Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunavuorolainen: lähde saunasta ja kylpyhuoneesta vähintään 10 minuuttia ennen vuoron päättymistä

Vierailija
08.10.2023 |

Näin varmistat raikkaan ilman seuraavalle. Saat olla pukuhuoneessa kolme minuuttia ennen vuoron loppumista.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tortun lauteille sinua varten, rakas naapurini!

Vierailija
22/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saunavuorollani pesen saunan ja kylpyhuoneen. Poistun 15min ennen vuoroni loppumista.

Tuuletan pukuhuonetta 5min ajan pitämällä ovea auki.

Saunavuoroni päätteeksi menen kotona suihkuun, kun saunaa ja kylpyhuonetta pestessä tuli sopivasti hiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei saunavuorolainen. Älä tule repimään pukeutumishuoneen ovea auki, ennen kuin sun oma vuorosi alkaa.

Tällaistakin on käynyt.

Kerran vuosikausia sitten tultiin koputtamaan pukuhuoneen ovea, kun olin saunassa. Mies samasta talosta halusi, että autan pyykinpesukoneen käytössä. Sillä oli muka jokin fyysinen vaiva kädessä, ettei itse voi laittaa pesuaineita. Pyyhe päällä menin auttamaan.

Vierailija
24/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kansalainen kirjoitti:

Minä saunavuorollani pesen saunan ja kylpyhuoneen. Poistun 15min ennen vuoroni loppumista.

Saunavuoroni päätteeksi menen kotona suihkuun, kun saunaa ja kylpyhuonetta pestessä tuli sopivasti hiki.

Tämä on tosi tarina: Viimeksi kun olin saunassa, lauteilla ja pitkin lattioita oli wc-paperisilppua. Siivosin ne ennen kuin ryhdyin saunamaan. En keksinyt mitään järkevää syytä paperiroskalle. Mietin kyllä, onko joku siellä pyyhkinyt spermojaan saunan lauteilla. 

Vierailija
25/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi tarina: Viimeksi kun olin saunassa, lauteilla ja pitkin lattioita oli wc-paperisilppua. Siivosin ne ennen kuin ryhdyin saunamaan. En keksinyt mitään järkevää syytä paperiroskalle. Mietin kyllä, onko joku siellä pyyhkinyt spermojaan saunan lauteilla. 

Ei mikään huono arvaus

Vierailija
26/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen saunavuoro?

Oma tupa, oma lupa, sua ei ole meidän saunailtaan kutsuttu.

Vierailija
27/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Taisto P. - meidän kerrostalon ikioma kyylä?

Vierailija
28/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti minä pesen saunan ja kylpyhuoneen ennen vuoroani.. minulla on mukana ihmesieni ja pesuaineet. Tilat ovat niin likaiset.

Ja tuuletan pukuhuonetta tuon 5min ennen poistumistani.

Sama

Vierailija
29/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä hiton saunavuoro.???.jotain kerrostalo elämän ihanuuksia?

Ööööö, tuota noin...

Asumme (pieni)kerrostalossa, omistusasuntorakennus joka omalla tontilla jopa, ja meillä on ihan oma sauna. Tässä talossa jokaisella asunto-osakkeensa omistajalla on oma sauna.

Taisin avartaa tajuntaasi, se oli aika suppea, kun oletit, että kerrostalossa asuva=ei ole omaa saunaa.

Vierailija
30/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän saunavuoroni kyllä kokonaan. Maksan siitä joten joka minuutin kyllä saunon.

Vierailija
31/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa saa olla 30 min. Suihkuhuoneessa saa olla pidempään. Poistun pukuhuoneesta viimeistään silloin kun vuoro loppuu.

Vierailija
32/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä hiton saunavuoro.???.jotain kerrostalo elämän ihanuuksia?

Ööööö, tuota noin...

Asumme (pieni)kerrostalossa, omistusasuntorakennus joka omalla tontilla jopa, ja meillä on ihan oma sauna. Tässä talossa jokaisella asunto-osakkeensa omistajalla on oma sauna.

Taisin avartaa tajuntaasi, se oli aika suppea, kun oletit, että kerrostalossa asuva=ei ole omaa saunaa.

Mut en mä silti ymmärrä että jos sulla on omistusasunto, omalla tontilla, oma sauna, niin miten ihmeessä siellä silti on saunavuoro?!

Vierailija
33/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän saunavuoroni kyllä kokonaan. Maksan siitä joten joka minuutin kyllä saunon.

Tämä!

Suihkuvuoro ja pukuhuonevuoro on eri asia kuin saunavuoro!

Vierailija
34/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vuorosta maksaa niin koko vuoro käytetään, s-tana.

Säännöt koskevat sinuakin.

AP

En tiedä missä asut, mutta ei meidän taloyhtiössä ainakaan ole tuollaisia sääntöjä.

Vierailija
35/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa on kaksi pukuhuonetta ja kylppäriä yhteen saunaan. Tämä mahdollistaa että voi saunoa täydet 30 minuuttia ja peseytyä ja kuivatella ihan rauhassa.

Vierailija
36/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunatiloista poistun pukuhuoneeseen pari minuuttia ennen vuoroni loppua ja seuraavan tunnin saan vielä käyttää pukuhuoneetta, meillä on niitä kaksi. Kyllä kelpaa kuivatella ja särpiä rauhassa olutta kun naapuri saunoo omalla vuorollaan.

Vierailija
37/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jättäkö naiset niitä pillu karvojanne saunan suihkun lattialle. Niitä ollut joka kerta kun olen mennyt omalla vuorolla saunaan.

Vierailija
38/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin paikoissa on kaksi pukuhuonetta ja kylppäriä yhteen saunaan. Tämä mahdollistaa että voi saunoa täydet 30 minuuttia ja peseytyä ja kuivatella ihan rauhassa.

Monissa paikoissa on tunnin vuorot, vaikka olisi vain yksi pukuhuone.

Vierailija
39/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Suihkuvuoro ja pukuhuonevuoro on eri asia kuin saunavuoro!

Missä niin on? Kaikissa kerrostaloissa, joiden saunoissa olen käynyt, on ollut erikseen pukuhuonevuoro, jos niitä on ollut kaksi. Muuten se on ollut yksi ja sama vuoro koko saunaosastoon. Suihkuvuoro voi liittyä pukuhuonevuoroon, jos on myös kaksi eri suihkuhuonetta pukuhuoneitten yhteydessä.

Vierailija
40/40 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju käsittelee alempien sosiaaliluokkien egoismia ja tyhmyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä