Pukeudutko lempiväriisi?
Mikä on lempivärisi ja paljonko käytät sitä väriä pukeutumisessasi? Voiko mielestäsi pukeutua liikaa lempiväriin? Siis tyyliin että melkein kaikki vaatteet sitä väriä
Kommentit (45)
Kombo: musta, valkonen, (tumma) sininen, beige/kitti/pellava + pienet värimausteet.
Näitä yhdistelemällä pukeudun kyllä joo.
Laventeli. Aika vaikea löytää niitä.
Kyllä, 98% vaatteistani on mustia.
Mulla on muutama lemppariväri tai oikeammin vielä tiettyjen värien lempisävyt jotka onnekseni on myös sopivia omien värieni kanssa ja mätsää keskenäänkin oikein kivasti.
Ja joo, aina on päällä jotakin lempiväriä ja vähän vuodenaikojen mukaan menee mitä tulee käytettyä eniten.
Mustaa sen sijaan ei ole kuin kengissä, laukuissa, hanskoissa ja lenkkitrikoissa. Toki kaapista löytyy se yksi musta asu jolla sitten pärjää kaikki hautajaiset.
Kyllä! Pinkkejä vaatteita löytyy muitakin kuin pesussa värjäytyneitä kalsonkeja.
M 48
Pinkki. Minulla on pinkki kauluspaita ja pinkki huppari, mutta en käytä niitä kovin usein Suomessa, kun suomiakat homottelee kaduilla. M28
kyllä mulla on paljon eri värisiä vaatteita, paitsi yhtä, nimittäin violettia. Sitä väriä vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki. Minulla on pinkki kauluspaita ja pinkki huppari, mutta en käytä niitä kovin usein Suomessa, kun suomiakat homottelee kaduilla. M28
Suomessa on juntteja naisia eniten Euroopassa.
Lempivärini on oranssi ja käytän sitä paljon myös vaatteissa, minulla on esim. monta paria oransseja housuja. Käytän tosin oikeastaan kaikkia kirkkaita värejä vaatteissa. Mustia vaatteita en pystyisi käyttämään, siitä tulisi sairas olo, kun muidenkin yllä ne imevät minusta voimia. Omaan makuuni mustat vaatteet ovat hautajaisiinkin vähän turhan kuoleman värisiä.
Lempiväri on vaaleanpunainen ja se näkyy eniten sisustuksessa kun vaatteissa. Vaaleanpunaista käytän lähinnä asusteissa ja yläosissa. Muuten kaapista löytyy lähinnä mustaa, valkoista ja harmaata.
Pinkkiä ja mustaa, kynsiä myöten kesäisin pinkkiä ja turkoosia.
En pidä ruskeista vaatteista.
Enimmäkseen. Voin hyvin sinisen ja vihreän keskellä eli ne ovat sillä tavalla lempivärejäni, ja aika paljon pukeudun tummansiniseen ja tummanvihreään.
Toisaalta joku hehkuva vadelmanpunainen on ihana väri, vaikken haluaisi sen väristä sisustusta enkä vaatteita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jag klär mig i allt utom svart och grått. Det tar rätt länge i affärerna, då det mesta på något sätt är brutet i just svart och grått så att färgerna ser smutsiga ut. De plaggen som har rena färger som jag gillar, säljs i barnklädesaffärerna. De har tyvärr varken plagg i min storlek eller mitt snitt.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele pukeutumista sen kaltaisena itseilmaisun alueena, että lempivärit kuuluisivat siihen oikeastaan mitenkään. Lempiväritasoisia mieltymyksiä voi ehkä näkyä joissain kodintekstiileissä.
On mielenkiintoista miten eri tavalla me ihmiset ajatellaan. Minulle pukeutuminen ja etenkin vaatteiden tuntuminen "omalta" on hyvinkin tärkeää ja siksi ehdottomasti lempiväri käytössä. Jos vaikka menisin työhaastatteluun niin todellakin pukeutuisin lempiväriin, siten olo on kaikkein luontevin ja itsevarmin. Jos pukeutuisin vaikka mustaan, olisin hyvin epävarma.
80% vaatteista vihreitä mutta toki lempiväriä on myös kotona. Vihreää on kaikissa seinissä, vaatekaapeissa, matoissa, verhoissa jne :D
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti lempivärini ei näytä hyvältä päälläni, näytän sairaalta.
Sama. Vaaleanpunainen on mun lempiväri eikä sovi yhtään, kun saa kasvot näyttämään harmailta.
Mun lempivärit on sähkönsininen, musta ja tummanvihreä. Käytän niitä värejä pukeutumisessa.
En. Lempivärit on kirkkaita heleitä värejä ja myös shokkivärejä. Olen aikuinen ja haluan näyttää siltä. Suosin sesonginmukaisia järkeviä ja ei liian räikeitä värejä ja ostan vaatteita materiaali ja malli edellä. Värin kuuluu vain sopia siedettävästi omiin väreihin ja olla kauden mukainen.
Lempivärini ovat keltainen ja vihreä. Joitain vihreitä mulla on, mutta keltaista harvemmin, koska siitä on vaikea löytää sopivaa sävyä. Pukeudun aika neutraaleihin väreihin, mustaankin, eikä vaatetukseni perusteella voi nähdä lempivärejäni. Ehkä en kaipaa huomiota, jota esimerkiksi kirkkaankeltainen takki toisi.