Montako kertaa viikossa/päivässä käyt suihkussa?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista nämä jotka haistavat pahoilta haisevia ihmisiä niin näiden ihmisten ominaishaju ei miellytä omaa nenää? Nythän ei saa missään käyttää edes hajusteita, esimerkiksi deodoranttia kun on hajuherkkiä. Ehkä se normaali ihmisen haju haisee pahalle koska in tottunut eri tuoksuihin
Missähän muka deodorantin käyttö on kielletty?
Meidän työpaikan pukuhuoneessa on suihkedödöt kielletty.
Hämmentävä logiikka. Kun työpaikan pukuhuoneessa on kielletty dödöjen suihkuttaminen, niin se estää myös roll-onien käytön jopa kotioloissa?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla on geenit jotka aiheuttaa sen etteivät haise koskaan hielle. Olisipa meilläkin. Käyköhän ne kuinka usein pesulla
Niiden vedessä on joku juttu. Olin töissä Koreassa niin kävin kerran kahdessa viikossa suihkussa enkä mielestäni haissut pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa
En tajua miten joku voi käydä näin harvoin.
Plus että tuossa jo pimpsukka haiskahtaa mukavasti jos istuu sen päällä paikallaan ja vielä enemmän jos harrastaa liikuntaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisilla on geenit jotka aiheuttaa sen etteivät haise koskaan hielle. Olisipa meilläkin. Käyköhän ne kuinka usein pesulla
Niiden vedessä on joku juttu. Olin töissä Koreassa niin kävin kerran kahdessa viikossa suihkussa enkä mielestäni haissut pahalle.
Totuit vaan siihen voimakkaaseen hajuympäristöön ja olit itsekin haisuli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo geeni, enkä haise hielle vaikka olisin kolme päivää käymättä suihkussa (joskus kun olen ollut kipeänä, niin näin on päässyt käymään). Silti tykkään käydä suihkussa päivittäin. Ihminen voi haista muutenkin pahalle ja pesemättömälle vaikka ei haisisi nimenomaan hielle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo geeni, enkä haise hielle vaikka olisin kolme päivää käymättä suihkussa (joskus kun olen ollut kipeänä, niin näin on päässyt käymään). Silti tykkään käydä suihkussa päivittäin. Ihminen voi haista muutenkin pahalle ja pesemättömälle vaikka ei haisisi nimenomaan hielle..
Joo kyse on ABCC11 geenistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta käyn suihkussa ja joskus kahdesti päivässä.
Kyllä minäkin haistan pesemättömiä ihmisiä joskus, vaikken ihan nenä kiinni heissä olisikaan. Erityisesti hiukset ja alapää haisee.
Miten voi haistaa toisen alapään hajun? Ei voi olla totta.
Hyvinkin totta.
Olin kerran osastolla jossa oli uskovainen ja jotenkin muutenkin harhainen nainen potilaana.
Hänestä lähti joku paha haju jonka itse tunnistin, että tulee alapäästä.
Hoitajat yrittivät tämän hajun perusteella suostutella häntä gynegologille.
Hänen uskonnossaan gynellä käynti ei ilmeisesti ollut hyvä juttu, niin hoitajat joutuvat siksi hieman maanittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyse on ABCC11 geenistä
Jospa alapeukuttajat olisi hyviä ja googlettavat, tietämättömät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta käyn suihkussa ja joskus kahdesti päivässä.
Kyllä minäkin haistan pesemättömiä ihmisiä joskus, vaikken ihan nenä kiinni heissä olisikaan. Erityisesti hiukset ja alapää haisee.
Miten voi haistaa toisen alapään hajun? Ei voi olla totta.
Hyvinkin totta.
Olin kerran osastolla jossa oli uskovainen ja jotenkin muutenkin harhainen nainen potilaana.
Hänestä lähti joku paha haju jonka itse tunnistin, että tulee alapäästä.
Hoitajat yrittivät tämän hajun perusteella suostutella häntä gynegologille.
Hänen uskonnossaan gynellä käynti ei ilmeisesti ollut hyvä juttu, niin hoitajat joutuvat siksi hieman maanittelemaan.
Jep, totta kai tuollainen on harvinaista, mutta täysin mahdollista. Jos joku ei ole ikinä tuota haistanut, on joko onnekas tai hajuaisti on keskimääräistä huonompi.
1-3 kertaa päivässä.
Silti hikoilen kuin sika ja läskipoimut ja tissihiki haisee metrin päähän :(
Helteillä 2x päivässä ja muutoin kerran päivässä.
En pese itseäni joka kerta kokonaan, mutta joka kerta pehva-alueen ja jalat kuitenkin.
Päästä varpaisiin peseydyn n. 3x viikossa.
Kerran päivässä yleensä iltaisin. Helteellä tuli käytyä myös aamuisin.
1 - 2 x vkossa, en haise muidenkaan mukaan. Hiukset pesen 1,5 - 2 vkon välein, ovat hyvässä kunnossa. Iho ei kestäisikään enempiä pesuja. Toki peseydyn aamuin-illoin ja hoidan muuten hygieniani hyvin. ;)
Vierailija kirjoitti:
1 - 2 x vkossa, en haise muidenkaan mukaan. Hiukset pesen 1,5 - 2 vkon välein, ovat hyvässä kunnossa. Iho ei kestäisikään enempiä pesuja. Toki peseydyn aamuin-illoin ja hoidan muuten hygieniani hyvin. ;)
Et hoida.
Päivittäin pesen ihon, kuuluu ihan osana ihosairauksien hoitoa (atopia ja HS-tauti), molemmissa täytyy iho pitää puhtaana. Hiukset pesen joka toinen päivä, paitsi jos urheilen tai on niin kuuma että päänahka hikoaa. Rakastan puhtaita hiuksia ja sitä silkkistä tunnetta, mutta mulla on hiukset niin pitkät ettei joka päivä jaksa taistella niitä kuiviksi.