Eikö teitä ällötä ne limuautomaatit, joissa lasilla nojataan "vipuun" jolloin limsaa tulee? Mitä jos hakee lisää ja olet sen puolen lasista
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Otan uuden lasin.
niin, mutta jos joku muu on tehnyt niin...
Taidat olla hieman vajaaälyinen. Laitat sen puolen lasista siihen vipuun, millä et itse koske siihen.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman vajaaälyinen. Laitat sen puolen lasista siihen vipuun, millä et itse koske siihen.
Pointti olikin se, että oletko varma, tekevätkö kaikki muut noin...
Niin, sinullahan on omat ruokaluvälineet mukana joka paikassa, kun ne tarjolla olevat ovat olleet herra ties kuinka monen suussa.
Ikä 52v. Olen juonut kyseistä automaateista ympäri maailmaa, hengissä olen. Edes korona ei ole tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin varmuudella sanoa että kaikki muut eivät todellakaan ole tehneet sitä hygienisesti. Voit aika turvallisesti olettaa että mikä tahansa mihin asiakkaat pääsevät itse koskemaan ei ole hygieninen. Jos pöpöt pelottaa, osta pullojuoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvetin väliä sillä on, mitä muut tekevät? Olet todellakin älykääpiö.
No, tuokin huoli haalistuu kunhan kolmas maailmansota saadaan kunnolla vauhtiin. Se hyvä puoli tässä on että ihmisille tulee taas oikeita huolia.
On parasta että juot vaan kotona ja omasta hanasta vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että ne toisen tyypin kuolat on siinä vivussa ja kohta minun lasin reunassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että ne toisen tyypin kuolat on siinä vivussa ja kohta minun lasin reunassa!
Entäpä kananmunat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta: mitä sä raivoot, itse et tajua pointtia.
Rautalangasta: jollain henkilöllä on vaikka sanotaan nyt herpes. Hän juo lasista. Herpesvirus tarttuu lasiin. Hän menee hakemaan lisää juomaa ja painaa sillä herpeslasilla sitä vipua. Herpes tarttuu vipuun. Sinä menet seuraavaksi ja se herpes tarttuu siitä vivusta sinun lasiin. Ja sitten lapsistasi sinun suuhun. Tajuatko nyt?
Ap:lle, joo, mua vähän ällöttävä mutta yritän lohduttautua että kai se on silti tosi pieni mahdollisuus tuosta saada joku pöpö.
Nuo pitäisi kieltää sellaisista paikoista, joissa asiakas saa itse täyttää lasinsa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta: mitä sä raivoot, itse et tajua pointtia.
Rautalangasta: jollain henkilöllä on vaikka sanotaan nyt herpes. Hän juo lasista. Herpesvirus tarttuu lasiin. Hän menee hakemaan lisää juomaa ja painaa sillä herpeslasilla sitä vipua. Herpes tarttuu vipuun. Sinä menet seuraavaksi ja se herpes tarttuu siitä vivusta sinun lasiin. Ja sitten lapsistasi sinun suuhun. Tajuatko nyt?
Ap:lle, joo, mua vähän ällöttävä mutta yritän lohduttautua että kai se on silti tosi pieni mahdollisuus tuosta saada joku pöpö.
*siis lasistasi, ei lapsistasi 😅
Mutta yökerhossa parin "steriilin" drinkin jälkeen olet valmis nuolemaan kenen tahansa riittävän komean / kauniin tyypin kanssa - bakteereista siinä kohtaa viis.
Mä ajattelen tätä usein buffetissa. Toinen juttu on se, kun hierotaan likaseen lautaseen esim. kauhaa.
En minä siihen vipuun lasilla koske vaan peukalolla painan sitä vipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin va jaa vai esitätkö vain?
On sulla ja suuret huolet, taitaa elämä olla liian helppoa?