Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajilla kävijät

Vierailija
06.10.2023 |

Onko täällä ihmisiä ketkä tuota harrastavat? Miksi käytte ennustajilla? Millaiset asiat yleensä kiinnostaa, parisuhde, työ, raha? Uskotteko, että kohtalonne on sinetöity, eikä teillä itsellä ole siihen mitään vaikutusta? Itseä ihmetyttää nämä leidit, jotka odottavat kuulevansa, "ristiverinen mies tulee ja ottaa sinut", vieläkö tuollaista odotetaan? Luulisi että 2000 luvulla naisetkin jo luo itse omaa elämäänsä eivätkä istu haihattelemassa jossain linnantornissa.

Ei siinä, olen itsekin pari kertaa ystäväni seurana jossain tapahtumissa istunut ennustajan pöytään, ja asiat joita hän sanoi kyllä sopisivat 99% kenelle tahansa ihmiselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ennustajalla muutaman kerran vuodessa. Tiedän kyllä että hän keksii ennustukset omasta päästään (niin tekevät kaikki ennustajat, mitään "oikeita" ennustajia ei ole olemassakaan) mutta hauskaa se silti on kun joku ennustus osuukin nappiin !

Vierailija
2/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen kortteja ymmärtäen, että elämässämme on sekä ennalta määrättyjä että itse luomiamme polkuja. Korteilla on tapana heijastaa nykyhetken energiaa ja antaa viitteitä siitä, mihin suuntaan olemme sillä hetkellä kulkemassa. Ne voivat toimia ikään kuin intuitiomme apuna, tarjoten meille näkökulmia ja ohjeita, jotka voivat auttaa vaikeissa tilanteissa. On tärkeää muistaa, että meillä on aina mahdollisuus muuttaa omaa tulevaisuuttamme.  Kortit voivat auttaa meitä hahmottamaan mahdollisia polkuja ja vaihtoehtoja, mutta emme ole sidottuja niihin. Voimme aina tehdä omia päätöksiämme ja vaikuttaa omaan elämäämme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luen kortteja ymmärtäen, että elämässämme on sekä ennalta määrättyjä että itse luomiamme polkuja. Korteilla on tapana heijastaa nykyhetken energiaa ja antaa viitteitä siitä, mihin suuntaan olemme sillä hetkellä kulkemassa. Ne voivat toimia ikään kuin intuitiomme apuna, tarjoten meille näkökulmia ja ohjeita, jotka voivat auttaa vaikeissa tilanteissa. On tärkeää muistaa, että meillä on aina mahdollisuus muuttaa omaa tulevaisuuttamme.  Kortit voivat auttaa meitä hahmottamaan mahdollisia polkuja ja vaihtoehtoja, mutta emme ole sidottuja niihin. Voimme aina tehdä omia päätöksiämme ja vaikuttaa omaan elämäämme. 

Kuka ne "ennalta määrätyt polut" on määrännyt ?!

Vierailija
4/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne "ennalta määrätyt polut" on määrännyt ?!

No itse uskon, että on jokin korkeampi voima. Jokaisessa elämässään ihmisen on tarkoitus oppia tiettyjä asioita ja käydä lävitse tiettyjä elämän oppitunteja, jotta sielu kasvaa. 

Vierailija
5/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykenen tekemään omat päätökseni ilman humpuukia.

Vierailija
6/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenen tekemään omat päätökseni ilman humpuukia.

No hyvä niin. Itselle kortit ovat antaneet selvennystä muun muuassa uravalinnassa ja rakkauselämässä. Jännää on, että vaikka tekisin kuinka monta viestiä samasta aiheesta, se sama viesti toistuu uudellleen ja uudelleen. Esim. itsellä on toistuvana viestinä ollut se, että minun tulisi lähteä yksityisyrittäjäksi mikä tosiaan on sellaista mistä olen haaveillut jo pitkään.

Vierailija
7/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistisesta maailmankuvasta käsin siinä ei toki ole mitään järkeä. Mutta oma maailmankuvani ei ole materialistinen, vaan se sisältää myös mm. sielut, karman ja henkimaailman. Siitä käsin ennustamisessa voi olla järkeä hyvinkin maailmankuvan suhteen. 

Uskonko, että kohtaloni on sinetöity eikä itsellä ole mitään vaikutusta? Omalta tasolta katsoen en. Jos minä haluan vaikka löytää miehen, toki voin alkaa etsiä, ladata Tinderin, käydä paikoissa joissa tapaa ihmisiä, enkä vaan odottele että kyllä se universumi varmaan jonkun kohdalle johdattaa. Toisaalta, uskon siihen mitä jotkut valaistuneet sanovat, että ihminen on ennen valaistumista oikeastaan robotti ja kone, jolla ei ole aitoa vapaata tahtoa. Pelkkää biologiaa, aivokemiaa, vuorovaikutuksia ympäristön kanssa, kaikki syyn ja seurauksen lain mukaan. Toki minä voin tahtoa asioita, mutta mikä on se minä joka tahtoo? Biologinen aivokoneisto, jonka ohjelmisto on säätynyt tietynlaiseksi niiden elämänolojen mukaan, missä olen elänyt. 

En minä ennustajilta sellaisia tosin kysykään, että kohtaanko jonkun tyypin tms, vaan enemmän haluan hahmottaa laajempia kuvioita. Esim. jos olen tyytymätön työpaikkaani, voin pyytää katsomaan uraan liittyvää tilannetta ja sen tulevaisuutta. En odota vastausta tyyliin tulet vaihtamaan firmaan x, vaan uusia näkökulmia tyytymättömyyteni syihin ja mahdollisesti avoimena oleviin polkuihin. 

Vierailija
8/8 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mus ta lais ten humpuukia!