Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljonääri halusi laihtua ja meni kesätöihin rappusiivoojaksi

Vierailija
06.10.2023 |

Karisseiden kilojen määrää ei mainita, mutta painoa kuitenkin lähti ja kunto koheni.

"- Mutta sen sijaan, että olisin mennyt kuntosalille ja maksanut siitä, niin minulle maksettiin, Jukko toteaa."

"Jukon mielestä ihmisten pitäisi ajatella, että työstä voi olla muutakin hyötyä kuin palkka.

Tottakai useimpien ihmisten pitää mennä töihin rahan takia, mutta työtä voi tehdä esimerkiksi kunnon tai mielenterveyden takia. Kyllähän työssä käyvä ihminen on yleensä vähemmän yksinäinen kuin sellainen, joka ei ole työssä, Jukko miettii."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009904287.html

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ylimielisen kuuloinen.

Vierailija
2/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärin ei tarvi tulla tolla minipalkalla toimeen, voi ihan harrastuksena siivoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn töissä vain rahan vuoksi, kaikki muu tulee siinä sivussa, on se sitten plussaa tai miinusta. Noin voi sanoa vain ylimielinen paskiainen joka on tehnyt töitä vain koemielessä.

Vierailija
4/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kun nainen vailla taloushuolia tekee töitä, ja hyvät energiat, hän saa positiivista palautetta. Toisin kuin masentuneet kanssasiivoojat joiden mielestä heitä halveksutaan.

– Minulle oli kyllä todella yllätys miten hyvin siivoojaan suhtaudutaan. Ihmiset tervehtivät ystävällisesti ja monet yrittävät varoa, etteivät häiritse tai sotke, kun olen moppaamassa. Jotkut myös sanoivat jotain mukavaa, kuten vaikka ”Puhdasta tulee” tai muuta sellaista, hän kertoo.

Vierailija
5/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn töissä vain rahan vuoksi, kaikki muu tulee siinä sivussa, on se sitten plussaa tai miinusta. Noin voi sanoa vain ylimielinen paskiainen joka on tehnyt töitä vain koemielessä.

Ja tyypillisesti tuota rappusiivousta tehdään yksin, ei se ainakaan yksinäisyyteen auta. Itse työskentelin aikoinaan sanomalehtien varhaisjakelussa. Ei sieltäkään mitään frendejä irronnut, kun näkee sekalaisia tyyppejä ohimennen yöllä kun lehtien jättöpaikalta lähdetään kierroksille.

Vierailija
6/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas juttu, jossa yritetään saada työtyömiä töihin ilmaiseksi. Mene siivoamaan rappuja, niin laihdut! Palkasta ei niin väliä. On ihanaa siivota, kun kilot karisevat, kun ei saa palkkaa, eikä ole varaa ostaa ruokaa! Miljönäärille varmasti helppoa, mutta mites köyhälle, kun se vuokrakin pitäisi maksaa ja joskus syödäkin jotain, ei ne laskutkaan pelkällä ilmaistyöllä itsestään hoidu? 🤔

Vierailija
7/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nauraa tälle kun en jaksa itkeä. Miten pihalla voi aikuinen ihminen olla toisten todellisuuksista.

Vierailija
8/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus siivonnut ja olin nuori silloin. Todella rankkaa hommaa. En pystyisi siihen enää.

Vierailija
9/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa on minun lisäkseni varmasti vaikka kuinka paljon akateemisia, jotka ovat ylipainoisia ja ja heikkokuntoisia."

Nostan käden pystyyn. Olisin toivonut Jukolta vinkkiä, miten niitä siivoustöitä oikein saa. Itse olen yrittänyt niihinkin päästä, mutta jostain kiikastaa. Miten hän siis esim. hakemuksessaan esitti asian, mitä sanoi työhaastattelussa?

Vierailija
10/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ylimielisen kuuloinen.

Toisin kuin kelarotta jolla on mielestään oikeus lorvia kotona muitten rahoilla?

Kerro lisää itsestäsi. Minä olen työssäkäyvä ihminen, ja silti minusta on ylimielistä, että joku miljonääri menee siivousduuniin laihtuakseen, kun toiset menevät sinne pienellä palkalla henkensä pitimeksi.

Vierailija
11/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo toinen ketju, johon oikeat siivoojat ovat tuoneet esiin näkemyksiään.

Vierailija
12/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion takia mennyt eikä minkään kunnon, buustatakseen omaa asemaansa ja omaa hyvekuvaansa. Sitä tää nyky-yhteiskunta on täynnä, feikki ihmisiä ketkä tekevät asioita vain saadakseen someen siitä jutun. 

Vierailija
13/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livauttelikohan vielä traktaatteja ihmisten postiluukuista...sopisi kuvaan.

Vierailija
14/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle työn ainoa tarkoitus on saada palkkaa, jotta pystyn maksamaan laskuni. Työ ei ole itselle harrastus, vaan pakkopullaa. Onko tämä taas kampanjointia hallituksen puolesta, että tee töitä ilmaiseksi, laihdut, teet pomosi onnelliseksi, kun ilmaiseksi siivoat hymy huulilla rappukäytäviä? Sitten haet toimeentulotuesta rahaa, että saat maksettua vuokrasi ja muut kustannukset?

Vierailija
15/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olennaisempi kysymys on se, miksi työtön ei suostu siivoamaan, mutta miljonääri suostuu. Tuokin nainen voisi loikoilla kotona laskemassa rahojaan, miksi hän siivoaa? Työttömät pitävät tuota paskaduunina.

Vierailija
16/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyypillisesti tuota rappusiivousta tehdään yksin, ei se ainakaan yksinäisyyteen auta. Itse työskentelin aikoinaan sanomalehtien varhaisjakelussa. Ei sieltäkään mitään frendejä irronnut, kun näkee sekalaisia tyyppejä ohimennen yöllä kun lehtien jättöpaikalta lähdetään kierroksille.

Yleensä siivoojilla on myös helevetillinen kiire paikasta toiseen, ettei siinä edes kerkeä jutella kenenkään kanssa. Tai edes tehdä työtään kunnolla, kun aikatsulut on vedetty niin kireiksi.

Vierailija
17/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olennaisempi kysymys on se, miksi työtön ei suostu siivoamaan, mutta miljonääri suostuu. Tuokin nainen voisi loikoilla kotona laskemassa rahojaan, miksi hän siivoaa? Työttömät pitävät tuota paskaduunina.

Sikai miljonäärirouva menee sinne, että voi taas koittaa päteä. Että,voi sanoa tietävänsä jotain siivoojien todellisuudesta, vaikkei tiedä siitä mitään. Tämähäm viime talvena esitteli niitä aivopierujaan, että työttömien pitäisi mennä vapaaehtoistöihin, as in töihin ilman palkkaa.

Vierailija
18/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo toinen ketju, johon oikeat siivoojat ovat tuoneet esiin näkemyksiään.

Linkitäpä se tähän, kun tiedät.

Vierailija
19/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän Orpon ja Purran hallitus haluaa. Ihmiset tekemään ilmaistöitä, Orpon ja ystäviensä firmoihin, jotta rikkaat rikastuvat. Työttömät tekevät 8h työpäivän ilmaiseksi Orpon firmassa ja sitten menevät tekemään toisen 8h työpäivän jonnekin halpafirmaan, saadakseen minimitoimeentulon, hakien loput toimeentuloluukulta. Nukkuvat 2 h yössä. Kuin suoraan Usa: sta. Köyhät kuolevat nopeasti pois, rasittamasta yhteiskuntaa. Sitten voidaan tuoda kunnon orjia EU: n ulkopuolelta raatamaan ilman mitään sopimulsia.

Vierailija
20/60 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrostalon sijaan voisi valita luhtitalon tai rivarin, siivoojilla olisi vähemmän tehtävää tai ei lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi