Mies jäi kiinni pettämisestä, mutta sanoo, että kyse oli seksuaalisesta hätätilasta
Hän sanoo, että ei pystynyt saamaan unta, koska halusi seksiä. Siksi hän harrasti seksiä vieraan kanssa. Mutta hän sanoo, että kyseessä oli vain pano ilman rakkautta. Hän joutui omien sanojensa mukaan harrastamaan seksiä, koska oli seksuaalisessa hätätilassa.
Uskoisinko häntä?
Kommentit (16)
Tottakai seksuaalinen hätätila, mikäs muu, jos pitää pettää. Fiksut vaan osaa hoitaa asiat pettämättä. Ihmiset ei tosin aina ole fiksussa tilassa, joten joskus voi ymmärtää.
Joko olisi aika lanseerata palstan kilttikselle uusi nimitys: tylsämies.
Eräs trolli tykkää nettikeskusteluissa vihjailla pettämisistä ja huaraamisista, kun on pikkuisen tirkistellyt naisen elämää. Sanonpa vaan trollille, että ei mitään sellaista, eikä sinne päinkään. Olet taas katsonut kaukoputkesta sumealla linssillä.
Pieleen meni kirjoitti:
Eräs trolli tykkää nettikeskusteluissa vihjailla pettämisistä ja huaraamisista, kun on pikkuisen tirkistellyt naisen elämää. Sanonpa vaan trollille, että ei mitään sellaista, eikä sinne päinkään. Olet taas katsonut kaukoputkesta sumealla linssillä.
Joillain inceleillä on fetissi huaraaavista naikkosista. Haluaisivat itselleen sellaisen, että pääsisivät chadien liukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni kirjoitti:
Joillain inceleillä on fetissi huaraaavista naikkosista. Haluaisivat itselleen sellaisen, että pääsisivät chadien liukkaille.
Sitäpä juuri olen miettinyt, kun olen lukenut kiltti miehen trollauksia. Onko fantasia huaaaraaava nainen.
Miksi et uskoisi. On kuitenkin niin sekopäinen tapaus, että pidä varasi ja pelasta itsesi. Tätä hätätilaa tulee nimittäin riittämään, halusitpa sinä tai et, tai jos kukaan muukaan nainen ei satu juuri silloin vapaaehtoisesti suostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni kirjoitti:
Chadien liukkaat :D En kyllä itse haluaisi tietynlaisten chadien vaimojen liukkaille :D t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskoisi. On kuitenkin niin sekopäinen tapaus, että pidä varasi ja pelasta itsesi. Tätä hätätilaa tulee nimittäin riittämään, halusitpa sinä tai et, tai jos kukaan muukaan nainen ei satu juuri silloin vapaaehtoisesti suostumaan.
Noinhan se on pettäjien kanssa. Mulla oli kerran naisia pettävä ex. Joskus vuosikausia myöhemmin se kyseli tapaamista kaverina, kun oli ehkä vielä naimisissa. Kerroin, että seurustelen ja kysyin voiko mieskin tulla. Se kiukustui siitä ja sanoi, että ilman miestä pitäisi tulla.
Minä olen tehnyt saman ja monta kertaa, kun hätätila on ollut päällä. Mitäs pihtaatte ja pidätte puutteessa.
M. turbolover
Jos jää kiinni eikä siis ihan itse kerro, niin sehän on jo lähtökohtaisesti valehtelija. Joten ei kannata uskoa selityksiä.
Kyllä mä miehenä tiedän mitä hän tuolla tarkoittaa. Mulla ollut vähän sama juttu. Usko häntä, hän puhuu kyllä totta.
Meillä petetty aikoinaan, molemmat. Ja nyt maksetaan saatanallista hintaa. Onneksi on rakkaus säilynyt, mutta elämä on helvettiä kahden puolen kääntöveistä.
Mitäs uskomista tuossa on?
Kyse on mielipiteestä että unettomuus on syy pettää. En ihan allekirjoita
Miksi taas sama aloitus? Tuskinpa kukaan on mitään pettänyt. Trolli vaan haluaa olla jännä taas.