En pelkää enää kuolemaa
Olen 55 vuotias hoikka kaunis nainen.
Sain tietää sairastavani sairautta johon normisti sairastuvat lihavat tupakoitsijat.
Elämää jäljellä ehkä 15 vuotta lääkityksellä.
Olen elänyt hyvän elämän.
En usko jeesukseen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla eväillä kannattaa rukoilla.
J.N.
Olen saanut matkustaa
Olen tavannut elämäni rakkauden 20 vuotiaana.
Olen varakas ja kaunis.
Miksi rukoilisin? ap
Mitä se hyödyttää vaikka saisi omakseen koko maailman mutta saisi sielulleen vahingon.
Väitätkö että 70 prosenttia maailman ihmisistä on sielultaa vahingoittuneita?
Tunnen kilttejä hinduja ja muslimeja.ap
Se on juuri se fakta että vaikka ihminen olisi kuinka kiltti tahansa niin hän on kuiteinkin syntinen Pyhän Jumalan edessä.
Jeesus tuli sovittamaan syntimme, Häneen turvautuvat ja Hänen Sanansa mukaisesti elävät saavat synnit anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen aina parane vaikka olisi uskossa ja myös uskovaiset voivat sairastua vakavasti.
Tämä on langennut maailma missä kuolema, sairaudet, pahuus ovat läsnä.
Joskus ihminen todella paranee, .Jumala pystyy mihin tahansa, hallitsee kaiken. Kaikessa on tarkoitus.Ap, ilman Jeesusta ei kannata kuolla. Jeesus on ainoa tie Taivaaseen. Jos et usko Häneen, voit pyytää että Hän näyttäisi sinulle että Hän todellakin on olemassa. Että saisit ottaa uskoa vastaan.
Kokeile edes ap, et voi menettää mitään.
Ilman Jeesusta peli on jo menetetty.Minun isäni on ateisti ja kuollut.
Missä hän on..mielestäsi? ap
Ap, olen rehellinen sulle: tuonelassa ( kuoleman laakso, " helvetin esikartano").
Lopullinen helvetti koittaa Tuomiopäivänä.Onpa sulla kauhea jumala..phyi olkoon..säälin sinua
Pelon ja koston jumala..yök
Jos minä tarjoan sulle kättä, kun olet hukkumassa ja päätät itse olla tarttumatta siihen, niin kenen syy on hukkumisesi?
T. Se joka sanoi, ettei kukaan voi toisesta sanoa tämän ikuisuuskohtalosta juuta eikä jaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto perustuu 90% kuolemanpelkoon.ap
Lisäksi uskonnolla saa pidettyä ihmiset kurissa
Esim venäjä, irak, iran .
Neukuilla oli n. 75v kommunismi.
Ei oo ollut moneen kymmeneen vuoteen..
mitä horiset????
Kommunistisessa Neuvostoliitossa oli uskonto/raamattu kielletty kirja. Niitä salakuljetettiin sinne ja uskovia vainottiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi olen niin tyyni.
Säälin lähinnä komeaa aviomiestäni, joka joutuu kärsimään, kun kuolen.ap
Mistäs sitä lähtöjärjestystä ikinä tietää etukäteen. Mitäs jos hän lähtee sinua ennen ja itse jäät yksin sairautesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen aina parane vaikka olisi uskossa ja myös uskovaiset voivat sairastua vakavasti.
Joskus ihminen todella paranee, .Jumala pystyy mihin tahansa, hallitsee kaiken. Kaikessa on tarkoitus.Ap, ilman Jeesusta ei kannata kuolla. Jeesus on ainoa tie Taivaaseen. Jos et usko Häneen, voit pyytää että Hän näyttäisi sinulle että Hän todellakin on olemassa. Että saisit ottaa uskoa vastaan.
Missä hän on..mielestäsi? ap[/quote
Kukaan ei voi tietää mitä toisen ihmisen elämässä lopulta tapahtuu. Pelastuminen, uskoon tuleminen voi tapahtua juuri hetkeä ennen kuolemaa, kuten Raamattu opettaa.
Kukaan ei voi sanoa tietävänsä missä joku toinen on
Ohis
Isäni a.m pui itsensä riidan päätteeksi äitini nähden
Todennäköisyys että ois edes hetken miettinyt jeesusta on aika pieni.
Oli ollut ateisti koko ikänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on..mielestäsi? ap
Kukaan ei voi tietää mitä toisen ihmisen elämässä lopulta tapahtuu. Pelastuminen, uskoon tuleminen voi tapahtua juuri hetkeä ennen kuolemaa, kuten Raamattu opettaa.
Ohis
Tämä on täysin totta, kiitos että toit tämän esille! Olisin itse pitänyt kirjoittaa myös tätä.
Mutta jos ei ota Jeesuksen vastaan edes kuolinhetkelläkään ja kuolee ateistina, silloin mainitsemani kohtalo on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on..mielestäsi? ap[/quote
Ohis
Isäni a.m pui itsensä riidan päätteeksi äitini nähden
Todennäköisyys että ois edes hetken miettinyt jeesusta on aika pieni.
