Skandinaavinen vaalea, sinisilmäinen nainen on haluttu ympäri maailman
Olen matkustellut paljon. Ja huomannut että globaalisti on erittäin haluttu skandinaavinen, sinisilmäinen nainen. Kun aina haukutaan suominaisia rumaksi, niin kummasti esim Italiassa vaalea, sinisilmäinen nainen on todella haluttu kumppani. Nuorena tyttönä matkustellessa ympäri maailmaa, oli vientiä ihan hirveästi. Se vaaleus oli eksoottista etelä-Euroopassa ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on niin paljon blondattuja naisia, että tämä hiusten vaaleus ei tuo mitään lisäarvoa naisen ulkonäköön.
Oikeasti monet kiinnittävät huomionsa turkoosinsinisiin ja tummansinisiin silmiin sekä vaaleaan kuulaaseen ihoon.
Fiksu mies erottaa aidon vaaleuden blondatusta.
Voi harmi. Olen hyvin vaaleaihoinen ja sinisilmäinen mutta en blondi. Olin kyllä nuorempana, mutta hiukset tummuivat murrosiässä melko syvän ruskeiksi. En halua "tekoblondata" hiuksiani, koska mielestäni se ei koskaan näytä ihan luonnolliselta.
Mutta ehkä selviän tämän asian kanssa 😅 ihan suomimies olisi kyllä toiveissa joskus saada. Ehkä voisin olla sitten eksoottinen suomalaisen silmissä? XD
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.
Varsinkin prunetet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Suomi ei kuulu Skandinaviaan 🥺
Kuuluuko se Pohjois-Amerikkaan?
Jep, vaikka ei virallisesti jotenkin nyt luettaisi Suomea Skandinaviaan, niin arkikielessä ymmärrän hyvin että mitä puhuja tarkoittaa. Olemme käytännössä kuitenkin maana niin samanlainen kuin skandinaaviset maat, että joskus tuntuu selkeimmältä kuvata jotakin asiaa (myös Suomea koskevaa) määrittelemällä käsitteellä "Skandinavia" ne maat, joita asia koskee. Jokin yhteiskunnallinen tai elämäntapoihin liittyvä juttu esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pienet siniset siansilmät, lyhyet tukevat jalat ja pottunokka, ai että miten ihastuttavaa.
Tiedän monta tuon näköistä prunettea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinisilmäisiä miehiä ei tule kukaan hakemaan
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Varsinkin miehet huomaa vaalean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Olen hyvin vaaleaihoinen ja sinisilmäinen mutta en blondi. Olin kyllä nuorempana, mutta hiukset tummuivat murrosiässä melko syvän ruskeiksi. En halua "tekoblondata" hiuksiani, koska mielestäni se ei koskaan näytä ihan luonnolliselta.
Mutta ehkä selviän tämän asian kanssa 😅 ihan suomimies olisi kyllä toiveissa joskus saada. Ehkä voisin olla sitten eksoottinen suomalaisen silmissä? XD
Mikset saisi jos olet vaan hoikka ja omaat käytöstavat. Feministejä ei kukaan täysjärkinen harkitse kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Mulle eräs eteläeurooppalainen nainen kertoi, että siellä päin vaaleatukkaisia miehiä pidetään homoina, ja vaalean suomalaisen miehen kannattaa värjätä tukkansa jos haluaa mieluummin naisten suosiota.
Ai en tiennytkään. Eipä kyllä itselläni ole silti mikään kummoinen flaksi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä on paljon vaaleita ja hikisiä ihroja.
No kumppanuudesta en tiedä, mutta seksiorjaksi on aina haluttu ja vietykin Pohjois-Afrikan merirosvojen toimesta Islannistakin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Etelä-Amerikassa (ja muissa kolmansissa maissa) naisia kiinnostavat ulkomaalaisten miesten lompakot. Eli jos elättiä etsii, niin varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottuvat ulkonäöllään ja kiinnostavat oletetulla lompakon paksuudellaan. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Suomimiehet eivöt ole mitään ruotsalaistyylisiä komeita Ken-nukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen tummahiuksinen, ruskeasilmäinen eli hyvin geneerisen näköinen nainen. Munlaisia on 13 tusinassa maailman mittapuulla. Mutta allekirjoitan kyllä sen, että vastakohdat viehättää. Täällä Suomessa saan huomiota vaaleahiuksisilta, sinisilmäisiltä miehiltä. Eikä siinä mitään, mun mielestä se on viehättävä yhdistelmä miehellä. Nuorempana pidin tummemmista miehistä, mutta he eivät ikinä kiinnostuneet minusta.
Kuulut siis tavalliseen enemmistöön, maailmassa on eniten ruskea silmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saisi jos olet vaan hoikka ja omaat käytöstavat. Feministejä ei kukaan täysjärkinen harkitse kumppanikseen.
Suurin osa naisista on feministejä. Ja erinomaista niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle eräs eteläeurooppalainen nainen kertoi, että siellä päin vaaleatukkaisia miehiä pidetään homoina, ja vaalean suomalaisen miehen kannattaa värjätä tukkansa jos haluaa mieluummin naisten suosiota.
Ja ihmekös tuo kun Tom of Finland : ))))
Vierailija kirjoitti:
Missä olit maantiedon tunnilla?
Mistä te taas edes jauhatte? En kyllä ole koskaan kokenut että miehiä olisi jotenkin vaikea saada, en Suomessa tai ulkomailla. Miehet on helppoja. Ja varsinkin se massa, tyhjäntoimittajat ja typerykset, joita suurin osa on, heille kelpaa nainen kuin nainen. Enkä ole blondi eikä ole edes siniset silmät.
Elämässä on tuhatkertaa vaikeampia asioita ratkottavana kuin se kuinka ja mistä saisi miehen.
Vierailija kirjoitti:
No kumppanuudesta en tiedä, mutta seksiorjaksi on aina haluttu ja vietykin Pohjois-Afrikan merirosvojen toimesta Islannistakin asti.
Ja lisään tähän myös että vaaleita poikiakin haluttu tuolla ruskeissa paskoissa seksiorjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olit maantiedon tunnilla?
Varmaan siellä maantiedon tunnilla. Missäs itse olit?
Eri
Kaikkialla muualla ehkä paitsi suomessa kun suomessa tiedetään kuinka hirveä ihminen kyseinen nainen on käytöstavoiltaan