Tässäpä hyvä joululahjavinkki, Ilkka Remeksen Jäätyvä helvetti
Luin tuon viikonloppuna ja oli hyvä ja ajankohtainen kirja.
Suosittelen.
Jos sähköt katkeavat pidemmäksikin aikaa, voi olla ylimääräisiä vieraita oven takana niissä taloissa, missä savu tupruttaa piipusta.
Kommentit (14)
Mielestäni kirjan nimi Suomen nykytilanteessa on sellainen, että lahjan saajalta vaaditaan hieman mustan huumorin tajuamista. Muuten voi lahjan saaja kokea tilanteen selvänä v.ittuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kiva eikä ahdistava?
Eihän dekkareiden tarvitsekaan olla niin kivoja. Kirjan voi lukea vaikka joulun jälkeen.
Ap
Tuo on synkkyydessään vähän liiankin ajankohtainen...
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi se olisi hyvä lukea, se kun on niin ajankohtainen.
Remeksellä on ennustamisen lahjoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen lukenut kirjan joku vuosi sitten. Mietin ostaisinko eräälle ystävälle tuon vähän hiinä ja hiinä, miten reagoi.
Jäätävää tekstiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen lukenut kirjan joku vuosi sitten. Mietin ostaisinko eräälle ystävälle tuon vähän hiinä ja hiinä, miten reagoi.
Jäätävää tekstiä!
Kannattaa ehdottomasti ostaa. Hyvä kirja ja voihan sen lukea joulun jälkeen, jos aihe on liian ikävä silloin luettavaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Molempia.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna kirjoitettu?
2015.
Remeksellä on kyllä ennustamisen lahjoja.
Ap
Riippuu vähän lahjan saajasta mistä tykkää. Itse en tunne ketään joka lukee Remestä, kun yhden on lukenut on lukenut kaikki. Ja juoni on kuin Hollywood-käsikirjoitusoppaan mukaan tehty, koko ajan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Sellaiselle voi sopia joka ei ole yhtään Remestä lukenut, menee uutuudenviehätyksen tiliin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän lahjan saajasta mistä tykkää. Itse en tunne ketään joka lukee Remestä, kun yhden on lukenut on lukenut kaikki. Ja juoni on kuin Hollywood-käsikirjoitusoppaan mukaan tehty, koko ajan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Sellaiselle voi sopia joka ei ole yhtään Remestä lukenut, menee uutuudenviehätyksen tiliin.
Näinhän se on, makunsa kullakkin. Tuo Jäätyvä helvetti on kyllä hyvä, Karjalan lunnaat oli paras.
Ap
Tuossa kirjassa vjenäläset käyttävät energiaa aseena täällä näin.
Vastenmielistä tehdä rahaa toisten ahdingolla.