On tääkin Wolt huijaus
Lukee "toimitus 20-30 min" mutta kun tilaat se päivittyy 45 minuuttiin. Nopeemmin hakis varmaan itse. Ilmeisesti Woltin kautta tehdyt tilaukset menee jonon hännille vähiten tärkeeseen luokkaan.
Kommentit (9)
No hae sitten itse jos 15min ylimääräistä on sietämätön aika. Useista ravintoloista voi myös tilata esim. soittamalla eikä tarvitse odottaa että wolt-kuski toimittaa ensin viisi muuta tilausta.
En ole koskaan woltannut yhtään mitään, mutta samalla ihmettelen miten 15 min heitto ajassa voi olla noin iso juttu? Ei kannata vetää aikataulua niin tiukalle, että on 15:sta minuutista kiinni ennättääkö syömään vai ei, ja tuskin tuossa ajassa nälkään kuolee jos siitä on kyse.
Onko kelle tullut Your Wolt Code xxxxx (numeroita) tekstari vaikka ei ole Wolt asiakas tai ole Wolt tiliä?
Onko huijausyritys?
Vierailija kirjoitti:
Onko kelle tullut Your Wolt Code xxxxx (numeroita) tekstari vaikka ei ole Wolt asiakas tai ole Wolt tiliä?
Onko huijausyritys?
Mikä on tekstarihuijaus? Sähköpostin ymmärrän, kun siinä voi ladata klikkaamalla itseasentuvan viruksen laitteeseensa.
Eiköhän joku ole antanut väärän numeron woltille ja ne viestit tulee nyt sinulle. Ota sinne yhteyttä ja muuta toimitusosoitekin sinulle, niin oppivat olemaan.
Ootsä se raukkis joka ei osaa tehdä itse safkaa?
Pönttö