Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen eyeliner vihreille silmille?

Vierailija
05.10.2023 |

Musta on kovan näköinen.
Ruskea on tunkkaisen näköinen.

Mitä pitäisi kokeilla? Haluan eye-linerin, en mitään sumuista kajalia.

Hiukset ja iho ovat vaaleat, kulmat aika tummat. Ja ikää on 55 v, sekin pitänee huomioida, ettei mitään glittereitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ehdottomasti violetti. Se korostaa silmien vihreyttä, eikä ole niin kova kuin musta. Kokeile myös violettia luomiväriä, huomaat, miten silmän vihreys korostuu kauniisti.

Terv. toinen n. samanikäinen ja vihreäsilmäinen

Vierailija
2/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mustaa, olen aina käyttänyt, samoin ripsaria. Ei sitä sentin paksuista viivaa tarvitse vetää. Muilla väreillä silmistä tule eihan ihmeellisen hailean väriset, mustalla ovat vihreät. N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen sopii hyvin.

Vierailija
4/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita kannattaa kokeilla eri sävyjä! Minulle sopii semmoinen punertava, tyyliin mahonki.

Yllä mainittu violetti on myös 10/10, sekä kirkkaana että tummana.

Kokeile myös oliivin väristä ja tummaa sinistä.

Vierailija
5/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhri silmiäsi millään eyelinereillä.

Vierailija
6/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuttua joilla on vihreät silmät, käyttävät sinistä silmien rajaukseen. Kirkastaa molemmilla katseen tosi upeasti. Vaaleampi heistä ei ole koskaan muuta käyttänyt kuin sinistä, tummempi käyttää muitakin, mutta sininen on se mikä saa ainakin minusta sen wow, kuinka upeat silmät! -reaktion. Ja ikää toisella on hieman vähemmän kuin sinulla, toinen taas voisi olla äitisi ikänsä puolesta.

Ei kai siinä auta kuin rohkeasti testailla mikä olisi se oikea väri.

Vierailija
7/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas käytän ihan mustaa, koska olen muuten väritykseltäni niin tumma (mustat vahvat kulmat ja ripset, ruskea eyeliner näyttää tosi oudolta siinä ja ihonsävy taas on sellaine, että siniset, vihreät ja muut erikoisvärit voi unohtaa ellen tieten tahtoen halua näyttää erityisen friikiltä).

Mites harmaat jos ruskea vaikuttaa tunkkaiselta ja musta liian kovalta? Harmaa olisi jotain siitä väliltä.

Vierailija
8/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tumman oliviinvihreät silmät. Arjessa käytän vaihdelle mustaa (sitä voi muuten häivyttääkin tai käyttää vain vähän..), hieman viininpunaiseen taittavaa tummanruskeaa tai tummanharmaata rajaukseen.

Violettiakin käytin joskus juhlissa ja joo, kirkastaa väriä, mutta en vaan pidä värikkäästä meikistä itselläni. Tummanvihreässä sama, ehkä johonkin iltamenoon voisi ajatella, mutta jotenkin nuorempien juttuja.

Vierailija
9/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pitää ostaa siis violetti ja harmaa. 

Violettia silmämeikkiä olen joskus kokeillut, mutta olen ollut turpiin vedetyn näköinen. Huonosti meikattu sitten vain. 

ap

Vierailija
10/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika tumman vihreät silmät missä vähän keltaista. Sellaiset kuusenvihteät.

Jos haluan korostaa silmien väriä niin mielestäni tumman vihreällä saan silmät esiin parhaiten. Myös vihreä yläosa toimii. Sellainen khakin vihreä.

Vierailija
11/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Pitää ostaa siis violetti ja harmaa. 

Violettia silmämeikkiä olen joskus kokeillut, mutta olen ollut turpiin vedetyn näköinen. Huonosti meikattu sitten vain. 

ap

Riippuu paljon onko sinisempi vai punaisempi sävy ja kumpi sinulle sopii, testaa rohkeasti! Harmaa on helppo arjessa.

Vierailija
12/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silmäni ovat vaaleanvihreät.

ap

Vierailija
13/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaaleanvihreäkin voi taittaa joko siniseen (kylmä) tai ruskehtavaan/meripihkaiseen (lämmin), mikä vaikuttaa tuohon sopivaan sävyyn. Harmaissakin on sekä kylmiä että lämpimiä :)

Mulla on kirkkaanvihreät silmät, sisäkehällä jonkin verran ruskeaa, mutta tuo kirkas vihreä dominoi niin paljon, että murretut sävyt ei sovi. Sama toistuu myös muutoin käyttämissäni väreissä, eli kaikki murretut sävyt riitelee jo ihonväriäkin vastaan, tarvitsen todella voimakkaita ja puhtaita värejä jos en halua näyttää sairaalta (olen siis aiempi kirjoittaja #7).

Vierailija
14/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaaleanvihreäkin voi taittaa joko siniseen (kylmä) tai ruskehtavaan/meripihkaiseen (lämmin), mikä vaikuttaa tuohon sopivaan sävyyn. Harmaissakin on sekä kylmiä että lämpimiä :)

Mulla on kirkkaanvihreät silmät, sisäkehällä jonkin verran ruskeaa, mutta tuo kirkas vihreä dominoi niin paljon, että murretut sävyt ei sovi. Sama toistuu myös muutoin käyttämissäni väreissä, eli kaikki murretut sävyt riitelee jo ihonväriäkin vastaan, tarvitsen todella voimakkaita ja puhtaita värejä jos en halua näyttää sairaalta (olen siis aiempi kirjoittaja #7).

Mielenkiintoista. 

Olen joskus 80-luvulla käynyt värianalyysissä, jolloin minut todettiin syksyksi. En itse kuitenkaan tykkää murretuista väreistä, koska "häviän" niihin. Itse tykkään pastelleista, ne raikastavat. Tykkään siitä kontrastista, joka tulee, ettei häviä tapettiin. 

ap

Vierailija
15/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mielenkiintoista. 

Olen joskus 80-luvulla käynyt värianalyysissä, jolloin minut todettiin syksyksi. En itse kuitenkaan tykkää murretuista väreistä, koska "häviän" niihin. Itse tykkään pastelleista, ne raikastavat. Tykkään siitä kontrastista, joka tulee, ettei häviä tapettiin. 

ap

En ole koskaan käynyt värianalyysissa, mutta tuon joidenkin värien sopivuuden/sopimattomuuden huomaa kyllä hyvin helposti. Olen aika erikoinen väritykseltäni, kun tosiaan luonnonmustat hiukset, tummat kulmat ja vihreät silmät, iho on kuitenkin hyvin kylmäsävyinen ja vaalea eli ilmeisesti olen talvityyppi, jolle nuo vahvat värit käy :)

Vierailija
16/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan hivenen punertavat hiukset, melko tummat kulmakarvat ja vihreät silmät.

Violetti ei sovi minulle ainakaan vaatteissa koska värianalyysin mukaan olen lämmin syksy. Minulle sopii vaatetukseen siis esim murretut lämpimät vihreän ja oranssin sävyt sekä tietyt keltaiset.

Vierailija
17/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko kirkkaan vihreät silmät, reuna on petrooli/tumma turkoosi.

Vähän meikkiä arjessa käyttävänä joskus laitan teräksenharmaata tai lämpimän violettista eyelineriä, kun haluan korostaa silmiäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan