Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko oikeus kysellä mieheltä?

Vierailija
27.12.2006 |

Mieheni kertoi, että hän on ollut yhteydessä yhteen naiseen, jonka olemassa olon on minulta salannut. Ovat kuulemma vain ystäviä, mutta jostain syystä homma piti minulta salata.

Nyt miehelläni on omituisia menoja. Onko minulla oikeus kysyä mieheltä, että onko hän tavannut tätä naista? Mieheni hermostuu kauheasti aina ja sanoo, että on loukkaavaa, etten luota häneen. Mutta miten häneen voi luottaa, jos hän salailee asioita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
2/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa joku! mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies siitä loukkaantuu, niin sillon se voi loukkaantua ihan mistä asiasta tahansa. Ja siinä tapauksessa sun pitäis elää loppuelämäs sen kanssa ihan varpaillas. Eli mun mielestä sun kannalta ei oo mitään järkeä alkaa edes miettimään mistä saa puhua ja mistä ei. Se on muuten ihan loputon suo, eikä sen jälkeen parisuhteessa oo paljon nautittavaa.

Vierailija
4/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Mies on yllättäen kieltänyt erilaisia puheenaiheita tuon naisen ilmitulemisen jälkeen. Ja kieltänyt ottamasta joihinkin ihmisiin yhteyttä (yhteisiin ystäviin). Kaiken kaikkiaan omituista käytöstä ollut.

Vierailija
5/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli sit vaan mun mielipidettä. Sunkaltaisesta tilanteesta mulla ei oo mitään kokemusta. Tiedän vain, että minulla on nyt liitossani hyvä olla, kun lukuisien ei-vakavien parisuhteiden jälkeen löysin vihdoin mieheni, jota minun ei tarvitse jännittää eikä pelätä. Tällä kokemuksella mielipiteeni on, että tällaista sen pitää ollakin, että uskaltaa puhua toiselle kaikesta.

Vierailija
6/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus kysellä, hänellä on oikeus olla vastaamatta ja sinulla on oikeus vetää vastaamatta jättämisestä omat johtopäätöksesi.

Se, että sinua epäilyttää, on kuitenkin minusta se oleellinen juttu tässä.

Miksi miehesi pitäisi salata naispuolista ystäväänsä sinulta? Oletko joku hirmuisen mustasukkainen ihminen, jolle ei voisi naispuolisesta ystävästä kertoa? Onko miehelläsi muita naispuoleisia ystäviä?

Itsellä on 5 miespuolista ystävää ja pieneen mieleenkään ei tulisi salailla mieheltä mitään. Minä olen sitä mieltä, että jos on tarvetta salailla, niin sitten on jotain muutakin kuin ystävyyttä, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän