Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten on suihinotto?

Vierailija
06.10.2023 |

Suihinotto on yksi parhaista seksitavoista, koska sitä voi harrastaa melkein missä tahansa. Milloin olet ensimmäisen kerran ottanut mieheltä suihin? Miten olet sen oppinut? Osaatko ns. syväkurkun?
Onko kynnys sinulla suikkariin matalampi kuin muuhun seksiin vai päinvastoin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota suihin enää. 

Ekan kerran otin 17-vuotiaana silloiselta poikaystävältä, ja sain mällit suuhuni ja meinasin oikeasti oksentaa. En tietysti näyttänyt poikakaverille inhoa. Ei niinkään maku, vaikka sekin oli paha, mutta koostumus ja mielleyhtymä; kuin olisi ollut toisen lämmin räkä suussa. Nielaisin, mutta kammo jäi.

Yritin joskus ottaa parilta myöhemmältä miesystävältäni suihin, mutta olin niin epävarma ja pelkäsin saavani mällit taas suuhuni, joten en sitä usein tehnyt enkä oppinut. Pahin oli, kun eräs mies nukahti(!) kesken suuhoitoni. Pahoitteli kyllä ja sanoi että oli univelkaa, mutta...

Ja kaiken kruunasi nykyisenkin mieheni sanoma kommentti, että en saa suuhoidolla häntä lähellekään tulemista. Tämä latisti viimeisimmänkin innon edes yrittää.

Eli inhoan sperman makua ja koostumusta ja tiedän/pelkään olevani umpisurkea hommassa, joten en tee sitä enää. 

Vierailija
22/23 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni suihin, kun olen itsekin kiihottunut. Valitettavasti miesystävä ei välitä suuseksistä. On joskus kehunut, että tuntui tosi hyvältä,  vaikkei ole suuseksin ystävä. Itse hän haluaa joskus nuolla minua, mutta ei kovin usein. Kiva, mut enempikin kelpaisi. Eniten tykkään kuitenkin perinteisestä penetraatiosta.

Mies ilmeisesti käteenvedosta, yksin tai niin että minä sen teen. Köyhä korvike minun mielestäni. Onneksi seksiä on sen verran usein, että kaikenlaista mahtuu mukaan. Siksi ei ole niin tarkkaa. Useamminkin mulle kyllä kelpaisi ja vaikka mitä. 

Nimim. aikuinen nainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. karseinta on, kun joku vaatii suihinottoa, kun minua ei huvita. Ja silloin ei huvita, jos olen tosi väsynyt, ei ole esileikkiä, en ole toisesta seksuaalisesti kiinnostunut tai toisen hygieniassa on puutteita. Eli jos en suostu, en tee siihen itse aloitetta ja edelleen vaaditaan, huomaavaisuuden puute jo tappaa kaiken. 

Edellinen  22