Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skandinaavinen vaalea, sinisilmäinen nainen on haluttu ympäri maailman

Vierailija
08.10.2023 |

Olen matkustellut paljon. Ja huomannut että globaalisti on erittäin haluttu skandinaavinen, sinisilmäinen nainen. Kun aina haukutaan suominaisia rumaksi, niin kummasti esim Italiassa vaalea, sinisilmäinen nainen on todella haluttu kumppani. Nuorena tyttönä matkustellessa ympäri maailmaa, oli vientiä ihan hirveästi. Se vaaleus oli eksoottista etelä-Euroopassa ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen liian kalpea kaikkien mielestä. Vaalea on ok heille, mutta lakananvalkoinen ei. En tosin kaipaakaan kuolaajia.

Vierailija
102/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinisilmäisiä miehiä ei tule kukaan hakemaan

Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.

Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.

Ollaan vaan rehellisiä. Itse olin tuolloin opiskelija, joten en mitenkään erityisesti rahoissa uinut. Ja kerroin tämän myös naisille, ei sillä tuntunut olevan ainakaan kiinnostusta vähentävää vaikutusta. Osa naisista varmaan saattoikin toki olla lompakkoni perässä, mutta löytyykö maailmasta sellaista kolkkaa, jossa miehen varallisuus olisi miinusmerkkinen tekijä.

Eli, ainakin minun kohdallani eksoottisuus, erilainen ulkonäkö, siniset silmät ja vaaleus tuntui olevan se kiinnostava kombo. Tähän päälle käytöstavat ja kielitaito, niin naisten kanssa ei todellakaan ollut vaikeuksia tutustua.

Ruotsalaisista miehistä ja heidän ulkonäöstään vielä sellainen huomio, että kannattaa käydä joskus myös niiden isojen kaupunkien (Tukholma, Göteborg jne.) ulkopuolella. Sieltä löytyy myös muista kuin komeita Ken-nukkeja, joiden tyyli ei kovin paljoa suomalaisista miehistä eroa.

He olivat sinun tienaamispotentiaalisi perässä. Niin se on.

Nämä kolmannen maailman naiset luulevat että kaikki ulkomaalaiset ovat rikkaita, vaikka olis opiskelijoita.

Onneksi kolmannen maailman miehet eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! 😥Ja jos on vielä Kilttimies.

Vierailija
104/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on niin paljon blondattuja naisia, että tämä hiusten vaaleus ei tuo mitään lisäarvoa naisen ulkonäköön.

Oikeasti monet kiinnittävät huomionsa turkoosinsinisiin ja tummansinisiin silmiin sekä vaaleaan kuulaaseen ihoon.

Vihreäsilmäisenä olen kuullut hämmästelyjä siitä, että silmät voivat oikeasti olla vihreät. Jotkut luulevat värillisiksi piilolinsseiksi.

Vihreäsilmäisiltä miehiltä ei tämmöistä asiaa kysellä eikä ihailla.

Vierailija
105/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on niin paljon blondattuja naisia, että tämä hiusten vaaleus ei tuo mitään lisäarvoa naisen ulkonäköön.

Oikeasti monet kiinnittävät huomionsa turkoosinsinisiin ja tummansinisiin silmiin sekä vaaleaan kuulaaseen ihoon.

Vihreäsilmäisenä olen kuullut hämmästelyjä siitä, että silmät voivat oikeasti olla vihreät. Jotkut luulevat värillisiksi piilolinsseiksi.

Vihreäsilmäisiltä miehiltä ei tämmöistä asiaa kysellä eikä ihailla.

Niinpä. Mistähän johtuu?

Vierailija
106/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.

Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.

Ollaan vaan rehellisiä. Itse olin tuolloin opiskelija, joten en mitenkään erityisesti rahoissa uinut. Ja kerroin tämän myös naisille, ei sillä tuntunut olevan ainakaan kiinnostusta vähentävää vaikutusta. Osa naisista varmaan saattoikin toki olla lompakkoni perässä, mutta löytyykö maailmasta sellaista kolkkaa, jossa miehen varallisuus olisi miinusmerkkinen tekijä.

Eli, ainakin minun kohdallani eksoottisuus, erilainen ulkonäkö, siniset silmät ja vaaleus tuntui olevan se kiinnostava kombo. Tähän päälle käytöstavat ja kielitaito, niin naisten kanssa ei todellakaan ollut vaikeuksia tutustua.

Ruotsalaisista miehistä ja heidän ulkonäöstään vielä sellainen huomio, että kannattaa käydä joskus myös niiden isojen kaupunkien (Tukholma, Göteborg jne.) ulkopuolella. Sieltä löytyy myös muista kuin komeita Ken-nukkeja, joiden tyyli ei kovin paljoa suomalaisista miehistä eroa.

Ja tätähän sinä et voi varmaksi sanoa. Kuten sanoin, osa saattoi olla lompakkoni perässä, mutta eivät kaikki.

Vierailija
107/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet siniset siansilmät, lyhyet tukevat jalat ja pottunokka, ai että miten ihastuttavaa.

Ei kaikilla ole pienet silmät eikä pottunokkaa. Vaaleita ihmisiä on maailman ihmisistä 8%, loput ovat ruskeasilmäistä massaa. Vaaleat ihmiset ovat maapallon todellinen vähemmistö, älykkäin toki, siksi kyenneet rakentamaan sivistyneen länsimaisen kulttuurin, josta kaikki muut haluavat osansa. Rankassa ja Ruotsissa näkyvät tulokset.

Vierailija
108/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätähän sinä et voi varmaksi sanoa. Kuten sanoin, osa saattoi olla lompakkoni perässä, mutta eivät kaikki.

Sitähän sinä et voi varmaksi sanoa kun riiaat maassa, jossa naisten tulotason on todella alhainen verrattuna jopa länsimaisen opiskelijan tai moponrassaajan tulotasoon. Jos kuvittelet olevasi keskimäärâistä latinomiestä vetävämmän näköinen niin kärait harhoista.

Vierailija
109/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus on maailmalla harvinaista. Thaimaassa ihmetellään miksi länsimaalaiset miehet pitävät kovasti tummaihoisimmista thainaisista. Siellä päin luonnostaan tumma ja peltotöissä ruskettunut iho on alaluokan tuntomerkki. Aasialaiset naiset myös vaalentavat hiuksiaan. Kun taas länsimaalainen ihailee niitä korpinmustia hiuksia.

Toisaalta länsimaisissa tutkimuksissa on todettu että blondit tarjoilijat saavat isompia tippejä ja myytyä enemmän myyntityössä. Kyllä joku viehätys blondeihin on täälläkin.

Vierailija
110/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä suomimiehillä jotka meitä haukkuu on muutenkin outo logiikka. Naapureina Ruotsi, Viro ja Venäjä joissa naiset kuulemma heidän mukaansa upeita ja ihan eri kastia kuin me. Jos ajatellaan vain geeniperimää, millä logiikalla Suomi olisi hirveän erilainen?

Vierailija
111/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni totta. Jotenkin tuntuu, että nykyään tykätään hirveästi tummahiuksisistä naisista, myös siellä Italiassa. Ennenhän vaalea nainen oli jonkinlainen kauneuden huipentuma ja statussymboli. Jo muinaiset roomalaiset yläluokan naiset vaalensivat hiuksiaan, koska vaaleat olivat ihailtuja. Itse olen vaalea nainen ja rauhassa olen kyllä saanut olla, ei mitään huomiota missään, ei nyt Suomessa varsinkaan. Tai sitten olen vaan niin ruma.🙈

Tämä on totta. Ja kaikki missikilpailut (jos niitä enää kukaan katsoo) voitta aina tumma kaunotar.

No onhan niitä aina yli puolet osallistujistakin...

Vierailija
112/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä suomimiehillä jotka meitä haukkuu on muutenkin outo logiikka. Naapureina Ruotsi, Viro ja Venäjä joissa naiset kuulemma heidän mukaansa upeita ja ihan eri kastia kuin me. Jos ajatellaan vain geeniperimää, millä logiikalla Suomi olisi hirveän erilainen?

No jos vaikka tutustuisit siihen geeniperimään. Meissä on germaania ja slaavia mutta paljon mongolia. Meidän kielikään ei ole sukua itään eikä länteen.

Vierailija
113/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa kaikki ihmiset ovat maitokahvinvärisiä, kun blondit ovat mustien kanssa. Vaikka ei siinä mitään väärää ole..

Vierailija
114/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka tutustuisit siihen geeniperimään. Meissä on germaania ja slaavia mutta paljon mongolia. Meidän kielikään ei ole sukua itään eikä länteen.

https://yle.fi/a/3-6151334

Vierailija
115/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa kyllä edelleen näkyy jakolinjoja maan sisällä. Läntisessä Suomessa on ruotsalaisten emigranttien vaaleutta ja pitkäraajaisuutta, siniset silmät ja korkeat otsat kun taas idässä on enemmän tukevuutta, tummia piirteitä yms.

Vierailija
116/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset rakastaa meitä suomalaisia miehiä. Vientiä on Tokion Tinderissä ja baareissa saa aina seuraa. M28

Vierailija
117/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet siniset siansilmät, lyhyet tukevat jalat ja pottunokka, ai että miten ihastuttavaa.

Pienet silmät ovat kyllä usein huomattavasti nätimmät kuin isot silmät.

Vierailija
118/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.

Et kai luule että kaikki naiset ovat tuollaisia?

Mulla on tummanruskea tukka ja olen normaalipainoinen. En ole persjalkainen.

Toi on kyllä jännä oletus, mikä on näkynyt monissa muissakin ketjuissa täällä, että kaikki suomalaiset naiset olisivat jotain värittömiä persjalkoja. Okei, suuri osa on, mutta aika paljon on meitä muitakin. Vaikka miehet tykkäävätkin selvästi enemmän blondeista niin olen kyllä aika tyytyväinen tummapiirteisenä etten tarvitse maalipurkkia erottuakseni tapetista. 

Vierailija
119/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset rakastaa meitä suomalaisia miehiä. Vientiä on Tokion Tinderissä ja baareissa saa aina seuraa. M28

Se on muuten jännä juttu, kuinka paljon japanilaiset naiset arvostavat ja suorastaan fanittavat teitä suomalaisia miehiä. Tuntuu, että monella meistä suomalaisista naisista on asennevamma ja suorastaan viha teitä kohtaan. Ainakin, kun lukee näitä kommentteja... N35

Vierailija
120/204 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet silmät ovat kyllä usein huomattavasti nätimmät kuin isot silmät.

Yleisen kauneusihanteen mukaan eivät todellakaan ole. 

Toki jos on itse pienisilmäinen niin voi olla että kaltaiset viehättävät. Useinhan ihminen pariutuukin omannäköisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi