yhtäaikaa isän ja pojan kanssa. Silloin saat jotain vaikutusta. Ja katso, että käytät sitä ihan samaa sananparta, mitä poikakin käytti.
Voihan toki tuossa olla myös se, että se mies käyttää sinusta tuota termiä pojalleen, kun et ole paikalla