Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruileva toisten asioisihin nokkansa työntävä henkilö ei tule itse koskaan saavuttamaan mitään tässä elämässä

Vierailija
06.10.2023 |

Muistakaa se ihmiset, tää ihmistyyppi keskittää kaiken oman energiansa puhuakseen toistan suhteista ja julkkiksista ja poliitikoitten elämästä ja ties mistä turhasta. Aina nokka muiden asioissa.
Tää ihmistyyppi ei tuu koskaa menestyy millään saralla elämässä koska se energia on kiinnitetty vääriin asioihin. Se olennainen on jätetty kokonaan huomioimatta, eli siis oma kehittyminen.

Tuli vain mieleen kun täällä palstalla aina puidaan toisten asioita kun tulen katsomaan. Käykää ulkona

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuvat menestyvän.

Kaikkein pahimmat juoruakat- ja ukot saavat ylennyksiä, kavereita ja rahaa.

Vierailija
2/2 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut! Päädyin just sellaiselle juoruilevalle pikkupaikkakunnalle työhön jonka takia olen viime vuosina tavannut varmaan ainakin puolet kunnan asukkaista, vapaa-ajalla on pakko ja vaikeaa yrittää kiertää kaukaa näitä ns puolituttuja, koska heidän puheet on niin suurelta osalta juoruiluksi laskettavia, ei mitään tärkeämpiä ja merkityksellisempiä aiheita mitkä ruokkisivat omaakin sielua. Nämä tutut ei siis ollenkaan tiedä tai ymmärrä että työni takia tunnen luultavasti jollain tasolla myös ne kenestä yritetään mulle juoruilla! En todellakaan halua osallistua sellaiseen. Paha tapa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan