Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huonosti kasvatetun adhd lapsen äiti enkä mene diagnoosin taa piiloon myönnän etten ole osannut kasvattaa lastani. Vaan eivätpä ole osanneen niin sanotut asiantuntijatkaan

Vierailija
07.10.2023 |

Olen antanut mielummin periksi kuin kuunellut huutoa tai saanut mustan silmän ja hajonneet lasit kun olen koettanut pitää riehuvaa lasta sylissä rauhottumassa.
Päiväkodissa oli toistuvasti keskusteluja joissa kävi ilmi että lasten lisäksi myös henkilökunta pelkäsi tytärtäni,5v pikkutyttö pelotti varhaiskasvatuksen ammattilaisia.
Meillä oli tukiperhe joka luovutti, heidän piti olla tottunut nepsylapsiin.
Nyt käy sairaalakoulua koska ei pystynyt käymään koulua kymmenen oppilaan pienryhmässä erityisopettajan johdlla.
Kerta toisensa jälkeen nämä niin sanotut ammattilaiset ovat menneet sormi suuhun.
Joten miten minun pitäisi osata?!

10vuotias nyt, diagnoosit adhd ja aistiyliherkkyys. En usko että diagnoosi on oikein.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen adhd-lapsi ei rauhoitu, jos pitää sylissä. Riehaantuu vaan lisää. Pakkohan niitä on välillä pitää kiinni, sen tiedän kokemuksesta. Ja hei, jos sun lapsi on päässyt sairaalakouluun asti niin taatusti olet ainakin yrittänyt. Sinne on tosi vaikea päästä. Meillä helpotti myös aika ja koulua käytiin vika peruskoulun luokka. Ehkä paras huomio itselleni on ollut se, että kaikesta huolimatta olen pyrkinyt hakemaan todella aktiivisesti apua ja olen terottanut lapselle sitä, että olen aina hänen puolellaan. Tsemppiä teille hurjasti!

Vierailija
2/2 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Ihmeelliset Vuodet-vanhemmuusryhmä. Tee kaikkea sitä, mitä siellä opetetaan kuin lapsesi henki olisi siitä kiinni. (Koska todennäköisesti onkin). Jatka tätä niin kauan, kuin lapsesi asuu kattosi alla. Yritä viivyttää hänen itsenäistymistään, sillä 18-vuotiaan adhd:n aivot ei pysty mihinkään vakaviin päätöksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi