Miten Unisefista voi erota? En halua enää maksaa
Kommentit (32)
Jos vaativat perusteluja niin sanot että et ole velvollinen heille selittämään.
Ja se riittäköön, että lopetat maksamisen. On muuten hullua alkaa alunperinkään tuollaiseen kuukasinyhtöön
Apua orkasterin Maksamme velkaa -biisi taisi aiheuttaa ison vahingon suomalaisille, Moni on nyt biisin innoittamana velkaa Biafralle ja ei pääse velastaan eroon millään.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaativat perusteluja niin sanot että et ole velvollinen heille selittämään.
Ja se riittäköön, että lopetat maksamisen. On muuten hullua alkaa alunperinkään tuollaiseen kuukasinyhtöön
Painostivat... suostuin kun olin henkisesti heikossa tilassa
Menet unicefin sivuille, sieltä löytyy s-posti osoite jonne voi kirjoittaa en halua jatkaa kuukausilahjoittajana, oma nimi alle, tai voi soittaa puhelimella ja siellä sivun alalaidassa näkyy olevan haluan muutta kuukausilahjoitusta ja siellä on vaihtoehto haluan lopettaa valittavana.
Sen jälkeen voi harjoitella googlen käyttöä että voi tulevaisuudessa ratkoa itse omat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Apua orkasterin Maksamme velkaa -biisi taisi aiheuttaa ison vahingon suomalaisille, Moni on nyt biisin innoittamana velkaa Biafralle ja ei pääse velastaan eroon millään.
Tässä kohdin Juice kyllä mokasi. Mutta tuolloin ei tietoa ollut saatavilla kuten nykyään. Enää ei varmasti tekisi enää samoin, tukisi eko- ja humanitaarista katastrofia. Jokainen sentti tuonne tukee juuri näitä.
No ei varmana tuu merkintää jostain Unicefista :DS eiku kuule ulosottoon menee suoraan on samalla viivalla terveyskeskusmaksujen ym kanssa XDD
Vierailija kirjoitti:
No ei varmana tuu merkintää jostain Unicefista :DS eiku kuule ulosottoon menee suoraan on samalla viivalla terveyskeskusmaksujen ym kanssa XDD
Täh? Jos siirtävät ulosottoon niin menee kyllä
Sama kuin pikavipeissä
Mulla menee tililtä suoraveloituksena pieni summa kuukausittain. Olen siinä käsityksessä, että voin verkkopankissa poistaa kyseisen veloituksen kertomatta tai selittämättä muualle mitään. Toki monetkin yritykset kysyvät syitä, kun lopetat esim. lehden tilauksen, mutta se on vain heidän omaa tilastointiaan varten. Ei siihen tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Jos siirtävät ulosottoon niin menee kyllä
Sama kuin pikavipeissä
Eivät voi siirtää ulosottoon. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpötät? Täyttä puppua!
Kirjoita:
En halua enää maksaa. Aamen.
Nimi Sukunimi.