Nainen halusi että en aja häntä kotiin asti
Eräs kollegani oli kyydissäni, ja kun sanoin että voin ajaa hänet kotiin asti, niin hän vaati ehdottomasti että jätän hänet kyydistä jo hieman ennen hänen kotiaan. Tämä oli jotenkin todella hämmentävää. Mikä tämmöistä käytöstä voi selittää?
Kommentit (12)
Itse asun rivitalossa enkä haluais että naapurit näkis kun joku mies tuo mut kotiin. Eihän sitä tiedä paljonko sillä sun kollegalla käy miehiä kylässä ja jos hän aattelee samoin ku minä, että taas erinäköinen ukko kuskaa..
Olen käynyt kolleegan luona kahveilla ja tavannut perheen, eli ei pitäisi siihen liittyä.
Ap
Onko hänellä lapsi/lapsia tai mies? Jos ei halunnut heidän näkevän.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun rivitalossa enkä haluais että naapurit näkis kun joku mies tuo mut kotiin. Eihän sitä tiedä paljonko sillä sun kollegalla käy miehiä kylässä ja jos hän aattelee samoin ku minä, että taas erinäköinen ukko kuskaa..
Ap voi olla nainen. Katsos kun naisetkin ajaa nykyään autoa...
Voi haluta hetken olla yksin, lasten ollessa pieniä, työmatka on usein päivän ainoa rauhallinen hetki.
Meidän on vaikea tietää oikeaa syytä.
Olisit kysynyt häneltä, etkä meiltä täällä. Hitostako me tiedetään. Ehkä meni käymään matkalla lähikaupassa tai hakemassa postia tai ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan hän sen maininnut, jos on itse nainen. Keskustelun otsikko alkaa "Nainen halusi...", joten tuosta saa kyllä sen kuvan että ap on mies, vaikkei omaa sukupuoltaan sanokaan.
Voihan sillä naisella olla mustis mies, vaikka ap olisikin nainen ja sitä suuremmalla syyllä, jos on käynyt kahvilla ja heidän kuumat energiansa oikein loistivat ympäriinsä :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ihannemaassa Iranissa ei aja yksikään nainen. Eikä ole töissä, eikä varsinkaan kulje ulkona ilman holhoajaa.
Minulla työkaveri halusi kyyditä kotiin, olemme kummatkin naisia. Jättäydyin hieman aiemmin pois, en halua että puolitutut tietää missä asun.
Kyylät
Mä pyydän joka kerta jättämään lähimmälle bussipysäkille, kun saan joltain työkaverilta kyydin kotiin.
Syyt:
A) bussipysäkillä on nopea ja helppo pysähtyä ja jäädä pois kyydistä.
B) lähikauppa sijaitsee bussipysäkin vieressä
C) autolla bussipysäkiltä on kotiin melkein kilometrin matka, mutta kävellen metsän ja purtsialueen läpi reilu 200 metriä. Ja kävelisin siitä metsän läpi kotiin joka tapauksessa, vaikka siis olisin tullut kotiin bussilla.
1) hän ei halua että tiedät missä hän asuu syystä x
2) hän ei halua jonkun muun näkevän että viet hänet kotiin (mustasukkainen kumppani yms)
3) hän ei ollut menossa kotiin vaan hoitamaan jtn muuta arkaluontoista asiaa