Oli ollut ateisti koko ikänsä
Voi kun ikävää.
Toivon kuiteinkin että isäsi ehti ottaa Jeesuksen vastaan. Mikään ei ole mahdotonta Herralle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonto perustuu 90% kuolemanpelkoon.ap
Lisäksi uskonnolla saa pidettyä ihmiset kurissa
Esim venäjä, irak, iran .
Neukuilla oli n. 75v kommunismi.
Ei oo ollut moneen kymmeneen vuoteen..
mitä horiset????
Kommunistisessa Neuvostoliitossa oli uskonto/raamattu kielletty kirja. Niitä salakuljetettiin sinne ja uskovia vainottiin.
Oli toisinpäin valtio vainosi.
Kuolema on vihollisista viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Oon lihava uskovainen alkoholisti.
Lääkäri toppuuttelee..mutta meen taivaaseen, joten NOU HÄTÄ!
Olet kyllä provo tai sitten et noudata Raamatun Sanaa.
Uskossa olevan tulisi tehdä parannus syntisestä elämäntavasta, sinun tapauksessasi alkoholismi. Painoa olisi myös hyvä yrittää pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.N.
Olen saanut matkustaa
Olen varakas ja kaunis.
Miksi rukoilisin? ap
On se niinkin. Miksi sitä rukoilisi, kun on jo saanut paratiisin. Toki sen toivoisi jatkuvan. Mutta ehkä se vaan kuuluu elämään, että jokainen elämä loppuu ja ehkä tänne voi palata myöhemmin halutessaan eri skinissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.N.
Olen saanut matkustaa
Olen varakas ja kaunis.
Miksi rukoilisin? ap
On se niinkin. Miksi sitä rukoilisi, kun on jo saanut paratiisin. Toki sen toivoisi jatkuvan. Mutta ehkä se vaan kuuluu elämään, että jokainen elämä loppuu ja ehkä tänne voi palata myöhemmin halutessaan eri skinissä.
Tämä maallinen elämä on lyhyt välähdys. Tämän elämän jälkeen koittaa ikuisuus, joko Taivaassa tai He lvetissä.
Emme synny uudestaan maan päälle. Jokainen sielu on uniikki ja maallinen elämämme kertaluontoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.N.
Olen saanut matkustaa
Olen varakas ja kaunis.
Miksi rukoilisin? ap
Tämä maallinen elämä on lyhyt välähdys. Tämän elämän jälkeen koittaa ikuisuus, joko Taivaassa tai He lvetissä.
Emme synny uudestaan maan päälle. Jokainen sielu on uniikki ja maallinen elämämme kertaluontoinen.
Kaikki muut joutuu aina h.elvettiin, paitsi se uskovainen itse???
Tätä oon kovasti ihmetellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Uskossa olevan tulisi tehdä parannus syntisestä elämäntavasta, sinun tapauksessasi alkoholismi. Painoa olisi myös hyvä yrittää pudottaa.
Jeesus antaa anteeksi kaikki synnit.
Jos sortuu uudestaan, se on vain ihmisen luonto.
Syömme, juomme, nussimme.
Vain jeesus pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus parantaisi sut , jos uskoisit.
Uskovaisetkin kuolevat.
T. Uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Uskossa olevan tulisi tehdä parannus syntisestä elämäntavasta, sinun tapauksessasi alkoholismi. Painoa olisi myös hyvä yrittää pudottaa.Jeesus antaa anteeksi kaikki synnit.
Vain jeesus pelastaa.
Jeesus kuoli syntiemme puolesta: olemme jopa parhaillamme syntisiä, ihmisluonne on syntinen. Teemme jatkuvasti syntiä tiedostamattakin. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä.
Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että saisimme jatkaa synneissämme= synneissä eläminen, vastoin Raamatun Sanaa= tietoiset, tahalliset synnit, esim:
Alkoholismi, huumeiden käyttö, heteroiden irto ja avosuhteet, homo ja lesboteot, jne, jne.
Jeesus itse sanoi ihmisille,: olet saannut syntisi anteeksi. Mene, äläkä tee enää syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Uskossa olevan tulisi tehdä parannus syntisestä elämäntavasta, sinun tapauksessasi alkoholismi. Painoa olisi myös hyvä yrittää pudottaa.Jeesus antaa anteeksi kaikki synnit.
Vain jeesus pelastaa.
Hebrealaiskirje:
10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän paremmaksi
Vain jeesus pelastaa.Hebrealaiskirje:
10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä.
Tämähän se on. Vaan ei ihminen usko. Tiedostaen tehdylle synnille ei löydy lunastusta.
Tottakai haluan että mieheni on onnellinen.
Miksi haluaisin hänen tuhlaavan elämänsä?
Lisäksi hän saa paljon rahaa kun kuolen. ap