Kaverihaku.net - Oletko löytänyt uusia ystäviä?
Katselen välillä, aika paljon samoja ilmoituksia julkaistaan uudelleen kuukaudesta toiseen.
Oletko löytänyt ystäviä täältä?
Tai jostain muualta?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Yks ystävän saanut just pahoinpideltiin ja vauvansa varastettiin, joten enpä rohkenis suositella kenellekään.
Ääriharvinainen yksittäistapaus.
Mitä tahansa voi tapahtua kun astut ulko-ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Yks ystävän saanut just pahoinpideltiin ja vauvansa varastettiin, joten enpä rohkenis suositella kenellekään.
No joo... olishan se voinut lenkkipolulla hyökätä kenen kimppuun vaan. Nyt oli helpompi päästä jäljille, kun tiedettiin kuka oli.
Löytyi hyvä ystävä. Pari vuotta nyt tunnettu ja on mukava lisä elämään.
Tuolta löytyi kiva tyttöporukka, kun asuin isolla paikkakunnalla. Sittemmin muutin takaisin kotipaikkakunnalle, täältä ei valitettavasti saa koottua tollasta ryhmää samalla tavalla :/
Mä oon tuolla pyöriny kyllä ja vuosi sitten kaikkein joukosta löytyi mun nykyinen paraskaveri :) <3
Löytyi harrastukseen liittyvä porukka. Mieluummin tutustun ihmisiin jonkun asian tai tekemisen kautta kuin suoraan kaveruus mielessä.
Aina välillä vilkuilen noita.
Tietääkö joku, julkaiseeko sivu automaattisesti noita ilmoituksia uudelleen ja uudelleen?
Yhteen olin yhteydessä, ei vastannut enää yhden viestin jälkeen. Se jäi hämmentämään. Mutta ilmeisesti edelleen kovasti seuraa vailla.
Onko joku laittanut ilmoituksen? Tuliko paljon vastauksia?
Etsein seuraa viihteelle koska harvempi kaverini (40v) haluaa käydä baareissa tms. Kaks mukavaa samanikäistä "kaveria" löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi harrastukseen liittyvä porukka. Mieluummin tutustun ihmisiin jonkun asian tai tekemisen kautta kuin suoraan kaveruus mielessä.
Tämä on tietysti hyvä ja ehkä helpoinkin keino. Mutta kaikilla meillä ei ole tällaisia harrastuksia.
Itse haluaisin tutustua muihin kösityöihmisiin, mutta kansalaisopiston kurssit täyttyvät sekunnissa ja muut ovat liian kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Etsein seuraa viihteelle koska harvempi kaverini (40v) haluaa käydä baareissa tms. Kaks mukavaa samanikäistä "kaveria" löytynyt.
Mitä tarkoitat kaverilla lainausmerkeissä?
Itse toivoisin liveystävää. En tarvitse enempää kirjekavereita.
Olen vieraillut, mutta en saa kirjoitettua kenelläkään.
Mietin, jos laittaisi oman ilmoituksen.
Mutta en haluaisi tulla tunnistetuksi...
Mun ongelmaksi osoittautui tuolla se, että naiset eivät vastaa ilmoitukseeni ja miehet vastaavat, mutta ovat selkeesti parisuhdetta vailla, vaikka olen kertonut että en etsi sellaista. Ei toimi.
Ala harrastaa jotain. Voi sitä kautta löytyä ystävä/ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelmaksi osoittautui tuolla se, että naiset eivät vastaa ilmoitukseeni ja miehet vastaavat, mutta ovat selkeesti parisuhdetta vailla, vaikka olen kertonut että en etsi sellaista. Ei toimi.
Höh. Onpa ikävä.
Huomaan kyllä itse, että on aika korkea kynnys lähettää viestiä, vaikka profiili vaikuttaa kiinnostavalta. Mikähän siinäkin on? Olen siis nainen vailla naispuolista ystävää.
Kokeilin kyseistä sovellusta. Käyttäjät pääsääntöisesti nuorempia. Muutama viesti tuli deittiseuraa etsivältä mieheltä, mutta kun ei kiinnosta.
Tönkkö sovellus oli, hyvin rajallisesti tilaa esittelylle, ei tunne kaikkia pikkupaikkakuntia ja aiheissa suppea valikoima
Vierailija kirjoitti:
Olen vieraillut, mutta en saa kirjoitettua kenelläkään.
Mietin, jos laittaisi oman ilmoituksen.
Mutta en haluaisi tulla tunnistetuksi...
Tuskinpa kukaan tunnistaa ainakaan pelkän ilmoituksen perusteella, ellet kerro nimeäs tai muuta sellaista selkeää tunnusmerkkiä, josta voisi päätellä että oot just se yks tyyppi miljoonista :) Jos laitat jollekin viestiä, niin vastaanottaja saa vissiinki tietoon sun sähköpostiosoitteen, joka voinee olla yks tapa tunnistaa henkilö varsinkin jos se on etunimi.sukunimi-tyylinen, mut muuten voipi olla aika hankala saada selville.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Onpa ikävä.
Huomaan kyllä itse, että on aika korkea kynnys lähettää viestiä, vaikka profiili vaikuttaa kiinnostavalta. Mikähän siinäkin on? Olen siis nainen vailla naispuolista ystävää.
Mul sama :D Mua ehkä vähän pelottaa et se tyyppi ei ookkaa sellanen ku ilmoituksen perusteella kuvitteli ja sit pitää "torjua" se tyyppi ja se tuntuu epämiellyttävältä?
Ja sit kans.. et onks se henkilö siellä ruudun takana oikeesti se kuka väittää olevansa.
Ehkä myös katastrofiajatteluun taipuvaiselle kynnys on liian korkeel :'D
Laitoin tuonne oman ilmoituksen, missä etsin naista kaveriksi. Sain muutaman vastauksen seksiä ruinaavilta miehiltä ja yhden naiselta. Vastasin sille naiselle heti, mutta hän ei vastannut enää sen jälkeen. Olen myös vastannut muiden naisten ilmoituksiin, mutta en ole saanut koskaan vastausta. Olen siis nainen.
Hyvä kuulla että joku on löytänyt seuraa sieltä, ehkä kokeilen itsekin taas uudelleen.