Skandinaavinen vaalea, sinisilmäinen nainen on haluttu ympäri maailman
Olen matkustellut paljon. Ja huomannut että globaalisti on erittäin haluttu skandinaavinen, sinisilmäinen nainen. Kun aina haukutaan suominaisia rumaksi, niin kummasti esim Italiassa vaalea, sinisilmäinen nainen on todella haluttu kumppani. Nuorena tyttönä matkustellessa ympäri maailmaa, oli vientiä ihan hirveästi. Se vaaleus oli eksoottista etelä-Euroopassa ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Js skandinaavisten naisten haarat saa myös helposti avautumaan. Lomaromanssit, eli tosiasiassa lomanussimiset, on suosittu harrastus pohjoismaisten naisten kohdalla. Kyllä sitä käytetään hyväksi maissa, joissa naiset ovat konservatiivisia, eivätkä anna ennen avioliittoa.
Jep. Ja nussiminen komeiden miesten kanssa on hauskaa myös meistä naisista, joten 👍.
Olen eri kuin jolle vastasit, mutta siitä vaan Tinderiin hommaamaan kunnon bängängiä komeilta ulkomaalaísilta, aivan varmasti saat sitä, pois täältä vauvapalstalta, tämä ei ole se paras paikka nussia komeiden ulkomaalaísten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.
Et kai luule että kaikki naiset ovat tuollaisia?
Mulla on tummanruskea tukka ja olen normaalipainoinen. En ole persjalkainen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Suomi ei kuulu Skandinaviaan 🥺
Mutta Suomessa on eniten sinisilmäisiä ja vaaleahiuksisia.
Brad Pitt, Jarmo Myllys, David Beckham, Lauri Tilkanen... On vaikka kuinka paljon naisten himoitsemia vaaleita miehiä. Tom Cruise, Kevin Costner, Mel Gibson... Sinisilmiä kaikki.
Mutta huomaa kyllä, että tyypillinen lauantaiaamun luuseri meininki ja naisten haukkuminen täällä käynnissä. Mitäs olette itse miehet niin inhottavia naisille jos he ovat perinteisessä kotiäidin roolissa, että naisten on ollut pakko ottaa onni omiin käsiin ja mennä työelämään. Jos kaikki naiset olisivat vain kotiäiteinä, niin naisten asema olisi huonompi kuin eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet siniset siansilmät, lyhyet tukevat jalat ja pottunokka, ai että miten ihastuttavaa.
Tiedän monta tuon näköistä prunettea.
Mikä hitto on "prunette"? Joku perunasta muokattu brunette?
Vierailija kirjoitti:
Js skandinaavisten naisten haarat saa myös helposti avautumaan. Lomaromanssit, eli tosiasiassa lomanussimiset, on suosittu harrastus pohjoismaisten naisten kohdalla. Kyllä sitä käytetään hyväksi maissa, joissa naiset ovat konservatiivisia, eivätkä anna ennen avioliittoa.
Jos haluu saada on pakko antaa. Luuletko että tuo on naiselle jotenkin epämiellyttävää, vai miksi kuvittelet että nainen jäisi siinä jotenkin miinukselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ja nussiminen komeiden miesten kanssa on hauskaa myös meistä naisista, joten 👍.
Olen eri kuin jolle vastasit, mutta siitä vaan Tinderiin hommaamaan kunnon bängängiä komeilta ulkomaalaísilta, aivan varmasti saat sitä, pois täältä vauvapalstalta, tämä ei ole se paras paikka nussia komeiden ulkomaalaísten kanssa!
Helpostihan sitä saa, mutta kun se on helppoa niin ei sitä jatkuvasti tarvitse.
Samuli Vauramo, Tyttö sinä olet tähti -elokuvan miespääosan esittäjä, varmaan kuumin suomalainen mitä mies mitä löytyy ja on sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt, Jarmo Myllys, David Beckham, Lauri Tilkanen... On vaikka kuinka paljon naisten himoitsemia vaaleita miehiä. Tom Cruise, Kevin Costner, Mel Gibson... Sinisilmiä kaikki.
Koitapa etsiä Suomesta David Beckhamin näköinen mies :D jos suomalaiset miehet näyttäisivät tuolta niin huolisin blondinkin ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Suomessa on eniten sinisilmäisiä ja vaaleahiuksisia.
Järjestettiinkö tästä joku kisa jossain vai miksi tuolla on merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, jonka kyllä tiesin jo ennestään 😊. Ajattelin nyt aamupäivän kuitenkin palstailla, jos se sinulle vaan mitenkään sopii?
Beckhamien pojat kaikki sinisilmäisiä ja ovat kyllä kuumia...
Ei ole mielestäni totta. Jotenkin tuntuu, että nykyään tykätään hirveästi tummahiuksisistä naisista, myös siellä Italiassa. Ennenhän vaalea nainen oli jonkinlainen kauneuden huipentuma ja statussymboli. Jo muinaiset roomalaiset yläluokan naiset vaalensivat hiuksiaan, koska vaaleat olivat ihailtuja. Itse olen vaalea nainen ja rauhassa olen kyllä saanut olla, ei mitään huomiota missään, ei nyt Suomessa varsinkaan. Tai sitten olen vaan niin ruma.🙈
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on niin paljon blondattuja naisia, että tämä hiusten vaaleus ei tuo mitään lisäarvoa naisen ulkonäköön.
Oikeasti monet kiinnittävät huomionsa turkoosinsinisiin ja tummansinisiin silmiin sekä vaaleaan kuulaaseen ihoon.
Vihreäsilmäisenä olen kuullut hämmästelyjä siitä, että silmät voivat oikeasti olla vihreät. Jotkut luulevat värillisiksi piilolinsseiksi.
Ei kun Beckhamien lapset eivät olekaan sinisilmiä kaikki, mutta pistetään niiden tilalle vaikka Kurt Cobain. Monet arabit miehetkin ovat uskomattoman komeita sinisilmäisinä.
Itse olisin mielelläni blondi, mutta en ole eikä se hiusten väri sovi minulle vaikka minkä yrittäisin. Mutta jostain syystä alkuperäiset Barbie tehtiin blondeiksi ja useimmat prinsessat saduissa ovat pitkähiuksisia blondeja. Prinsessa Ruusunen. Prinsessa Elsa. Lumikista ei tullut ihan yhtä suosittu kun oli lyhyt- ja tummahiuksinen? Jotenkin se unelmien prinsessa tuntuu aina olevan vaalea pitkähiuksinen ja ehkä myös kiharahiuksinen. Mutta kyllä tunneillakin naisilla onneksi mahdollisuutensa on ja enemmän taitaa muut asiat ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se Pohjois-Amerikkaan?
Jep, vaikka ei virallisesti jotenkin nyt luettaisi Suomea Skandinaviaan, niin arkikielessä ymmärrän hyvin että mitä puhuja tarkoittaa. Olemme käytännössä kuitenkin maana niin samanlainen kuin skandinaaviset maat, että joskus tuntuu selkeimmältä kuvata jotakin asiaa (myös Suomea koskevaa) määrittelemällä käsitteellä "Skandinavia" ne maat, joita asia koskee. Jokin yhteiskunnallinen tai elämäntapoihin liittyvä juttu esimerkiksi.
Suomi ja Skandit on kyllä niin erilaisia kulttuuriltaan, että itseä ihan hämmästytti kun muutin asumaan Ruotsiin. Kulttuuriero oli suuri. Skandeille Suomi on osa Venäjää eli sitä ei ole maana. Ei tehdä edes vitsiä Suomesta kun taas Norja, Ruotsi, Tanska ja Islanti vitsailevat toisistaan ja heittävät hurttia huumoria. Mielestäni tämä kertoo aika paljon suhtautumisesta Suomeen. Huumorintaju, kieliryhmä, ihmisten tapa elää, perinteet ovat aivan erilaisia Skandinaviassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinisilmäisiä miehiä ei tule kukaan hakemaan
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.
No kyllä nuo kasakat yms. ovat juuri noihin ruskeisiin paskamaihin vieneet suomalaisia poikia seksiorjiksi enemmän kuin mistään muualta väkilukuun suhteutettuna. Lueppa tyttönen historiaa vähän, se on aika karmeaa luettavaa, myös teidän tyttösten osalta. Vai oletko itse ruskea paskakasa?
Ketkähän mahtavat alapeukuttaa tätäkin tosiasiaa? Luultavasti ruskeasilmäiset?
Sinusta on jo sukulaisetkin irtisanoutuneet? Eipä heitä voi siitä oikein paheksuakaan.