Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palelee uimahallissa

Vierailija
05.10.2023 |

Vinkkejä, joiden avulla tarkenisi uida pidempään, kun 45min on aivan maksimi. Kädet ja jalat jäätyvät ensimmäisenä ja kestää kauan päästä palelusta eroon saunan avulla. Uin siis ihan tehokkaasti koko tuon ajan, enkä vaan lillu vedessä. Saakohan uimahallissa käyttää jotain ohutta märkäpukua?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt viileässä suihkussa ennen uintia. Ja sitten uit koko ajan. Ja vasta uinnin jälkeen saunaan. 45 minuutissa ui monta kilometriä, kyllä se yhdelle käynnille riittää.

Näin teenkin. Mutta minun uimataidollani ei kyllä kerry tuossa ajassa edes kahta kilometria, vaikka kuinka yritän tehokkaasti räpiköidä eteenpäin.:D

Vierailija
22/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain porealtaassa. Uinti olisi hyvä liikuntamuoto, mutta kun ei tarkene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä en käy uimahallissa. Kylpylässä on kivempi, mutta onhan ne kalliimpia. Tai käyn mieluummin vaikka avantosaunassa, kun silloin siellä kylmässä ei olla kauaa. Tosin se ei ole sitten kuntoilua.

En tiedä onko tuota ajateltu, että jos siellä hallissakin olisi lämpimämpi, kävisi siellä enemmän ihmisiä. Toki kulut nousee myös.

Vierailija
24/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laiha luikku ja jäädyn aina uimahallissa. Puolet ajasta menee saunassa lämmitellessä.

Vierailija
25/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lakannut yrittämästä ja vaan lopettanut uimahalleissa käynnin.

Kiva kuulla, etten ole ainoa, jonka mielestä halleissa on liian kylmä. Olin melko varma, että kaikkien muiden mielestä halleissa on ihan tarpeeksi lämmin ja olen vain liian paleluherkkä.

Vierailija
26/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä pienestä valitat. Afrikassa lapset näkee nälkään ja kuolee ebolaan.

Vierailija
27/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jatkat harrastetta, me papat tykätään nöpöttävistä nänninnipukoista.

Hallipapat

Pallihapat

Vierailija
28/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kylmäaltaassa. Sitä varten kai se on, ettei tunnu kylmältä sen jälkeen

Vierailija
29/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Miksi pitää olla niin kylmä, pesu- ja pukutiloissakin? Uimahallaissa on "mieslämpötila".

Tämä! :l

Vierailija
31/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi valehtelevat uimahalleissa veden lämpötilan.

Vierailija
32/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt viileässä suihkussa ennen uintia. Ja sitten uit koko ajan. Ja vasta uinnin jälkeen saunaan. 45 minuutissa ui monta kilometriä, kyllä se yhdelle käynnille riittää.

Näin teenkin. Mutta minun uimataidollani ei kyllä kerry tuossa ajassa edes kahta kilometria, vaikka kuinka yritän tehokkaasti räpiköidä eteenpäin.:D

Minustakin uimahallissa on kylmä, mutta ei kuitenkaan altaassa kesken uintisuorituksen. Käyn ensiksi saunassa ottamassa kunnon löylyt, ja tietysti pesaisen itseni, sitten uin noin tunti 20 - 30 minuuttia eli hieman yli 2 kilometriä ja uudelleen löylyihin. Kylmintä on ennen saunaan menoa niin aluksi kuin altaasta tullessakin. Minulla ainakin syke nousee uidessa jonkin verran ja tulee melkein hiki. Mittasin huvikseni lyönnit sykevyöllä ja maksimi oli 150 eli melkein sykealueella 4 minun tapauksessani. (olen jo ikämies ja laskennallisesti tuo ylittäisi maksimisykkeeni)

Vierailija
33/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä pienestä valitat. Afrikassa lapset näkee nälkään ja kuolee ebolaan.

Mutta ei ole kylmä.

Vierailija
34/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Miksi pitää olla niin kylmä, pesu- ja pukutiloissakin? Uimahallaissa on "mieslämpötila".

No voe hellanduudelis sentään. Vai että oikein mieslämpötila.. Mitä jos uisit kunnon spurtteja päästä päähän välillä sukellellen, niin ei tulisi kylmä? Vai oletko niitä, jotka nyrpistelevät vähän altaan alkupäässä, kun vesi roiskuu, tukka kastuu ja meikit leviää?

Vierailija
35/40 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voe hellanduudelis sentään. Vai että oikein mieslämpötila.. Mitä jos uisit kunnon spurtteja päästä päähän välillä sukellellen, niin ei tulisi kylmä? Vai oletko niitä, jotka nyrpistelevät vähän altaan alkupäässä, kun vesi roiskuu, tukka kastuu ja meikit leviää?

Minusta on parempi että ap ui keskeytyksettä sen 45 minuuttiaan. Siellä on jo ihan tarpeeksi näitä spurttaajia, jotka jäävät joka altaanmitan jälkeen päätyyn seisoskelemaan ja vetämään henkeä matkaa uivien tielle. Menisivät edes nopeiden uimarien radalle sukeltelemaan ja spurttailemaan.

Vierailija
36/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi joka ei kestä uimahallien kylmyyttä. välillä yritän, että lapsi pääsee uimaan, mutta se vasta onkin täyttä tuskaa kun ei voi itse uida vaan pitää vahtia lasta.

Ihmekös Leppävaaran lastenallas on jatkuvasti tyhjä. Ei siellä kukaan kestä jäätyä varttia pidempää. Turhaa rahanhaaskausta sekin kun ei ole yhtään mietitty käyttömukavuutta :( 

Vierailija
37/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiön saunassa 62 astetta, eikä kuulemma voi nostaa. Kiuas kastuu.

Just sopiva

Vierailija
38/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laiha luikku ja jäädyn aina uimahallissa. Puolet ajasta menee saunassa lämmitellessä.

Ei lihaksia.

Vierailija
39/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö teillä kylmänherkillä sormet valkoiseksi uimahallissa? Tekisi mieli aloittaa uinti hallissa, mutta en lähe jäätymään reynardin kanssa...

Vierailija
40/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neopreenihanskat ja sukat. Ei maksa montaa kymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi