Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanheneminen yhdessä. Rakkaus.

Vierailija
06.10.2023 |

Kysyin just mieheltäni että mahdatkos rakastaa minua yhä kun olen vanha ja ryppyinen. Vastaus oli: niin...ja sitten pitkä tauko ja no enköhän. Juu tosi rakastavaa. Ja ei tässä nyt nuoria olla nytkään. Minä 54v. Ja mies 57v. Ja tässä vaiheessa elämää minä olen aika ok. Mutta minä omin kyllä ajatellut rakastaa yhä kun mies on vanha kruppa....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppisillekin on vielä parisuhdekursseja. Rohkeasti vain mukaan kurssille!

Vierailija
2/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole enää niin mielessä, kun on 50v mittarissa. Ehkä kysymys yllätti miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido mies yöllä ja anna hänelle raju anaalirakastelu kaulimen kahvalla. Jos et riitä,paksumpaakin voi ujuttaa sisään. Rakkaus taattu.

Ps

Voi olla rikos

Vierailija
4/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein otatte puheeksi että rakastatte? Voi olla että häkeltyi koko kysymystä jos aihe tuli yllättäen

Vierailija
5/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden pitäisi lähteä kurssille? Hölmö ehdotus.

Vierailija
6/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa enemmän toistenne kanssa ikääntymisestä. Opitte hyväksymään vanhenemisen ja kuoleman.

Vierailija
7/7 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 59 ja mies 63 eikä aiota kumpikaan vaihtaa. Olemme tunteneet toisemme ihan nuoresta lähtien ja sietäneet toistemme ikäkriisit ja nyt vanhana sellainen rauha ja ihana seesteinen aika ettei sellaisesta halua luopua.

Pitkän suhteen aikana vaikka kun kummallakin on tullut ihastumisia ja fyysistäkin pettämistä alkuaikoina on/off, ollakko vaiko eikö suhteen aikoihin, niin ei olla koskaan luovuttu toisistamme minkään ihastumisen, kenenkään takia. Meidät pitää yhdessä rakkaus ihan loppuun asti. Ei ole kumpikaan parempaakaan löytänyt. 

Vaikka välillä koitettiin erossa olla niin kamala ikävä tuli kummallakin. Kuvittelin hakevani mallia jostain muiden suhteista mitenkä sen pitäisi toimia ja kun ei toiminut samalla lailla niin taistelin sitä aikani vastaan kunnes tajusin ettei sen tarvitse olla samanlainen suhde kuin muilla. 

Mies ei halunnut maimisiin ja minä sanoin että lapsia ei tule sitten avoliittoon ja se sopi. Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta ja pakkomiellettä tehdä lapsia ja pärjään ilmankin kun on ihan muita harrastuksia. Yhden lapsen olisin voinut tehdä jos mies olisi vienyt vihille sitä ennen mutta kun ei ollut kiinnostusta niin mies eläköön sitten lapsettomana. Hän oli ihan ehdoton siinä ettei mene koskaan naimisiin vaikka olisi tehty avioehto niin ettei hän menettäisi mitään mahdollisessa erossa. Minä taas olin ihan ehdoton siinä etten alkaisi lasta tekemään avoliittoon. Pelkäsikö hän sitten elatusmaksuja ja yhtä paljon minäkin pelkäsin yyhooksi joutumista kun itse olin sellaisesta perheestä ja vittumaisinta oli ne äidin vaihtuvat suhteet ja isä oli häipynyt elämästä kokonaan. Ei helvetti että vannoin etten jatka sukuni perinnettä koskaan ja olen ennemmin lisääntymättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän