Eripariset seksihalut
Olen seurustellut pari vuotta ihanan miehen kanssa. Meillä on hauskaa yhdessä, rakastan häntä ja viihdyn hänen kanssaan paremmin, kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Hän on ottanut minun lapset tosi hyvin vastaan jne jne, asumme yhdessä, kaikki sujuu. MUTTA. Sitten se mutta. Olen seksuaalinen ja seksuaalisesti aktiivinen nainen. Miehelle riittää kerran pari viikkoon, itse olisin valmis vaikka joka päivä. Rakastan häntä, mutta välillä koen, että kuristun halujeni kanssa. Meillä on läheisyyttä paljon, mutta tuntuu, ettei se riitä minulle.
Tunnen olevani aivan pattitilanteessa. Jos jätän miehen, tiedän että tulen kaipaamaan häntä. Jos jatkan niin pelkään katkeroituvani. Elämme täällä kuitenkin vain kerran...
Kommentit (30)
Ei kannata jatkaa. Itse olen viisikymppinen nainen ja haluaisin joka päivä. Mieheni haluaa maksimissaan kerran viikossa. Vaikeaa on.
Jos lapsia hankkii, pitää niistä pitää huolta eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioon/samaan asuntoon parittelijoiden kanssa.
Ensimmäinen muistoni on 2-vuotiaana. Se menee näin "AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH-AH (kiihtyvällä tahdilla) AH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AHAH-AH-AH-AAAAH-AAAAAAAH-AAAAAAAHH-AAAAAAAAHH-AAAAAAAAH-AAAAAAAH-AAAAAAAAH-AAAAAAAAAAHH"
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija kirjoitti:
Ja te olette varmasti keskustelleet asiasta...? Eli mihin päädyitte?
Tottakai olemme keskustelleet. Miehen mielestä meillä on kaikki tosi hyvin, hyvä parisuhde (ja onkin!). Hän ei ehkä kuitenkaan ihan ymmärrä, miten iso asia tämä on minulle vaikka olen tästä paljon puhunut.
Koen, että tämä on myös vaikuttanut omaan itsetuntooni. Mietin välillä onko syy vain minussa, ettei hän halua mua. Mies vannoo, ettei näin ole ja hän kokee meidän seksielämän hyväksi. Ja sitä se onkin. Seksiä on vain liian vähän mulle ja tämä raastaa 😭
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkaa. Itse olen viisikymppinen nainen ja haluaisin joka päivä. Mieheni haluaa maksimissaan kerran viikossa. Vaikeaa on.
I feel you
Tuntuisi vaan aivan kamalalta heittää hyvä parisuhde menemään. Katson usein häntä ja mietin, miten olen noin ihanan ihmisen löytänyt. Mutta sitten taas.... Minun mieli on välillä tosi maassa jatkuvista torjunnoista. Tottakai muukin läheisyys on ihanaa, mutta ei ne korvaa seksiä.
Opettele hillitsemään himosi. Niin teet ruoan tai viinankin suhteen. Et ole mikään halujen vietävissä oleva eläin sentään. Kannattaa pitää seksipalstat myös kiinni. Tai jos ei onnistu, niin runkata voit helposti joka päivä.
Jos mies valittaisi samasta asiasta, hän olisi sika, joka ei ymmärrä naista.
Vierailija kirjoitti:
Opettele hillitsemään himosi. Niin teet ruoan tai viinankin suhteen. Et ole mikään halujen vietävissä oleva eläin sentään. Kannattaa pitää seksipalstat myös kiinni. Tai jos ei onnistu, niin runkata voit helposti joka päivä.
En halua tai kaipaa viiniä joka päivä, vaikka siitä tykkäänkin tai vaikkapa epäterveellistä ruokaa. Mutta kaipaan ja haluan seksiä ja en haluaisi 20v päästä miettiä, että kulutin parhaat vuoteni kitkutellessa. Runkkaus ei kyllä vie haluja ainakaan mulla, todennäköisesti päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you
Tuntuisi vaan aivan kamalalta heittää hyvä parisuhde menemään. Katson usein häntä ja mietin, miten olen noin ihanan ihmisen löytänyt. Mutta sitten taas.... Minun mieli on välillä tosi maassa jatkuvista torjunnoista. Tottakai muukin läheisyys on ihanaa, mutta ei ne korvaa seksiä.
Voithan pumpata itseäsi muovipatukallakin.
Se ei ainakaan häiritse viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies valittaisi samasta asiasta, hän olisi sika, joka ei ymmärrä naista.
