Millaisia maljakoita sinulla on, ja haaveiletko jostain tietystä?
Kommentit (21)
Musta tuntui, että ei ollut koskaan sopivia ja oikean kokoisia maljakoita. Sitten kerran kännipäissäni menin kipparille ja ostin sieltä kaikki maljakot. Oikein nättejä ovat, mutta en ole tarvinnut niitä vielä..
Muranon vaaseja on. Haaveilen Venetsiaan paluusta.
Haluaisin ostaa Royal Albertin tai Wegdwoodin maljakon. Fiskarsin kautta saa tilattua mutta vielä en ole saanut aikaiseksi.
Maljakoita ?
Niihin en kyllä uhraisi rahaa. Kukkiin kylläkin.
Kuka niitä maljakoita katselee. Kukkiahan siinä ihaillaan. Minusta maljakon pitää olla hyvin neutraali.
Vierailija kirjoitti:
https://www.finnishdesignshop.fi/fi-fi/tuote/urna-maljakko-kirkas
Tämä olisi kiva, mutta vähän kallis mulle nyt tässä tilanteessa.
Vastaavia lasikulhoja saat muutamalla eurolla.
Suurin osa on kristallimaljakoita (ei oikein mun juttuni), sitten on Pentikin violetti maljakko sekä jyskistä halpa vihreä ja sittarista pallomaljakko, joka on täydellinen tulppaaneille. Nämä nyt äkkiseltään tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sittarissa taisi olla tuon tyylisiä.
Eipä ole minkäänlaisia jos ei jonnekkin varaston perukoille ole eksynyt.
Itselläni ei ole maljakoita, mutta haluaisin koristeeksi emp:ltä Harry Potter -aiheisia maljakoita (polyjuice potion, love potion yms). En kyllä aio ostaa, koska turhuuksiahan nuo olisivat ja jossain kohtaa minimalistiraivausvimmassa myisin/antaisin sitten eteenpäin.
Yksi joka puuttuu, on kunnollinen korkea pitkien ruusujen maljakko. Kohtalainen määrä maljakoita, mutta jos on pitkiä ruusuja, niin nämä ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa Royal Albertin tai Wegdwoodin maljakon. Fiskarsin kautta saa tilattua mutta vielä en ole saanut aikaiseksi.
Korjaan siis wedgwood. Niillä on aivan ihania sinivalkoisia maljakoita. Keraamisia siis. Lasimaljakoista en välitä.
Minulla on vain hopea-amppeli, mutta joku Sarpanevan kyhäys olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Yksi joka puuttuu, on kunnollinen korkea pitkien ruusujen maljakko. Kohtalainen määrä maljakoita, mutta jos on pitkiä ruusuja, niin nämä ei toimi.
Mulla on 30cm korkea ja 10cm halkaisijaltaan oleva suora, vahvaseinäinen kirkas kristallimaljakko ja toisena Tamara Aladinin Presto. Molemmat maljakot painavat kuin synti ja ovat ihan loistavia pitkille ruusuille.
Haaveilen Marimeko Urna -maljakosta meripihkan tai savunharmaan sävyisenä. On vaan niin sikahinta, etten viitsi maksaa niin paljon, kun eivät edes valmista tuotteita enää Suomessa vaan Aasiassa.
Minä haluaisin maljakon, joka olisi suht neutraali, mutta kuitenkin kiva koriste-esine silloinkin, kun siinä ei ole kukkia. Ajattelin aloittaa sellaisen oman perinteen, ostaa kukkia itselleni syntymäpäivänä, ja maljakon pitäisi olla juuri omaan makuun.
Joku upea iso turkoosi, sininen tai keltainen taidelasimaljakko olisi kiva.
Ei ole ollut tarvetta ostaa itse, kun ollaan molemmat miehen kanssa sukujemme viimeiset. Kaikki edesmenneiden isovanhempien Virkkalat, Aalto-maljat ja kristallimaljakot on päätyneet meille.
Kyllä näistö löytyy joka käyttöön, en siis haaveile muusta. Kristallit ruusuille ja perinteisille kimpuille, muuten sitten muodon mukaan.