Skandinaavinen vaalea, sinisilmäinen nainen on haluttu ympäri maailman
Olen matkustellut paljon. Ja huomannut että globaalisti on erittäin haluttu skandinaavinen, sinisilmäinen nainen. Kun aina haukutaan suominaisia rumaksi, niin kummasti esim Italiassa vaalea, sinisilmäinen nainen on todella haluttu kumppani. Nuorena tyttönä matkustellessa ympäri maailmaa, oli vientiä ihan hirveästi. Se vaaleus oli eksoottista etelä-Euroopassa ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista
Kommentit (204)
Ehkä joskus 80- luvulla, mutta ei enää nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.
Et kai luule että kaikki naiset ovat tuollaisia?
Mulla on tummanruskea tukka ja olen normaalipainoinen. En ole persjalkainen.
Ruskea?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa viehättävä avoin ja ystävällinen ihmisrakas luonne. Sosiaalisuus tulee mieleen ensimmäisenä ja kohteliaisuus. Lapsirakkaus ja arvostus miehiä kohtaan.
Elätkö jollain 50-luvulla? Naisen status: kohteliaisuus, lapsirakkaus ja arvostus miehiä kohtaan, heh😂
Vaaleus on maailmalla harvinaista. Thaimaassa ihmetellään miksi länsimaalaiset miehet pitävät kovasti tummaihoisimmista thainaisista. Siellä päin luonnostaan tumma ja peltotöissä ruskettunut iho on alaluokan tuntomerkki. Aasialaiset naiset myös vaalentavat hiuksiaan. Kun taas länsimaalainen ihailee niitä korpinmustia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.
Et kai luule että kaikki naiset ovat tuollaisia?
Mulla on tummanruskea tukka ja olen normaalipainoinen. En ole persjalkainen.
Ruskea?
Kyllä ja tummanruskeat silmät. Mitä outoa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinisilmäisiä miehiä ei tule kukaan hakemaan
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.
Ollaan vaan rehellisiä. Itse olin tuolloin opiskelija, joten en mitenkään erityisesti rahoissa uinut. Ja kerroin tämän myös naisille, ei sillä tuntunut olevan ainakaan kiinnostusta vähentävää vaikutusta. Osa naisista varmaan saattoikin toki olla lompakkoni perässä, mutta löytyykö maailmasta sellaista kolkkaa, jossa miehen varallisuus olisi miinusmerkkinen tekijä.
Eli, ainakin minun kohdallani eksoottisuus, erilainen ulkonäkö, siniset silmät ja vaaleus tuntui olevan se kiinnostava kombo. Tähän päälle käytöstavat ja kielitaito, niin naisten kanssa ei todellakaan ollut vaikeuksia tutustua.
Ruotsalaisista miehistä ja heidän ulkonäöstään vielä sellainen huomio, että kannattaa käydä joskus myös niiden isojen kaupunkien (Tukholma, Göteborg jne.) ulkopuolella. Sieltä löytyy myös muista kuin komeita Ken-nukkeja, joiden tyyli ei kovin paljoa suomalaisista miehistä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Välillä ahdistaa olla pitkä, hoikka ja vaalea, vaikka tykkään ulkonäöstäni. Haluaisin kulkea turvassa ahdistelijoilta.
Minäkin olen pitkä, hoikka ja vaalea. Ei ahdistelua. Tosin en ole matkaillut esim. Etelä-Euroopassa. Suomessa olen lähinnä saanut miehiltä jotain kommentteja mm. kulkuvälineissä. Hauskin oli ratikassa. Joku mies huomasi jalkani, jopa vinkkasi niistä kaverilleen ja lähtiessään huikkasi "hyvää päivänjatkoa säihkysääri". En loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Suomi ei kuulu Skandinaviaan 🥺
Tämä! Skandinaviaan kuukuvat Ruotsi, Norja ja Tanska. Ja maailman kauneimpien naisten listalle mahtuvat aina ruotsalaiset, ja tanskalaiset ja norjalaiset, mutta suomalaiset eivät mahdu. Sama pätee komeimpien miesten listalle. Me suomalaiset emme ole mitään kaunista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Suomi ei kuulu Skandinaviaan 🥺
Kuuluuko se Pohjois-Amerikkaan?
Jep, vaikka ei virallisesti jotenkin nyt luettaisi Suomea Skandinaviaan, niin arkikielessä ymmärrän hyvin että mitä puhuja tarkoittaa. Olemme käytännössä kuitenkin maana niin samanlainen kuin skandinaaviset maat, että joskus tuntuu selkeimmältä kuvata jotakin asiaa (myös Suomea koskevaa) määrittelemällä käsitteellä "Skandinavia" ne maat, joita asia koskee. Jokin yhteiskunnallinen tai elämäntapoihin liittyvä juttu esimerkiksi.
