Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vie energiani

Vierailija
06.10.2023 |

Siis mitä tehdä. kun mies on kotona en saa tehtyä mitään, olen kuin halvaantunut, mutta kun hän menee ulos, kaivan imurin esiin ja siivoan vessat, teen ruokaa, käyn suihkussa.

Alkuun mies oli yötöissä ja valitin etten osaa nukkua, mutta totuin.
Sitten hän vaihtoi päivätöihin ja olin en osaa nukkua kun toinen kuorsaa vieressä.
Nyt tilanne on se että käymme töissä, mutta kotona ollessa on noin vaikeaa.

Miten teillä on?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parasiitti. Siksi se monistaa itsensä käyttäen toista elävää olentoa ja sälyttää kaiken hoito ja kasvastustyönkin sille.  Kaiken lisäksi se pyrii levittämään nimenomaa omaa lajiaan enemmistöksi vaikka se on luonnon ja ihmiskunnan kannalta haitallisin vaihtoehto. Miehet on suunniteltu imemään naisilta voimat

Vierailija
22/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kanssa tuntuu tuolta. Tulee myös fyysisesti paha olo samassa asunnossa tai autossa.

Nimenomaan, ja pitää huomioida, että narsisti vain pahenee vanhetessaan, ne ahdistavat piirteet eivät todellakaan "laimene".

Piilonarsistit paljastuvat yleensä vasta ikääntyessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itsekkin kysymykseesi että mies on alkoholisti. Varmasti vie energiaa kun toinen vaan ryyppää ja sinä teet kaiken kotona. Aja alkoholisti omaan kämppäänsä. Voitte silti olla ystäviä. Mun yks kaveri teki niin kun miehellä oli ryyppyputkia ja yöt vaan ramppas kahvia keittämässä ja tupakilla. Kaiken kukkuraksi puhui rumasti ja uhkaili. Ero siitä tuli.

Vierailija
24/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu. Johtuu siitä kun mies tuhahtelee jos siivoan. Tyylini on ylläpitää siisteyttä joka päivä ja imuroin vähintään joka toinen päivä. Samoin tiskipöytä oltava siisti seuraavaan aamuun mennessä.

Jos mies saisi päättää niin varmaan tiskaisi ja imuroisi kerran viikossa ja se on liian vähän. Ei haittaisi jos antaisi minun touhuta, mutta alkaa tuhahtelu ja kiukuttelu pakkoko tuota nyt eikö voi myöhemmin.

Luulisi jokaisen viihtyvän paremmin puhtaassa ja siistissä kodissa

Vierailija
25/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noin kuin tuossa yllä. Et voi parantaa alkoholistia, olotilasi ei muutu hänen seurassaan. Sinä mahdollistat kännittelijän elämän mukavaksi, olet hänen ilmainen palvelija.

Toivottavasti sinulla AP on ystäviä, jotka tukevat sinua suunnittelemaan irtautumista tuosta energiasyöpöstä.

Vierailija
26/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen paska miesviha-aloitus katkeralta velavanhapiialta tänään. Viikonloppuisin näitä en enemmän kuin syötäviä sieniä lähimetsässä.

Vierailija
27/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kanssa tuntuu tuolta. Tulee myös fyysisesti paha olo samassa asunnossa tai autossa.

Nimenomaan, ja pitää huomioida, että narsisti vain pahenee vanhetessaan, ne ahdistavat piirteet eivät todellakaan "laimene".

Ja narsistihullu se vaan jaksaa🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
28/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen paska miesviha-aloitus katkeralta velavanhapiialta tänään. Viikonloppuisin näitä en enemmän kuin syötäviä sieniä lähimetsässä.

Toteaa kuka?

Vierailija
29/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tulee tunne että olet hänen omaisuuttaan ja asiat pitää tehdä *oikein*. Kuitenkaan mikään mitä teet tai olet ei ikinä riitä. Nuo pitää jättää yksin.

Vierailija
30/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Ap:n mies vetäisin häntä käkättimeen aika äkkiä.

Vierailija
31/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama juttu. Johtuu siitä kun mies tuhahtelee jos siivoan. Tyylini on ylläpitää siisteyttä joka päivä ja imuroin vähintään joka toinen päivä. Samoin tiskipöytä oltava siisti seuraavaan aamuun mennessä.

Jos mies saisi päättää niin varmaan tiskaisi ja imuroisi kerran viikossa ja se on liian vähän. Ei haittaisi jos antaisi minun touhuta, mutta alkaa tuhahtelu ja kiukuttelu pakkoko tuota nyt eikö voi myöhemmin.

Luulisi jokaisen viihtyvän paremmin puhtaassa ja siistissä kodissa

Onpas paljon paskasia ja sotkusia ihmisiä kun alapeukuttaa:D Te ette varmaan pyyhi edes vessassa käynnin jälkeen ja jätätte kädet pesemättä

Vierailija
32/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee aina semmonen miehen ympärillä pyörivä ja hyörivä tahdoton idiootti kun oon parisuhteessa! Meillä on miehen kans melkeen kymmenen vuoden on-off suhde. Me ollaan erottu oikeasti kymmeniä kertoja ja aina mun alotteesta.

Sykli menee näin: yhdessä olo on makoilua ja tv:n kattelua, joskus käydään leffassa, retkellä ym. Mä en oikeen saa mitään aikaseksi, kun mies on mun luona (ei olla koskaan asuttu yhessä). Koen jotenki olevani vastuussa hänen viihtyvyydestään, enkä saa tehtyä omia juttujani hänen läsnäollessaan. Jotenki aattelen, että mies ei tykkää jos en oo sen kanssa ja puuhaisin omiani. Odotan koko ajan, että tehtäs yhessä jotain kivaa. Ehdottelen kaikkea, mutta mikään ei oikeen ota tuulta alleen.

En saa nukuttua miehen kans, häiriinnyn kun toinen kääntyilee ja kuorsaa vieressä. Kun suhde jatkuu, alan ahdistua. Kadotan jotenki itseni. Sitten sanon hänelle taas, että oon pahoillani, mutten halua jatkaa seurustelua. Sitten erotaan.

No, aikaa kuluu, alan taas harrastaa omia juttujani ja olen energinen. Yleensä kilojakin tippuu tässä vaiheessa. Kunnes ikävä miestä kohtaan taas hiipii..ja jompi kumpi ottaa yhteyttä. Sitten ollaan taas viikkoja kuin vastarakastuneet. Kunnes kaikki alkaa alusta.

Vierailija
33/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siksi sinusta jäi vanhapoika. Kukaan ei jaa elämäänsä väkivaltaisen kanssa.

Vierailija
34/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siksi sinusta jäi vanhapoika. Kukaan ei jaa elämäänsä väkivaltaisen kanssa.

Nalkutus on pahinta väkivaltaa.

Vierailija
35/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus on pahinta väkivaltaa.

Mitäs se sellainen on? Jotain työläisperheiden harrastuksia?

Vierailija
36/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt siitä miten monille siisteys ei ole tärkeää, onneksi asun yksin. Ihan jo lemmikkien takia on siivottava usein

Vierailija
37/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastaa siivoamista, siksi heille hyviä ammatteja ovatkin siivooja, tiskari, ravintolan blokkaaja ym.

Vierailija
38/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en sano kuin että piilosiivous on lopetettava heti.

Koskee molempia tai kaikkia sukupuolia koko perheessä.

Siivous kuuluu kaikille arkiaskareena.

Vierailija
39/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tulee aina semmonen miehen ympärillä pyörivä ja hyörivä tahdoton idiootti kun oon parisuhteessa! Meillä on miehen kans melkeen kymmenen vuoden on-off suhde. Me ollaan erottu oikeasti kymmeniä kertoja ja aina mun alotteesta.

Sykli menee näin: yhdessä olo on makoilua ja tv:n kattelua, joskus käydään leffassa, retkellä ym. Mä en oikeen saa mitään aikaseksi, kun mies on mun luona (ei olla koskaan asuttu yhessä). Koen jotenki olevani vastuussa hänen viihtyvyydestään, enkä saa tehtyä omia juttujani hänen läsnäollessaan. Jotenki aattelen, että mies ei tykkää jos en oo sen kanssa ja puuhaisin omiani. Odotan koko ajan, että tehtäs yhessä jotain kivaa. Ehdottelen kaikkea, mutta mikään ei oikeen ota tuulta alleen.

En saa nukuttua miehen kans, häiriinnyn kun toinen kääntyilee ja kuorsaa vieressä. Kun suhde jatkuu, alan ahdistua. Kadotan jotenki itseni. Sitten sanon hänelle taas, että oon pahoillani, mutten halua jatkaa seurustelua. Sitten erotaan.

No, aikaa kuluu, alan taas harrastaa omia juttujani ja olen energinen. Yleensä kilojakin tippuu tässä vaiheessa. Kunnes ikävä miestä kohtaan taas hiipii..ja jompi kumpi ottaa yhteyttä. Sitten ollaan taas viikkoja kuin vastarakastuneet. Kunnes kaikki alkaa alusta.

Kiitos. Tämä oli otos omasta elämästäni.

-ohis, sinkku omasta halusta

Vierailija
40/43 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt siitä miten monille siisteys ei ole tärkeää, onneksi asun yksin. Ihan jo lemmikkien takia on siivottava usein

Elämässä muutakin tekemistä kun siivota