Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eripariset seksihalut

Vierailija
06.10.2023 |

Olen seurustellut pari vuotta ihanan miehen kanssa. Meillä on hauskaa yhdessä, rakastan häntä ja viihdyn hänen kanssaan paremmin, kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Hän on ottanut minun lapset tosi hyvin vastaan jne jne, asumme yhdessä, kaikki sujuu. MUTTA. Sitten se mutta. Olen seksuaalinen ja seksuaalisesti aktiivinen nainen. Miehelle riittää kerran pari viikkoon, itse olisin valmis vaikka joka päivä. Rakastan häntä, mutta välillä koen, että kuristun halujeni kanssa. Meillä on läheisyyttä paljon, mutta tuntuu, ettei se riitä minulle.

Tunnen olevani aivan pattitilanteessa. Jos jätän miehen, tiedän että tulen kaipaamaan häntä. Jos jatkan niin pelkään katkeroituvani. Elämme täällä kuitenkin vain kerran...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki salarakas, eli rakastaja. Jos et jää kiinni, kaikki on hyvin, jos jäät niin tilanne saattaa mennä vieläkin paremmaksi.

Valehtelisin, jos väittäisin, etten olisi tätä miettinyt huonoina hetkinä. Myös pari sinkkuaikojen tuttua ovat ottaneet yhteyttä, mutta olen pystynyt tässä kiltisti. Mutta en oikeasti halua hänelle tehdä tuollaista, vaikka todennäköisesti olisin itse paljon paremmalla tuulella ja lauhkeampi 😄

Eli olet päättänyt "kärvistellä" loppuelämäsi puutteessa. Tilannehan ei muutu paremmaksi mitenkään ja mistä tiedät ettei miehesi haluttomuus johdu siitä, että hänellä on salarakas?

Vierailija
22/30 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki salarakas, eli rakastaja. Jos et jää kiinni, kaikki on hyvin, jos jäät niin tilanne saattaa mennä vieläkin paremmaksi.

Valehtelisin, jos väittäisin, etten olisi tätä miettinyt huonoina hetkinä. Myös pari sinkkuaikojen tuttua ovat ottaneet yhteyttä, mutta olen pystynyt tässä kiltisti. Mutta en oikeasti halua hänelle tehdä tuollaista, vaikka todennäköisesti olisin itse paljon paremmalla tuulella ja lauhkeampi 😄

Eli olet päättänyt "kärvistellä" loppuelämäsi puutteessa. Tilannehan ei muutu paremmaksi mitenkään ja mistä tiedät ettei miehesi haluttomuus johdu siitä, että hänellä on salarakas?

No tietysti on salarakas. Siksi jaksaa panna vaan kahdesti viikossa ap:tä. Oliko tää taas sitä naisen logiikkaa? On hiukan provosoivaa puhua kärvistelystä jos saa "vain" kahdesti viikossa.

Miksi muuten ap kyselet muiden mielipidettä omiin asioihisi? Itse sun on ne ratkaisut tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehesi suhtautuisi, jos ihan avoimesti ja häntä kuitenkin kunnioittavasti hankkisit itsellesi siihen täydentävän fuckbuddyn?

Reiluus ja avoimmuus olisi tuossa se, mikä sen voisi ihan hyvin mahdollistaa. Keskustele ja kokeile tällaista, jos vaan miehesi on tarpeeksi aikuinen järjestelyn hyväksymään.

Teillä on superhieno suhde, joten uskoisin miehesi haluavan myös ratkaista tilanne saadakseen teille - tai oikeammin sinulle - hyvän balanssin.

Kokeile kauniin rakentavasti jutella asiasta.

Vierailija
24/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites miehesi suhtautuisi, jos ihan avoimesti ja häntä kuitenkin kunnioittavasti hankkisit itsellesi siihen täydentävän fuckbuddyn?

Reiluus ja avoimmuus olisi tuossa se, mikä sen voisi ihan hyvin mahdollistaa. Keskustele ja kokeile tällaista, jos vaan miehesi on tarpeeksi aikuinen järjestelyn hyväksymään.

