Vatsassa nyrkin kokoinen patti? mikä se voi olla? maanantaina menossa lääkäriin
Kommentit (15)
ja esikoisen jälkeen lihoin aivan hirvittävän määrän ja erään toisenkin jutun takia lekurit sanoneet että raskaaksitulo tosi hankalaa
voiko olla jokin syöpäkasvain? liikkuuko kasvain jos sitä yrittää liikuttaa
vaaraton lihaskasvain. ne on tosi yleisiä naisilla.
Sinulla on syntymätön kaksossisarus, jonka sikiöaikanasi söit. Nyt se on alkanut kasvaa mahassasi.
on eräänlainen sikiöaikainen kehityshäiriö. monesti kystassa sisällä hiuksia, talia, kynsiä, jolloin puhuttu " kaksosesta" . löydetään monasti esim. munasarjasta. onko niillä paikkeilla?
läskiä sen verran paljon siinä päällä etten tunne sitä selvästi mutta näkyy kyllä, ei ole kipeä tms
mahatyrä, ap:llä veikkaisin jälkimmäistä.
ja sain melkoisen diagnoosin lääkäriltä, meille tulee 2kk päästä vauva. ei vielä aluksi kertonut mitään vaan vei suoraan ultralaitteen luo katsoakseen että osuiko hänen epäilys oikeaan. Minulla ons en verran paljon ylipainoa ettei maha näy OLLENKAAN, tai normaalisti olen lihonut kokoajan mutta sitä on ollut esikoisen syntymästä asti
mitä mä nyt teen? miten osaan 2 kuukaudessa valmistautua vauvaan? en mitenkään
en ole liikkeitä tms tuntenut, tai tajunnut liikkeiksi, se on ollut ihan hiljaksiin, tai kaipa ne " vatsavaivani" ovat olleet sitten niitä liikkeitä, miten olisin edes osannut arvailla niitä liikkeiksi kun ovat tuntuneet ihan kuin iso pieru vain kiertäisi isossa mahassani, menkatkin olleet suht normaalit
en siis mitenkään voinut edes olettaa olevani raskaana kun lekuri sanonut että voi olla hankala tulla raskaaksi
HUHHUH
... että yön aikana oli vaihtanut paikkaa patti? Minkäikäinen esikoisesi on?
piti mennä maanantaina lääkäriin mutta oli pakko mennä tänään käymään kun tuo " patti" oli vaihtanut paikkaa, onneksi menin kuitenkin tänään jo enkä ma päivystävälle, olisi päivystävä lääkäri varmaan nauranut kun tulen päivystykseen vauvan takia
aika hassua muuten että nyt kun TIEDÄN olevani raskaana niin tunnen liikkeet ihan selvästi, maha muljahtelee, ei kylläkään näy kun vatsanpeitteitä niin paljon. Aikaisemmin olen luullut vain pieruksi
Onnea koko perheelle. Kyllä sinä " vanhana tekijänä" ehdit parissa kuukaudessa ajatukseen tottua.
Ei ehdi odottavan aika käyvä pitkäksi!
Onnea vielä!!
mutta eri asia on se että miten totun vauvan tuloon, ja ajatukseen että olen raskaana
heti kun näin vauvan monitorilla niin rupesin kelaamaan että mitä lääkkeitä tms olen syönyt mutta en panadolia vahvempaa onneksi, ja alkoholin juomistakaan en harrasta ollenkaan, tämä ylipaino vaan huolettaa, ja kaikki vatsan seudulla, mutta eiköhän se siitä, jos innostuisi laihduttamaan kun vauva syntyy
olen siis reilusti ylipainoinen ja harvemmin itseäni koskettelen joten en tiedä että kauanko patti on mahassa ollut