Sekin on totta, että suhtautuminen miehen ja naisen haluttomuuteen on erilaista.
Myös itselläni huomaan olevan asennetta, että pitäisihän miehen haluta aina. Olen ennen ollut aina haluavien miesten kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tai kaipaa viiniä joka päivä, vaikka siitä tykkäänkin tai vaikkapa epäterveellistä ruokaa. Mutta kaipaan ja haluan seksiä ja en haluaisi 20v päästä miettiä, että kulutin parhaat vuoteni kitkutellessa. Runkkaus ei kyllä vie haluja ainakaan mulla, todennäköisesti päinvastoin.
Älä sitten. Ota toinen. Äläkä sitten valita, jos se jättää joku päivä sut, kun et suostu syömään sen paskaa.
Älä siihen pysähdy! Maailma on täynnä haluttomiin naisiinsa pettyneitä miehiä.
Hanki salarakas, eli rakastaja. Jos et jää kiinni, kaikki on hyvin, jos jäät niin tilanne saattaa mennä vieläkin paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki salarakas, eli rakastaja. Jos et jää kiinni, kaikki on hyvin, jos jäät niin tilanne saattaa mennä vieläkin paremmaksi.
Valehtelisin, jos väittäisin, etten olisi tätä miettinyt huonoina hetkinä. Myös pari sinkkuaikojen tuttua ovat ottaneet yhteyttä, mutta olen pystynyt tässä kiltisti. Mutta en oikeasti halua hänelle tehdä tuollaista, vaikka todennäköisesti olisin itse paljon paremmalla tuulella ja lauhkeampi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olemme keskustelleet. Miehen mielestä meillä on kaikki tosi hyvin, hyvä parisuhde (ja onkin!). Hän ei ehkä kuitenkaan ihan ymmärrä, miten iso asia tämä on minulle vaikka olen tästä paljon puhunut.
Koen, että tämä on myös vaikuttanut omaan itsetuntooni. Mietin välillä onko syy vain minussa, ettei hän halua mua. Mies vannoo, ettei näin ole ja hän kokee meidän seksielämän hyväksi. Ja sitä se onkin. Seksiä on vain liian vähän mulle ja tämä raastaa 😭
Meillä on sama juttu. Vaimon mielestä kaikki on hyvin ja seksiä riittävästi. No, onhan sitä hänen mielestä kun sitä hänen tahtiinsa harrastetaan. Keskustelut eivät johda oikeastaan mihinkään, niistä tulee vain paha mieli.
Itsetunto on melkein nollassa ja vaikuttaa ihan kaikkeen muuhunkin elämässä. Vaikuttanut myös jo siihen miten arvostan vaimoa ihmisenäkin. Seksi on itselle tärkeimpiä asioita elämässä ja jos sitä ei toinen arvosta niin ollaan aika heikoilla jäillä.
Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kaksi kertaa kuussa. Kaksikertaa viikossa on jo oikein hyvin. Olisiko todellinen ongelma itsetunto, jos määrittelet oman arvosi sen mukaan, miten usein toinen osoittaa seksuaalista halua sinua kohtaan? Kun sanot, että noinkin aktiivisessa seksielämässä alat jo epäillä olevasi jotenkin epäkelpo, kun toinen ei halua useammin?
Tyydyttävä seksielämä on parisuhteen kannalta tärkeää, mutta itsetuntoa ei voi ripustaa sen varaan, että toinen haluaa seksiä jatkuvasti vähintään viisi kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea vaan runkkaamaan. Siinä sulle ratkaisu asiaan. Sitä paitsi kaksi kertaa viikossa on jo ihan hyvä tahti, joten älä valita!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kaksi kertaa kuussa. Kaksikertaa viikossa on jo oikein hyvin. Olisiko todellinen ongelma itsetunto, jos määrittelet oman arvosi sen mukaan, miten usein toinen osoittaa seksuaalista halua sinua kohtaan? Kun sanot, että noinkin aktiivisessa seksielämässä alat jo epäillä olevasi jotenkin epäkelpo, kun toinen ei halua useammin?
Tyydyttävä seksielämä on parisuhteen kannalta tärkeää, mutta itsetuntoa ei voi ripustaa sen varaan, että toinen haluaa seksiä jatkuvasti vähintään viisi kertaa viikossa.
Hän hakee hyväksyntää seksin kautta. Siitä tässä lienee kyse.
Naurettavaa valittaa, jos kuitenkin saa kahdesti viikossa.