Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedän puoleeni etäisiä miehiä?

Vierailija
08.10.2023 |

Niin, otsikossa kysymys. Viime vuosina miehet, joihin olen ollut ihastunut ja toisin päin ovat kaikki olleet jotenkin ärsyttävän etäisiä. Toisaalta vaikuttavat superkiinnostuneilta välillä ja ilmaisevatkin sen. Sitten taas katoavat luolaansa. Toivoisin erilaista kommunikaatiota. Jotainhan minussa on itsessäni varmaankin ns vikaa, kun tämä tuntuu olevan selvä kaava. Mistähän johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jahdannut heitä, olet itse liian aktiivinen. Pysähdy, mieti itseäsi ja tee itsesi onnelliseksi. Sitten se mies löytyy.

Vierailija
2/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites isäsuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Miksi sinulla on ollut niin monta miestä. Miksei yksi hyvä mies kelpaa eli kiltti ja kunnollinen mies.

Sinä et ole kiltti ja kunnollinen vaan vätys ja ärsyttävä jankkaaja, jota yksikään nainen ei katsele hetkeäkään.

Vierailija
4/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä vedä heitä puoleensa, vaan itse kiinnität huomiota heihin.

Vierailija
5/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä vedä heitä puoleensa, vaan itse kiinnität huomiota heihin.

Sekä että, kertoo ap. Tuskin hän ketään väkisin jahtaa. Vai?

Vierailija
6/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittaja, oletko nainen vai mies? Jos olet nainen sori kun kysyin tämän.

Vierailija
7/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee yleensä aloitteen? Sinä vai nämä miehet?

Vierailija
8/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Miksi sinulla on ollut niin monta miestä. Miksei yksi hyvä mies kelpaa eli kiltti ja kunnollinen mies.

Kiltti ja kunnollinen mies, joka on vuosien ajan niellyt incel-kaikukammioiden propagandaa, meemejä ja sisimmissään vihaa naisia. 

"Ei naiset huoli kuin miljonäärilentäjäkirurgeja joilla on laatikkoleuka" -samalla, naapurin paskamahaisella tavis-Makella on ollut suhde koko tämän ajan.

Vierailija
9/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tosiaan etäisiä.

Vaan taisi tulla freudilainen vahinko,

tarkoitat etä-isiä.

Missä on isäsi? Etäinen kenties?

Vierailija
10/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on ollut se joka tekee aloitteen, mies on voinut olla juuri sen verran kiinnostunut että on lähtenyt juttuun mukaan: "Miksei, mukiinmenevä nainen joka on kiinnostunut minusta."

Vierailija
11/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee yleensä aloitteen? Sinä vai nämä miehet?

Sekä että. Välillä olen ollut minä, välillä mies. Mies on saattanut jopa ensin jahdata minua. Pahin etäily alkaa, kun tunteeni syvenevät. Mikä tekee minut hulluksi. Saan heidän huomionsa niin kauan, kun olen vaikeasti tavoitettavissa. Kun minut on saatu ns nalkkiin, niin alkavat etäisiksi. Toisaalta eivät ole kuitenkaan lopettaneet suhdetta välttämättä, vaan roikun löysässä hirressä. Välillä olen itse yrittänyt lähteä, ja silloin he taas aktivoituvat. -ap

Vierailija
12/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on ollut se joka tekee aloitteen, mies on voinut olla juuri sen verran kiinnostunut että on lähtenyt juttuun mukaan: "Miksei, mukiinmenevä nainen joka on kiinnostunut minusta."

Tai ap antaa noille miehille positiivisia signaaleja.

Muut eivät tee aloitetta kun ap näyttää siltä että no chance.

Vierailija
13/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muunlaisia miehiä ei ole, ainakaan heteroja. Ei ainakaan Suomessa.

Vierailija
14/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä sinulle on "ärsyttävän etäisiä" voi olla monille miehille täysin normaalia. Tuo, että pitää väkisin vääntää itsensä johonkin naisen määrittelemään muottiin, on hyvin raskasta. Siksi nuo miehet eivät ole halunneet olla kanssasi. He haluavat olla ja elää omana itsenään.

Vierailija
15/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun aloittaja, oletko nainen vai mies? Jos olet nainen sori kun kysyin tämän.

Olen nainen. -ap

Vierailija
16/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät miehet taas kiinnostaa, jotka osaa tuon kuumaa-kylmää taktiikan.  Yllättys.

Vierailija
17/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä paikka, väärä aika.

Kokenut parisuhde terapeutti sanoi jokaisesta meistä lähtevän ympäristöön tietynlaista auraa. Älä näytä naiselta jolta lähtee vitosella. Ala ruokkimaan 'vaimo' vibaa. Miten? Joko alat laittamaan tukkaa ja naamaa kotosalla tai poikkeet ammattilaisella. Pyydä kotirouva lookkia.

Seuraavaksi. Kiinnitä huomiota yleiseen olemukseen. Istu rennosti,mutta ryhdikkäästi. Et näprää mitään ollessasi kahvilla. Havannoi toista,tarvittaessa ympäristöä. Hyväksyt treffeille vain miehen jonka kanssa oot jutellut hyvän tovin. Kirjaa treffien päätteeksi ylös miehessä ilmenneet puolet. Uskalla vaihtaa ajoissa.

Muista AINA googlata miehen kuvat sekä oikea nimi.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/

Vierailija
18/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites isäsuhde?

Mä ainakin olen omalla kohdallani todennut isäni vaikuttaneen aika paljon miessuhteisiini. Kiinnostun miehistä, jotka eivät itse juuri osoita kiinnostusta ja ovat etäisiä, hymyttömiä, jopa töykeitä. Pidän moista käytöstä normaalina ja olen itse aktiivinen ansaitakseni heidän huomionsa. Noh, lopputulemana päädyn sitten suhteisiin miesten kanssa, jotka eivät ole minusta erityisen kiinnostuneita ja jotka pitävät minua itsestäänselvyytenä.

Olen tosiaan ajatellut isäsuhteeni olevan ainakin osittain tämän takana. Häntä ei ole äiti tai me lapset juuri kiinnostaneet, vaan hän on ollut kotona itsekäs, kylmä mörkö, jonka rakkautta olemme koettaneet ansaita. Äiti ja me lapset olemme koettaneet olla nätisti hiljaa, ettei isä ärsyyntyisi, ja tehneet kaikkemme saadaksemme häneltä jonkinlaisia hyväksyviä signaaleja.

Kiinnostuneet, hymyileväiset ja mukavat miehet tuntuvat kaverillisilta enkä osaa kiinnostua heistä. Eli kai nämä mörökölli-isät pilaavat myös lastensa mahdollisuuden onneen, kun lapset saavat huonon ja rakkaudettoman ihmissuhteen mallin. Mistähän sodassa traumatisoituneista isähahmoista tämä sitten alun pitäen kumpuaakaan, niin ei ole hyvä tämä.

Vierailija
19/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vetää sinua puoleesi. Haikailet tavoittamattomia miehiä.

Vierailija
20/25 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites isäsuhde?

Asian selittäminen isäsuhteella olisi jotenkin liian helppoa. Suhde isään on ollut aiemmin monimutkainen, mutta nykyään ihan hyvä. Koen, että olen käsitellyt sen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi