Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kenellekään on rahaa käydä K-ryhmän ruokakaupoissa?

Vierailija
05.10.2023 |

Kävin pitkästä aikaa Citymarketissa, ja kyllä ihmettelin hintoja! Kaikki perustuotteet kalliimpia kuin Prismassa tai Lidlissä, lisäksi tarjoustuotteet loppu. Joitain tarjoushedelmiä lopulta ostin ja lähdin kotiin. Täytyy jatkossa vältellä koko ketjua.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yussuf kirjoitti:

Käydä vain Alanya Market.

Mikä on Alanya Market? En ole kuullut. Missä on?

Vierailija
42/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koohan tulee sanasta Kallis  Kauppa ;-)

Köyhien kauppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni käyttämäni tuote phalvempi kaupungin K-kaupoissa kuin lähimmässä S-marketissa, joka on ainut kauppa meillä päin 20km säteellä. Ei tarvitse myöskään pelätä ostavansa vanhoja tuotteita, toisin kuin S-kaupoissa, joissa ei tunnu olevan koskeen kiire alelaputtamiseen.

Vierailija
44/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perheellä kyllä on. Käymme pääasiassa vain Citymarketissa. Saman matkan päässä olisi Prismakin, mutta siellä ei ole myytävänä tuotteita, joita meillä käytetään viikoittain. Lidl on lähikauppamme, siellä käydään silloin tällöin.

Vierailija
45/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset kaupat ovat tarkoitettu normaaleille työssä käyville ihmisille, jotka etsivät tiettyjä laadukkaita tuotteita. Senttien laskijoille on sitten omat kauppansa. Voit vapaasti käydä muissa kaupoissa varallisuutesi mukaan.

Vierailija
46/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

K-kaupoissa juustot ihan järkyttävän kalliita verrattuna lidl tai s-ryhmä.

Siis ihan suomalaiset juustot Arkijuudto ja KepeäKadet-5%.

Voi olla. Ruokavalinnat vaikuttavat oleellisesti. Meillä ei kuluteta juustoa muutoin kuin pizzan täytteenä ja lasagnessa.

Kovia rasvoja sisältäviä juustoja kannattaisi kaikkien välttää tai ainakin jättää ne vain herkutteluhetkiin. K-aupoissa on usein juustotarjouksia.

Vierailija
47/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lähialepa on kalliimpi kun lähi K- market. K-marketissa usein hyviä tarjouksia ja kauppa on siisti.

48/48 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes koko aikuiselämäni ollut K-kauppojen asiakas. Suurin syy on se, että K-ketjun kauppa on ollut aina lähin kauppa mulle. Siis ihan riippumatta siitä, missä olen asunut. Koska mulla ei ole autoa, kävelymatkan päässä oleva kauppa on ollut mulle sopivin. Lähimpään Citymarkettiin joutuu jo menemään bussilla, mutta aikoinaan siinä kauppakeskuksessa ei ollut muita ruokakauppoja kuin Citymarket. Nyt siihen on tulossa sekä Prisma että Lidl, joten jos taloudellinen tilanteeni olisi toinen, saattaisin ryhtyä asioimaan enemmän Prismassa ja Lidlissä. Lidlissä on muutama hyvä tuote, joita ei muualta saa, joten joskus harvoin käyn Lidlissäkin. 

Otsikon kysymykseen vastaus on, että riippuu ihan ihmisen tuloista sekä siitä, monelleko ihmisille pitää ruokaa ostaa. Ja tietysti myös ihmisen muista menoista (asumiskulut, mahdollisen auton kustannukset, harrastusmenot, mahdollisesta kesämökistä aiheutuvat kulut jne). Jään alle 3 vuoden päästä eläkkeelle ja tämän vuoden alusta aloin jo elää eläkepäivieni elintasolla. Siitä huolimatta mulla on varaa asioida K-ryhmän ruokakaupoissa. Mutta jos mulla olisi vaikka pari teiniä ja auto, niin todennäköisesti pitäisi vaihtaa edullisempaan ruokakauppaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan