Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,kerropa millaisella alalla on kivempi työskennellä,mies vai naisvaltaisella?

Vierailija
06.10.2023 |

Olen metallimies ja työkavereina myös mahtavia naisia,jotka ovat alalla vaikka heillä esim. hoitoalan koulutus,muttei viihtyneet siellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisella olen pääasiassa työskennellyt itse, hoitaja siis olen. Minun kokemukseni on, että jos työpaikassa on nimenomaan pelkästään naisia, niin ilmapiiri on parhaimmillaan. Kun sekaan eksyy joku mies, niin yhtäkkiä ihmissuhteista tulee kummallista kyräilyä, alkaa selän takana puhuminen ja monet järkevät ihmiset alkavat käyttäytyä aivan tärähtäneesti.

Vierailija
2/2 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista on kokemusta. Viihtyminen riippuu yksilöistä, ei sukupuolesta. Aiemmassa työpaikassa oli melkein pelkästään miehiä, sellaisia juorukelloja en ole muualla tavannut. Siellä oli yhtä ilkeä ilmapiiri kuin ensimmäisessä kesätyöpaikassa, joka oli täynnä keski-ikäisiä naisia, joiden ainoa tehtävä tuntui olevan

Nykyisessä työpaikassa on suurin osa naisia ja meillä on oikein hyvä ha toisia arvostava työulmapiiri. Näistä kollegoista haluan pitää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi