Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverihaku.net - Oletko löytänyt uusia ystäviä?

Yksinäinen
05.10.2023 |

Katselen välillä, aika paljon samoja ilmoituksia julkaistaan uudelleen kuukaudesta toiseen.

Oletko löytänyt ystäviä täältä?

Tai jostain muualta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukauden päivät ollut ilmoitus siellä ja olen saanut yhteydenottoja vain seksiseuraa vailla olevilta miehiltä. Ilmoituksessani lukee, että olen naimisissa, mutta sekään ei näköjään haittaa. 

Vierailija
42/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuukauden päivät ollut ilmoitus siellä ja olen saanut yhteydenottoja vain seksiseuraa vailla olevilta miehiltä. Ilmoituksessani lukee, että olen naimisissa, mutta sekään ei näköjään haittaa. 

Sama piirre kaikissa Facebookin kaverihakuryhmissä. Jos sinne joku alle eläkeikäinen nainen on laittanut kuvallisen ilmoituksen, jossa jopa lukee kissankokoisin kirjaimin, että olen naimisissa ja etsin vain kavereita niin joka toinen vastaus on joku helvetin Seppo tai Timo kommentoimassa jotain paskaa tyyliin "Kaunis olet <3" Miten helvetin yksinkertaisia miehet on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kirjekaveria tuota kautta, Muutaman olen joutunut hylkäämään, kun eivät ole lukeneet kunnolla ilmoitustani vaan ovat etsineet liveseuraa. Parin olen hylännyt, kun eivät ole kunnolla kertoneet itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi