Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä hajoon äitiyslomalle!

Vierailija
28.12.2006 |

mulla on t-y-l-s-ä-ä!

lapset ovat ihania, mies on ihana.

HAJOON himaan, puhun kohta seinille. Missä ovat kaikki aikuiset ystäväni, no töissä tietenkin, missä on oma elämäni.....

voi pääsisi jo töihin ja tulisi normaali arki

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä ole mitään väärää tai hävettävää. Sellainen iso muutos vaikuttaa väistämättä jotenkin.

Mutta uskon kyllä että pystyt itse parantamaan elämäsi laatua kotonakin jos vaan vähän mietit. Mutta niitä asioita pitää miettiä eri tavalla kuin ennen, siinä se juju...

Vierailija
2/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hajoon myös.

Ja hullu lupasin miehelleni jäädä kotiin ensi syyskuuhun asti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pimenemässä tuolta vintiltä päin näköjään olen...

Kovasti olen mennyt, tyhnyt ja maailmaa nähnyt. Nyt kuitenkin tuntuu tooosi vaikealta tuijottaa tyhjälle kadulle ja kuunnella pyykkikoneen ääntä.

Vierailija
4/4 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona jo toista vuotta ja minusta tämä on ihanaa. Minulla on ylempi akateeminen tutkinto ja työnikin ovat periaatteessa olleet ihan siedettäviä, joskin henkiseltä ilmapiiriltään vittumaisia paikkoja. Minusta kotona on aivan mahtavaa. Ei turhan tiukkoja aikatauluja ja kuitenkin voi mennä ja tulla mielin määrin.

Aamuisin meillä ollaan hitaita ja köllötellään sängyssä pitkään. Melkein joka päivä ulkoillaan ja näin ollen tavataan puistossa muitakin äitejä (=aikuista seuraa). Meillä on myös plajon harrastuksia: jumppaa, perhekerhoa ja muskaria, joissa myös tapaa muita aikuisia ja pääsee muutenkin itse helpolla. Toisinaan lähdetään ulos syömään tai aamiaiselle ja jos on huono ilma, niin saatetaan mennä vain kaupoille.

Päiväunien (2-3 tuntia) aikana minä luen, surffailen ja katselen tv:tä.

Iltaisin voi hyvällä omalla tunnolla nauttia omista menoista, kun on kuitenkin koko päivän ollut lapsensa kanssa, joten minä käynkin aika usein ulkona, elokuvissa, syömässä tai jumpassa tms.

Aivan kammottaa ajatus töihin paluusta ja tämän ihanuuden päättymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan