Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheno oli laittanut banaanin pöksyynsä

Vierailija
07.10.2023 |

ja käveli tuosta mun ohi. Se nyt on tommonen 😄, akateeminen tutkintokin sillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mieheni

Vierailija
2/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Sitten kun näet kaksi banaania, ole valmis toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta se miesparin elämä nyt nyt vaan on.

Vierailija
4/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoiso, hih, hih.

Vierailija
5/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen hieman yli nelikymppinen mies ja veljeni reilun vuoden nuorempi. Lapsuudessa meillä oli aina kotona yhteinen huone ja murrosikä alkoi molemmilla suunnilleen samoihin aikoihin. Kerran hyvin nuorena, - en jaksa enää muistaa tarkkaan minkä ikäisenä - havahduin yöllä unestani siihen että veljeni imi minua, hämmennyin toki mutta koska se tuntui uskomattoman hyvältä niin teeskentelin nukkuvaa kunnes laukesin voimallisesti hänen suuhunsa. Muutaman päivän kuluttua hän toisti saman keskellä yötä uudestaan mutta säikähdin kun hän sanoikin yhtäkkiä ääneen tietävänsä, että olen hereillä.

Tuosta hetkestä alkoi lukioaikoihin ja osin opiskeluajoillekin kestänyt jakso, jolloin runkkailimme ja imimme toisiamme harva se ilta. Molemmat olemme nykyään tahoillamme naimisissa, mutta on pakko myöntää että haaveilen noista ajoista toisinaan vieläkin ja luulen että nauttisin aivan suunnattomasti jos mies imisi minua. Rakastan vaimoani mutta seksi on pitkässä suhteessa mitä se on, suihinottoja on vuosi vuodelta harvemmin jos koskaan ja jos totta puhutaan niin kukaan tapaamistani naisista ei ole osannut imeä yhtä taidokkaasti kuin veljeni, ei omista kumppaneista eikä maksullisista ammattilaisistakaan.

Kohtalotovereita?

Ap

Vierailija
6/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla puolella törrötti?

Vierailija
7/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa! Jeenokivellä tavataan taas illemmalla!

Vierailija
8/8 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenot nyt vain ovat sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi