Miten uskallatte laittaa munanne ihan vieraan suuhun?
Jos se vaikka puraistaan poikki? Kaikkia hullujahan on maailma täynnä.
Kommentit (11)
Kikka on sellainen, että työntää sen tarpeeksi syvälle, niin se ei pysty puremaan.
Toisella kädellä tiukka ote hiuksista ja toisella leuan alapuolelta. Sitten vain työntää koko kyrvelin sisään ja siinä kun se kakoo, niin voi vetää takaisin ja se ei ehdi puraisemnaan ennenkuin taas työntää pohjaan.
Joku vieraissa käynyt onkin saanut tuta puraisun!
En minä uskallakaan. En tosin pelkää puraisua vaan tauteja.
Sillä hetkellä kun lämmin suu imaisee kalun ihanaan syleilyynsä, sitä on niin nautinnon vietävänä, ettei edes pysty ajattelemaan niitä riskejä mitä siihen liittyy.
Jos nainen osoittaa siihen halukkuutta, niin aina olen työntänyt kaluni naisen suuhun. Kaluni on liukunut edestakaisin ja yleensä lauennut ehkä sadassa eri suussa ilman, että on tullut purruksi tai saanut tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen osoittaa siihen halukkuutta, niin aina olen työntänyt kaluni naisen suuhun. Kaluni on liukunut edestakaisin ja yleensä lauennut ehkä sadassa eri suussa ilman, että on tullut purruksi tai saanut tauteja.
Tiedät ne taudit sitten vasta vuosien päästä mitä kehittyi.
Hyvin uskallan. Olen lauennut arviolta noin 500 eri naisen suuhun. Yhtäkään seksitautia ei ole toistaiseksi tullut.
Glory hole on joskus ollut ajatuksissa ja tämä on kieltämättä käynyt mielessä.
Tosin niissä on kai enmimmäkseen homomiehiä toisella puolella