Vettä tulee kuin saavista kaatamalla
Tullut jo tuntitolkulla, myrskylläkin uhkailtu. Mites sielläpäin? Yksin mökillä laittamassa paikkoja kuntoon, yö pelottaa, huomenna minut haetaan pois. Tuuli jo ujeltaa nurkissa, nyt meni vähän liian jännäksi.
Kommentit (42)
Pikku pakkanen ja keltaisen kuun rippeet loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksin mökillä laittamassa paikkoja kuntoon, yö pelottaa, huomenna minut haetaan pois."
Olehan varovainen, ettei haeta mustalla autolla jossa Suomen lippu.
Tuskin ap mikään presidentti tai pääministeri on.
EVT (=Ei voi tietää) ;)
Mutta ap:n kysymykseen, täällä P-Savossa ei just nyt ainakaan, kaatamalla tule.
Sp. mulla pyykit parvekkeella kuivamassa (koitin ajaa niihin sitä syksyn tuoksua ......)
Vierailija kirjoitti:
Kuusamossa sataa lunta <3
Olisinpa siellä, ensilumi on kaunista ja tunnelmallista.
Heinäkuun alusta alko jo tää syksy hirveile tuulineen ja sateineen.
Järkytttävä tuuli ja sade täällä Vantaan Metsolassa. Kunnon myräkkä.
Mikä sua Ap pelottaa? Että menee sähköt, katto lähtee lentoon?
Olen itsekin nainen ja yksin mökillä. Tuuli ujeltaa ulkona. Minä istun sisällä polttelemassa kynttilöitä ja kuuntelemassa sitä ujellusta. Lasissa tilkka viiniä. Kiitollisena siitä, että sisällä on lämmin. Jos sähköt menee, laitan takkaan tulen.
Elämä menee vaikeaksi jos pelkää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen ja yksin mökillä. Tuuli ujeltaa ulkona. Minä istun sisällä polttelemassa kynttilöitä ja kuuntelemassa sitä ujellusta. Lasissa tilkka viiniä. Kiitollisena siitä, että sisällä on lämmin. Jos sähköt menee, laitan takkaan tulen.
Missä kohtaa kirjoitin että pelkään KAIKKEA. Polttele sinä kynttilöitä, mutta älä juo sitä viiniä niin paljon että poltat koko kadon. Tilkka viiniä, joopa joo, sano suoraan että menit juomaan pullo tolkulla.
Hirveä myrsky Vantaalla. Järkyttävä tuuli.
Nyt on kunnon myrsky, Vantaan Metsolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kirjoitin että pelkään KAIKKEA. Polttele sinä kynttilöitä, mutta älä juo sitä viiniä niin paljon että poltat koko kadon. Tilkka viiniä, joopa joo, sano suoraan että menit juomaan pullo tolkulla.
Kylläpä nyt on pipo kireellä. Kannattais varmaan sunkin ottaa se tilkka viiniä niin vähän rentoudut. Ei ehkä sulle tuttua, mutta todellakin on niitäkin ihmisiä, jotka nauttivat alkoholista vain pieninä annoksina kerrallaan. Koska muuten itse olet viimeksi polttanut talon kynttilöillä?
Elämä menee vaikeaksi jos pelkää kaikkea ja vielä suuttuu kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksin mökillä laittamassa paikkoja kuntoon, yö pelottaa, huomenna minut haetaan pois."
Ruumisautossakin tuppaa olemaan usein ne liput, tosin puolitangossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruumisautossakin tuppaa olemaan usein ne liput, tosin puolitangossa.
Älkää pelotelko lisää, Ap on pikku ujelluksesta jo ihan paniikissa. Ei vissiin ole ennen kokenut myrskyä ainakaan ilman äitiä tai puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkanmaalla sataa vettä.
Täällä Näsijärven rannalla myös tuulee melkoisesti, sellaista puuskittaista.
Exän kaa tätä kuunneltiin: ...... :/
(ohis ja sori ....)
Johtuuko tämäkin ilmastonmuutoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt on pipo kireellä. Kannattais varmaan sunkin ottaa se tilkka viiniä niin vähän rentoudut. Ei ehkä sulle tuttua, mutta todellakin on niitäkin ihmisiä, jotka nauttivat alkoholista vain pieninä annoksina kerrallaan. Koska muuten itse olet viimeksi polttanut talon kynttilöillä?
Elämä menee vaikeaksi jos pelkää kaikkea ja vielä suuttuu kaikesta.
🐽
Mulle tuli mieleen vaan ruumisauto tuosta..