Opettajat saa nyt mitä ovat tilanneet.
Neljässä vuodessa muutos on ollut käsinkosketeltava.
Muutos on järkyttävä, ja vauhti vain kiihtyy. Ilmiö on kasvanut eksponentiaalisesti. Oppilailla on nykyään se käsitys, että heillä on vain oikeuksia, ei yhtään velvollisuuksia. Että he saavat tehdä ja sanoa mitä tahansa. Asenne on myös sellainen, ettei meidän tarvitse, ja opettajia ei kunnioiteta. Huolestuttavaa, tosi huolestuttavaa!
Kommentit (34)
Na,tzsi, läski.....jos pidät kiinni yhteisesti sovituista säännöistä.
Christiiina kirjoitti:
Kuulemma luokanopettajaksi opiskelevat nuoret aikuiset ovat sitä mieltä inkluusio on hyvä asia.
Kaikkia kuulopuheita ei pidä uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajatko ovat tilanneet? Ap:n ymmärrys on alaluokkalaisen tasoa.
Useimmat äänestävät vasemmistoa ja niiden kautta on koulukin huonontunut.Ei saa sanoa ,ei mitenkään "loukata" vaikka naamalle sylkisivät.
Mutu-tuntumaa sinulla tämä. Meidän opehuoneessa useimmat Kokoomuksen kannattajia. Opettajissa on paljon porvareita, jotka nyt ehkä hämillään miettivät sivistyksen tulevaisuutta.
Puhutte opehuoneessa politiikasta? Itse olen Halla-ahoa äänestävä lukion lehtori enkä uskaltaisi ikinä sanoa äänestyskäyttäytymisestä kollegoilleni.
eri
Suomessa eduskunta säätää lait, ei opetushenkilöstö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat äänestävät vasemmistoa ja niiden kautta on koulukin huonontunut.Ei saa sanoa ,ei mitenkään "loukata" vaikka naamalle sylkisivät.
Mutu-tuntumaa sinulla tämä. Meidän opehuoneessa useimmat Kokoomuksen kannattajia. Opettajissa on paljon porvareita, jotka nyt ehkä hämillään miettivät sivistyksen tulevaisuutta.
Puhutte opehuoneessa politiikasta? Itse olen Halla-ahoa äänestävä lukion lehtori enkä uskaltaisi ikinä sanoa äänestyskäyttäytymisestä kollegoilleni.
eri
No, onneksi osaat edes hävetä! Ja syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ihan vapaasti puhutaan. Harmillista, jos ei mielipiteitään voi ilmaista.
Ei opettajat ole tilanneet vaihtuvia opetussuunnitelmia jne. Ihan päinvastoin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No, onneksi osaat edes hävetä! Ja syystäkin.
En häpeä, mutta en halua poliittisten näkemyserojen vaikuttavan yhteistyöhömme. Jussi oli samasta asiasta aiemmin kirjoittanut blogissaan.
Eihän OPETTAJAT tätä ole tilanneet. Tämän on järjestänyt eduskunta ja opetushallitus, paikallisia sivistyspuolen päättäjiä unohtamatta.
Milloin viimeksi opetusministerillä on ollut omia lapsia suomalaisessa koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän OPETTAJAT tätä ole tilanneet. Tämän on järjestänyt eduskunta ja opetushallitus, paikallisia sivistyspuolen päättäjiä unohtamatta.
Milloin viimeksi opetusministerillä on ollut omia lapsia suomalaisessa koulussa?
Opet on niin lampaita.
Jos sanot vastaan, kommentoit typeriä uudistuksia, olet vain ongelma, joka ei osaa uudistua.
Hah onneksi en enää ole tuossa sirkuksessa mukana. Vaihtakaa alaa!
Vierailija kirjoitti:
quote=Vierailija]Ei opettajat ole tilanneet vaihtuvia opetussuunnitelmia jne. Ihan päinvastoin!!
Kuinka moni on sanonut, että nyt riittää?!?
Lampaat vaan toteuttaa ohjeita. Tylsiä lampaita.
Tuskin ne opettajat ovat tilanneet niitä huonosti kasvatettuja, kurittomia ja toisia kunnioittamattomia lapsia. Ei koko kasvatusvastuuta voi laittaa koulun kontolle, se olisi vanhempienkin hyvä huomioida. Syyt löytyy kotoa ja seurauksetko pitäisi nyt sitten koululaitoksen kantaa? Tapakasvatuksen puute näkyy koko yhteiskunnassa ja lasten ja nuorten käytös on usein kamalaa katsottavaa. Jos ei niitä lapsia halua yhteikuntakelpoiseksi kasvattaa, niin ne kannattaa jättää sitten hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Opettajat ovat nykyään niitä kilttejä kympin tyttöjä, joiden työpäivä on yhtä helvettiä. Kakarat niin hankalia vapaan kasvatuksen takia, että moottoripyöräjengiläisiä pitäisi palkata opettajiksi.
Mutta ne samat tytöt äänestävät vihervasemmistoa, josta kaikki tällaiset inkluusiot ja muu woke paska on peräisin.
Jos kyseenalaistaa opettajan työn muuttuneen nuorten opettajien kautta digihömpäksi ja kaverilliseksi hauskanpidoksi, saa vanhuksen ja hankalan maineen.
Tässäpä nähdään tulos. Ope on kuin lentoemo, asiakaspalvelija, koiran virka, paitsi koirilla on nykyään paremmat oltavat.