Suomi ja Skandit on kyllä niin erilaisia kulttuuriltaan, että itseä ihan hämmästytti kun muutin asumaan Ruotsiin. Kulttuuriero oli suuri. Skandeille Suomi on osa Venäjää eli sitä ei ole maana. Ei tehdä edes vitsiä Suomesta kun taas Norja, Ruotsi, Tanska ja Islanti vitsailevat toisistaan ja heittävät hurttia huumoria. Mielestäni tämä kertoo aika paljon suhtautumisesta Suomeen. Huumorintaju, kieliryhmä, ihmisten tapa elää, perinteet ovat aivan erilaisia Skandinaviassa.
Kerro jotain esimerkkejä kulttuurieroista.
News flash: Kaikenmaalaiset naiset on haluttuja ympäri maailmaa. Suomalaiset Italiassa ja italialiset Suomessa. Erilaisuus kiehtoo. Kuvitteleekohan naiset muuallakin että juuri heidän maalaiset on kovemmassa huudossa kuin muut? Esim puhuuko thainaiset että pieni thaikkuneito on haluuttu ympäri maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Js skandinaavisten naisten haarat saa myös helposti avautumaan. Lomaromanssit, eli tosiasiassa lomanussimiset, on suosittu harrastus pohjoismaisten naisten kohdalla. Kyllä sitä käytetään hyväksi maissa, joissa naiset ovat konservatiivisia, eivätkä anna ennen avioliittoa.
Ja suomimiehet ja skandinaavit on kovia pökkimään huória. Terveisin Thaimaassa asunut.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs se suominainen geeneilleen voi. Siittäkää te suomalaiset maantienväriset lihovat persjalkaiset suomimiehet eksoottisia kaunottaria niin ei tartte haukkua enää suominaisia tulevaisuudessa 😁
Vierailija kirjoitti:
News flash: Kaikenmaalaiset naiset on haluttuja ympäri maailmaa. Suomalaiset Italiassa ja italialiset Suomessa. Erilaisuus kiehtoo. Kuvitteleekohan naiset muuallakin että juuri heidän maalaiset on kovemmassa huudossa kuin muut? Esim puhuuko thainaiset että pieni thaikkuneito on haluuttu ympäri maailmaa?
Kyllä varmaan. Naisiahan yleensä maailmassa ostetaan, joten kyllä kai he markkina-arvonsa tietävät köyhissäkin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.
Ollaan vaan rehellisiä. Itse olin tuolloin opiskelija, joten en mitenkään erityisesti rahoissa uinut. Ja kerroin tämän myös naisille, ei sillä tuntunut olevan ainakaan kiinnostusta vähentävää vaikutusta. Osa naisista varmaan saattoikin toki olla lompakkoni perässä, mutta löytyykö maailmasta sellaista kolkkaa, jossa miehen varallisuus olisi miinusmerkkinen tekijä.
Eli, ainakin minun kohdallani eksoottisuus, erilainen ulkonäkö, siniset silmät ja vaaleus tuntui olevan se kiinnostava kombo. Tähän päälle käytöstavat ja kielitaito, niin naisten kanssa ei todellakaan ollut vaikeuksia tutustua.
Ruotsalaisista miehistä ja heidän ulkonäöstään vielä sellainen huomio, että kannattaa käydä joskus myös niiden isojen kaupunkien (Tukholma, Göteborg jne.) ulkopuolella. Sieltä löytyy myös muista kuin komeita Ken-nukkeja, joiden tyyli ei kovin paljoa suomalaisista miehistä eroa.
He olivat sinun tienaamispotentiaalisi perässä. Niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielestäni totta. Jotenkin tuntuu, että nykyään tykätään hirveästi tummahiuksisistä naisista, myös siellä Italiassa. Ennenhän vaalea nainen oli jonkinlainen kauneuden huipentuma ja statussymboli. Jo muinaiset roomalaiset yläluokan naiset vaalensivat hiuksiaan, koska vaaleat olivat ihailtuja. Itse olen vaalea nainen ja rauhassa olen kyllä saanut olla, ei mitään huomiota missään, ei nyt Suomessa varsinkaan. Tai sitten olen vaan niin ruma.🙈
Tämä on totta. Ja kaikki missikilpailut (jos niitä enää kukaan katsoo) voitta aina tumma kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan. Naisiahan yleensä maailmassa ostetaan, joten kyllä kai he markkina-arvonsa tietävät köyhissäkin maissa.
No entä toisinpäin? Jutteleeko vaikka maltalaisnaiset että me ei olla haluttuja maailmalla. Ei pärjätä kilpailussa yhtään vaaleille skadeille tai pienille aasialaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He olivat sinun tienaamispotentiaalisi perässä. Niin se on.
Nämä kolmannen maailman naiset luulevat että kaikki ulkomaalaiset ovat rikkaita, vaikka olis opiskelijoita.
Minut meinattiin syödä hengiltä Turkissa. Miehet olivat hyvin iholla kiinni. Ei tarvitse mennä uudelleen.
T.vihreäsilmäinen, maidonvaalea blondi.
Onko kauan aikaa sitten tapahtunut vääryys ok, mutta tänään tapahtuva ei?