Teillä on superhieno suhde, joten uskoisin miehesi haluavan myös ratkaista tilanne saadakseen teille - tai oikeammin sinulle - hyvän balanssin.

Mitä, jos ap itse olisi aikuinen ja menisi terapiaan häntä haittaavan seksiriippuvuuden vuoksi.

Vierailija
25/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos ap itse olisi aikuinen ja menisi terapiaan häntä haittaavan seksiriippuvuuden vuoksi.

Koska omasta mielestään hänellä ei ole mitään ongelmia. Ihan niin kun alkoholistit ja nistitkin. Siksi se syyllistää nytkin miestään.

Vierailija
26/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan riippuvuus. Ei kai se nyt riippuvuus ole, jos kumppaniaan päivittäin tai vaikkapa joka toinen päivä haluaisi...

Vierailija
27/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta viestistä. Olen tästä hänelle sanonut ihan nätisti ja hän tyrmää ajatuksen täysin, ei missään nimessä halua "jakaa" minua kenenkään kanssa. Luulen, ettei hän ihan tajua, miten iso asia on minulle, vaikka olemme tästä paljon puhuneet.

Vierailija
28/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä luotan häneen ja miksi hän minua pitäisi kärvistelemässä, jos olisi tarve härvätä jonkun muun kanssa?

Vierailija
29/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kaksi kertaa kuussa. Kaksikertaa viikossa on jo oikein hyvin. Olisiko todellinen ongelma itsetunto, jos määrittelet oman arvosi sen mukaan, miten usein toinen osoittaa seksuaalista halua sinua kohtaan? Kun sanot, että noinkin aktiivisessa seksielämässä alat jo epäillä olevasi jotenkin epäkelpo, kun toinen ei halua useammin?

Tyydyttävä seksielämä on parisuhteen kannalta tärkeää, mutta itsetuntoa ei voi ripustaa sen varaan, että toinen haluaa seksiä jatkuvasti vähintään viisi kertaa viikossa.

Ajattelen, että ihmisen halut vain on erilaisia. Ei kai kukaan voi määritellä, mikä on normaali määrä jollekin toiselle? Minusta suht tuoreessa parisuhteessa 1-2krt/vko on aika vähän, kun kuitenkin muut asiat on hyvin (on hyvä olla yhdessä, läheisyyttä, arjessa autetaan/huomioidaan toisiamme jne).

Mutta kyllä, tästä on tullut myös itsetuntokysymys itselleni. Varmastikin aiheetta, ymmärrän sen järjellä itsekin, mutta tunteet heittää tässä asiassa kuperkeikkaa.

Vierailija
30/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin, jos seksiä olisi kaksi kertaa kuussa. Kaksikertaa viikossa on jo oikein hyvin. Olisiko todellinen ongelma itsetunto, jos määrittelet oman arvosi sen mukaan, miten usein toinen osoittaa seksuaalista halua sinua kohtaan? Kun sanot, että noinkin aktiivisessa seksielämässä alat jo epäillä olevasi jotenkin epäkelpo, kun toinen ei halua useammin?

Tyydyttävä seksielämä on parisuhteen kannalta tärkeää, mutta itsetuntoa ei voi ripustaa sen varaan, että toinen haluaa seksiä jatkuvasti vähintään viisi kertaa viikossa.

Ajattelen, että ihmisen halut vain on erilaisia. Ei kai kukaan voi määritellä, mikä on normaali määrä jollekin toiselle? Minusta suht tuoreessa parisuhteessa 1-2krt/vko on aika vähän, kun kuitenkin muut asiat on hyvin (on hyvä olla yhdessä, läheisyyttä, arjessa autetaan/huomioidaan toisiamme jne).

Mutta kyllä, tästä on tullut myös itsetuntokysymys itselleni. Varmastikin aiheetta, ymmärrän sen järjellä itsekin, mutta tunteet heittää tässä asiassa kuperkeikkaa.

Nyt mars ammattilaisten juttusille, ennen kun pilaat hyvin alkaneen suhteen kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme